Η Google σχεδιάζει δυνατότητα για την καλύτερη ασφάλεια των χρηστών της

, Η Google σχεδιάζει δυνατότητα για την καλύτερη ασφάλεια των χρηστών της

Ακολουθώντας τα βήματα της Apple, η Google σκέφτεται να αναπτύξει κι αυτή με τη σειρά της μια λύση Android παρόμοια με το επερχόμενο Privacy Tracking Feature της Apple.

Ουσιαστικά, το Privacy Tracking Feature της Apple θα αναγκάζει τους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα σας εφόσον έχετε ερωτηθεί και έχετε δώσει τη συγκατάθεση σας. Εάν ο χρήστης λέει ότι προτιμά να μην παρακολουθείται, δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να κάνει ο προγραμματιστής για να το ξεπεράσει, επειδή η Apple θα απενεργοποιήσει την ικανότητα ενός προγραμματιστή να συγκεντρώσει τον λεγόμενο κωδικό αναγνωριστικού για διαδημιστές (IDFA).

Οι διαφημιστές επιδιώκουν να έχουν στα χέρια τους το IDFA σας ώστε να προωθούν πιο εύστοχες διαφημίσεις κατά την πλοήγηση σας στο διαδίκτυο ή κατά τη χρήση εφαρμογών, ενώ βοηθάει επίσης τους διαφημιζόμενους να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων.

Παρατηρούμε λοιπόν ότι υπάρχει μια μεγάλη πίεση από την πλευρά των εταιρειών για να λάβουν προληπτικά μέτρα για την καλύτερη προστασία του των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Η εναλλακτική λύση του Android μπορεί να μοιάζει με μερικά από τα επερχόμενα στοιχεία ελέγχου απορρήτου που έχουν προγραμματιστεί για το πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google, στο οποίο η εταιρεία επιδιώκει να τερματίσει μερικές από τις πιο ύπουλες τεχνολογίες παρακολούθησης στον ιστό σήμερα αναπτύσσοντας λιγότερο επεμβατικές εναλλακτικές λύσεις και παρέχοντας στους χρήστες περισσότερους μηχανισμούς εξαίρεσης.

Η εργασία της Google για την ανάπτυξη νέων πρακτικών απορρήτου και προτύπων για τον ιστό είναι γνωστή ως Privacy Sandbox. Στο πλαίσιο αυτού του τρέχοντος έργου, η Google έχει λάβει μέτρα για τη σταδιακή κατάργηση των cookies τρίτων στο Chrome και εργάζεται σε εργαλεία που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν ομάδες χρηστών αντί να στοχεύουν άμεσα άτομα.

Χαρακτηριστικά, σε μια δήλωση, ένας εκπρόσωπος της Google λέει στο The Verge: «Πάντα ψάχνουμε τρόπους να συνεργαστούμε με προγραμματιστές για να αυξήσουμε την προστασία της ιδιωτικής ζωής (των καταναλωτών), επιτρέποντας παράλληλα ένα υγιές οικοσύστημα εφαρμογών που υποστηρίζεται από διαφημίσεις».

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Bing featured Microsoft

Bing Image Creator: Δημιουργεί τις εικόνες που του περιγράφεις

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι ο browser Bing περιλαμβάνει πλέον το Bing Image Creator, μια τεχνολογία δημιουργίας εικόνων.

Internet featured Google Google Maps

Google Maps: Oι εντυπωσιακές δυνατότητες του Immersive View

Το Immersive view στο Google Maps συνδυάζει το Street View με τις εναέριες εικόνες και προσθέτει κι ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Internet featured Instagram Meta

Το Instagram βάζει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης

Διαφημίσεις σε νέα σημεία θα εμφανίζει το Instagram με σκοπό να προσφέρει στις επιχειρήσεις περισσότερους τρόπους να τις ανακαλύψουν.

Smartphones featured

Αξίζει να αγοράσω ακριβό smartphone;

Η απόφαση για το εάν αξίζει να αγοράσετε ένα ακριβό smartphone εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η χρήση που θέλετε να κάνετε με το κινητό.