Google+, Οι ενεργοί χρήστες έχουν μειωθεί 60%

26

Φαίνεται ότι έχει δρόμο μπροστά του το Google+ μέχρι (αν) καθιερωθεί. Ο ανταγωνιστής του Facebook έχει χάσει το 60% των ενεργών του χρηστών σύμφωνα με την εταιρία μετρήσεων Chitika Insights. Στις 20 Σεπτεμβρίου άνοιξε για όλους το Google+ και τότε σημείωσε άυξηση 1269% σήμερα όμως το 60% όσων έχουν φτιάξει εκεί προσωπικό προφιλ, δεν το χρησιμοποιούν.

update: Υπάρχει και η άλλη άποψη, διαβάστε τη εδώ.

Εσείς έχετε φτιάξει προφίλ στο Google+? Το χρησιμοποιείτε ή δεν σας έχει κερδίσει;

Google+, Οι ενεργοί χρήστες μειωθεί 60%

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
26 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
kats

Οι ενεργοί χρήστες μειωθεί…τέλεια…

FR

Λογικό μου φαίνεται….ούτε και εγώ το χρησιμοποιώ!

Κάτι άσχετο, Κώστα, με το escape τι θα γίνει; κόπηκε ή απλά αναβολή;

Ιάσονας Ματσούκας

Νομίζω πως η μείωση αυτή που αναφέρεις είναι λάθος μέτρηση.

Έστω το Google+ είχε έναν Χ αριθμό ενεργών χρηστών.

Όταν από invite only έγινε open, υπήρξε μια φοβερή αύξηση εγγραφών της τάξης του 1200% όπως αναφέρεις στο οποίο αριθμό έγινε η μείωση.

Καταλαβαίνετε την διαφορά; (φοβάμαι δεν το εξήγησα πολύ καλά..)

giannis

Πρέπει να είναι ανακρίβεια…
Διαβάστε : https://plus.google.com/u/0/113117251731252114390/posts/AZh8wwb76vR?hl=en

kostas.vr

Kαλα τα λεει ο Ιασονας, τα site και ο τυπος κανανε λαθος μετρησεις. δειτε: https://plus.google.com/u/0/113117251731252114390/posts/AZh8wwb76vR?hl=en

(ιασωνα πρεπει να σε εχω στους κυκλους μου 😛 χαχα)

gian

Βασικά (πάντα κατά την γνώμη μου) αν δεν είχε κλ… μέντες το Facebook και δεν έκανε τις τελευταίες αλλαγές τότε το G+ θα πήγαινε μπάλα!

Τώρα που το facebook έκανε πράξη αυτά που ζητούσαν οι χρήστες χρόνια τώρα… δύσκολα τα πράγματα.

Christos

Ας μν ήταν μόνο γ +18… Ας ήταν τουλάχιστον +14 ξέρω γω… Ν είχαμε κ εμείς π ασχολούμαστε!

θανασης

λογικο μου φαινεται γιατι ολα τα κοριτσακια δεν εχουν ιδεα τι ειναι το google+
οποτε παραμενουμε στο fb

Fotis333

Εγώ το χρησιμοποιώ περισσότερο από το FB!

kostas.vr

μα ειχε αυξηση 1200% και μετα επεσε ενα 60%, πηρε ο τυπος μονο τη πτωση 60% ενω δεν εγραψαν οτι ειχε τελικη αυξηση πενταπλασια απο οτι οταν ηταν κλειστο.

Γιώργος Mclaren

παιδια εγω θέλω να το χρησιμοποιώ αλλά δεν έχουν και οι φίλοι μου, οπότε μπαινω μέσα έτσι για να με νομίζουν ενεργο, αλλά από ότι φαινεται θα σταματησω…

Ιάσονας Ματσούκας

@cVlachakis, το 60% μείωση σε κάποιον που δεν ξέρει παραπέμπει στο “έπεσε 60% από το συνηθισμένο”.

Ενώ η ουσία είναι πως υπήρξε μια μικρή αύξηση στον μέσο όρο χρήσης των τελευταίων εβδομάδων.

Απλά ο τίτλος για εμένα θα μπορούσε να είναι, “Μεγάλη αύξηση, επιστροφή στα συνηθισμένα”… αυτό είναι πιό σφαιρική ενημέρωση και πιό σωστή κατά την άποψη μου.

Όπως όμως έχουμε ξαναπεί εδώ, οι περισσότεροι είμαστε geek και τα ψάχνουμε λίγο πολύ αυτά, οπότε όποιος θέλει θα ενημερωθεί :Ρ

kostas.vr

Μπερδεμα ειναι… δειτε: https://trends.google.com/trends?q=google%2B&geo=all&date=mtd
αυτο βεβαια δειχνει τα searches, δε νομιζω οτι δειχνουν πολυ την αληθεια… πχ εγω δε κανω search στο google και μετα να μπω, εχω app στο chrome και μπαινω κατευθειαν, το ιδιο και αν εχεις bookmark…

Giorgos Koklas

cVlachakis, θα ήθελα να πω μερικά πράγματα, καθαρά φιλικά και χωρίς να θέλω να θίξω ούτε την προσωπικότητα σου, ούτε την καλή δουλειά που κάνεις σε αυτό το site. Χωρίς να θέλω να είμαι κατηγορηματικός, απόλυτος ή οτιδήποτε συναφές, θα ήθελα να σου πω ότι με θορύβησε ο τρόπος που παρουσίασες την είδηση. Σίγουρα δεν έχεις κανένα απολύτως προσωπικό όφελος στο να προμοτάρεις ή να “θάψεις” ένα δίκτυο σαν το google+ αλλά η εγκυρότητα και σφαιρικότητα των απόψεων που παρουσιάζεις στην σελίδα σου και γενικότερα στις media παρουσίες σου, δεν ταιριάζουν νομίζω με τέτοιες αναρτήσεις. Εντάξει, το καταλαβαίνω, κάποια τεχνολογικά sites έδωσαν την είδηση έτσι και έτσι την μετέφερες. Έπειτα από έρευνα είδες πως η πραγματικότητα δεν έιναι αυτή, όπως αναφέρεις και στο update σου. Θέτω το ερώτημα όμως: 1.Έχουμε ένα post με τιτλάρα “Google+, μείωση των ενεργών χρηστών κατά 60%” με bold 2. Έχουμε την άλλη εξήγηση, σωστή για μένα, λάθος ίσως για άλλους, σε ένα Update κάτω κάτω χωρίς να λέμε καν τι αναφέρει αυτή η “άλλη” εξήγηση…. Από εμένα σαν αναγνώστη που μπορεί να δώσω βάση στο άρθρο ή μπορεί και να το περάσω στα γρήγορα, τι περιμένεις; Τι εντύπωση νομίζεις ότι θα αποκομίσω; Μήπως άθελα μας… Συνέχεια »

kats

σε αλλά blog λένε άλλα..μην τα παίρνετε και όλα που γραφονται της μετρητης..

Jason Matsoukas

Οκ, δεν είχα καταλάβει ότι ο λόγος που υπάρχει αυτός ο τίτλος, είναι επειδή είναι πιασάρικος. Δεκτό και σεβαστό.

Παρόλα αυτά, προτιμώ αν θες πιασάρικο τίτλο, να έβαζες “Google+, Αύξηση 1269%!!”

😉

Giorgos Koklas

Ή πολύ πιασάρικο θα ήταν και το γράφημα που ακολουθεί αυτό το άρθρο:
https://plusheadlines.com/50-million-users-now-on-google-in-just-88-days/2341/

😉

@Google+Tweet full featured twitter client for Google+.View your timeline, url shortening, photo sharing and more url : https://crossrider.com/install/529-google-tweet

Jason Matsoukas

Will Norris – Oct 11, 2011 – Public

I have no idea where they are getting these numbers, but let me make sure I get this right… our traffic allegedly jumped 1200% when we opened signups for Google+, and then subsequently “plunged” 60%? By my math, that still leaves a net increase of 480% more traffic. Okay by me 🙂

https://plus.google.com/u/0/111832530347449196055/posts/hdfh3cUtnGV?hl=en

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα