Online Marketing Challenge 2009, Παγκόσμιος διαγωνισμός της Google για φοιτητές

, Online Marketing Challenge 2009, Παγκόσμιος διαγωνισμός της Google για φοιτητέςΞεκίνησαν οι εγγραφές στον παγκόσμιο διαγωνισμό Online Marketing Challenge 2009 που υλοποιεί η Google προκαλώντας ομάδες φοιτητών να διαγωνιστούν στην ανάπτυξη μιας στρατηγικής online marketing για τοπική επιχείρηση. Ο διαγωνισμός αυτός πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2008 με μεγάλη επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 1650 ομάδες φοιτητών από 47 χώρες.

Η πρόκληση του διαγωνισμού, στην ουσία είναι μια πρακτική άσκηση που φέρνει φοιτητές σε επαφή με την online διαφήμιση. Κάθε ομάδα λαμβάνει 200 δολάρια για χρήση στην πλατφόρμα AdWords, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με μια τοπική επιχείρηση για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής καμπάνιας. Οι ομάδες θα πρέπει να αναπτύξουν τη στρατηγική, να υλοποιήσουν την καμπάνια, να αξιολογήσουν τα αποτελέσματά τους και να παρέχουν στην επιχείρηση που θα επιλέξουν προτάσεις για τη βελτίωση της στρατηγικής της.

Ο Lee Hunter, Product Marketing Manager της Google για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής δήλωσε σχετικά: «Η συμμετοχή στον περσινό διαγωνισμό ήταν τόσο υψηλή που μας ώθησε στη θεσμοθέτησή του. Πιστεύουμε ότι η πρωτοβουλία αποτελεί μια πολύ καλή αφορμή ώστε οι φοιτητές να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στον τομέα του online marketing.

Ο διαγωνισμός υλοποιείται ως εξής:
1. Οι καθηγητές χωρίζουν τους φοιτητές σε ομάδες που λαμβάνουν κουπόνια AdWords αξίας 200 δολαρίων (αντιστοιχούν σε περίπου 135 ευρώ).
2. Στη συνέχεια οι καθηγητές ή οι φοιτητές προσεγγίζουν μια επιχείρηση με λιγότερους από 100 εργαζομένους, η οποία δεν χρησιμοποιεί την πλατφόρμα AdWords
3. Κάθε ομάδα συνεργάζεται με την επιχείρηση που έχει επιλέξει ώστε να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός Adwords και να σχεδιαστεί η στρατηγική
4. Στη διάρκεια των 3 εβδομάδων που υλοποιείται ο διαγωνισμός οι ομάδες εργάζονται ώστε να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια τους. Θα πρέπει να υποβάλλουν 2 σχετικές αναφορές – μία πριν ξεκινήσουν και μία με τη λήξη της καμπάνιας.
5. Οι συμμετοχές αξιολογούνται και οι νικητές επιλέγονται με βάση την επιτυχία της καμπάνιας τους και την ποιότητα των αναφορών που έχουν υποβάλλει.
6. Οι συμμετοχές υποβάλλονται έως και τις 23 Ιανουαρίου 2009. Για να διευκολυνθούν οι ομάδες που συμμετέχουν σε όλο τον κόσμο, προσφέρεται η δυνατότητα οι καμπάνιες να υλοποιηθούν οποιεσδήποτε 3 συνεχόμενες εβδομάδες από τον Ιανουάριο έως το Μάιο του 2009.
7. Τον Ιούλιο του 2009 θα ανακοινωθούν οι νικητές σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο.
8. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://www.google.com/onlinechallenge/index.html

Στον προηγούμενο διαγωνισμό, από Ελλάδα δεν είχαμε καμία συμμετοχή, για οργανωθείτε φέτος…

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Google Google Pixel

Pixel Watch: Το περιμένουμε στα τέλη Μαΐου

Από το 2018 ακούμε και ακούμε για το Pixel Watch της Google και, από ότι φαίνεται, φέτος θα το δούμε.

Smartphones Google Google Pixel

Google Pixel Notepad: Κοστίζει περίπου 1.400$

Από ότι φαίνεται, το foldable της Google θα έχει τελικά το όνομα Pixel Notepad και όχι Pixel Fold όπως φημολογείτο.

Gear Google

Google: Αναπτύσσει κράνη AR για να ανταγωνιστεί Apple/Meta

Κράνη AR για να ανταγωνιστεί τις πρωτοπόρες Apple και Meta ξεκίνησε να αναπτύσσει η Google.

Business Google

Google: Αγοράζει γραφεία στο Λονδίνο για 1 δισ. δολάρια

Έναν νέο χώρο έκτασης άνω των 90.000 τετραγωνικών μέτρων, στη συνοικία Κινγκ Κρος στο Λονδίνο, απέκτησε η Google.