Καλοκαιρινές διακοπές και διάσημοι τουριστικοί προορισμοί στο διαδίκτυο

Εν όψει καλοκαιρινών διακοπών, οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Ελλήνων χρηστών όσον αφορά την εξεύρεση του ιδανικού τουριστικού προορισμού έχουν πάρει φωτιά. Σύμφωνα με το δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο της Google, Google Insights, ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όσον αφορά στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου βρίσκουμε τα Χανιά, τη Ρόδο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, τη Κεφαλονιά και την Πάρο.

Ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, όσον αφορά στις καλοκαιρινές διακοπές στο διάστημα των τριών τελευταίων μηνών, είναι με σειρά προτεραιότητας οι: «ξενοδοχεία», «εισιτήρια», «διακοπές», «προορισμοί» και «πτήσεις».

, Καλοκαιρινές διακοπές και διάσημοι τουριστικοί προορισμοί στο διαδίκτυο

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χώρες που πραγματοποιούν περισσότερες διαδικτυακές αναζητήσεις όσον αφορά στον όρο «διακοπές» (holidays), για το τελευταίο τρίμηνο που διανύουμε, σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα του Google Insights, είναι με σειρά προτεραιότητας οι ακόλουθες: Μεγάλη Βρετανία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Νότια Αφρική, Σιγκαπούρη, Χόνγκ Κόνγκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ινδία και Καναδάς. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι όροι «ελληνικές διακοπές» και «τουρκικές διακοπές» βρίσκονται στους 5 πιο γρήγορα αυξανόμενους όρους αναζήτησης παγκοσμίως.

Παράλληλα, όσον αφορά στις διαδικτυακές αναζητήσεις του όρου «διακοπές»  σε  σχέση με την Ελλάδα «greek holidays», παγκοσμίως, οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά διαδικτυακής αναζήτησης είναι οι ακόλουθες: Μεγ. Βρετανία, Ιρλανδία, Ελλάδα, Αυστραλία, Καναδάς, ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Νότια Αφρική και Τουρκία. Επιπλέον, η Κεφαλονιά, η Σαντορίνη και η Ρόδος φαίνεται να αποτελούν τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με τους όρους «kefalonia», «santorinι» και «rhodos» να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων όρων αναζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι όλες οι αναζητήσεις που αφορούν στις διακοπές βρίσκονται σε σταθερά υψηλό επίπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου με τη κορύφωση, όπως είναι λογικό, να συντελείται στο τέλος Μαΐου. Τέλος, συγκρίνοντας τον ίδιο όρο πριν από ένα χρόνο, διαπιστώνουμε ότι και πάλι η Μεγ. Βρετανία, η Ελλάδα και η Ιρλανδία βρίσκονται ανάμεσα στις τρεις πρώτες χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά αναζήτησης, όσον αφορά στις διακοπές στην Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Google Insights μπορείτε να επισκεφτείτε το: https://google.com/insights/search/

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones featured Google Google Pixel

Google Pixel Fold: Design και προδιαγραφές διέρρευσαν πριν την αναμενόμενη κυκλοφορία του Μαΐου 2023

Renders του υποτιθέμενου και πολυαναμενόμενου Google Pixel Fold διέρρευσαν από το @OnLeaks, μαζί με περισσότερες προδιαγραφές.

Business Google Google Maps

Η Google αρχίζει να συγχωνεύει τις ομάδες Χαρτών και Waze

H Google αποφάσισε να συγχωνεύσει τις ομάδες των εφαρμογών Waze και των Χαρτών Google, με τα δύο app να μην επηρεάζονται προσωρινά από την εξέλιξη.

Internet Google

Google: Αυτή ήταν η λέξη που αναζητήθηκε περισσότερο το 2022

Την ετήσια λίστα της με τις λέξεις με τις περισσότερες αναζητήσεις παγκοσμίως το 2022 δημοσίευσε η Google και η πρώτη θέση ήταν μια έκπληξη.

Internet 2022 featured Google

Google: Οι κορυφαίες αναζητήσεις της χρονιάς το 2022 – Τι έψαξαν οι Έλληνες;

Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τη φετινή χρονιά έφτασε η στιγμή να μοιραστούμε και πάλι τις ετήσιες λίστες του Year In Search 2022 της Google, που έχει γίνει πλέον θεσμός.