Google search, στα χαμηλότερα ποσοστά από το 2008, ανεβαίνει η Yahoo

Όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης η Google είναι αυτή κυριαρχεί εδώ και χρόνια, ενώ είναι σαν να παίζει μόνη της σε άδειο γήπεδο. Αυτό όμως επιχείρησε να αλλάξει, ή έστω να ανακόψει με κάποιον τρόπο η Yahoo η οποία τον Νοέμβριο ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Mozilla και έγινε η default μηχανή αναζήτησης στις ΗΠΑ για τα επόμενα 5 χρόνια.

Η συνεργασία αυτή φαίνεται πως ξεκίνησε να αποδίδει, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων StatCounter, για τον μήνα Δεκέμβριο τα ποσοστά ανέβηκαν στο 10.4% από το 8.6% που ήταν τον προηγούμενο μήνα ενώ πέρσι την ίδια περίοδο ήταν στο 7.4%. Αυτά είναι τα μεγαλύτερα ποσοστά της Yahoo εδώ και 5 χρόνια.

Από την άλλη, τα ποσοστά της Google για τον Δεκέμβριο, αν και δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με της Yahoo, είναι τα χαμηλότερα από το 2008. Το μερίδιο της αγοράς για τη μηχανή της Google έπεσε στο 75.2% από το 77.3% που ήταν τον Νοέμβριο, ενώ τον Δεκέμβριο του 2013 ήταν στο 79.3%. Εν τω μεταξύ το Bing της Microsoft έχει το 12.5% της αγοράς.

Σύμφωνα με την StatCounter, ο Firefox είναι ο τρίτος μεγαλύτερος Web browser στον κόσμο μετά τον Chrome και τον Internet Explorer ενώ στις ΗΠΑ έχει μόλις το 12% για το Δεκέμβριο.

yahoo-570

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet MediaMarkt

MediaMarkt: Personal Video Shopping για 1η φορά στην Ελλάδα

Για 1η φορά στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας σαν να είστε σε φυσικό κατάστημα από όπου κι αν βρίσκεστε.

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: MWC 2021, NVIDIA RTX3050, PS5, Qualcomm, Tesla, Skroutz [S01E34 – 13/05/2021]

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για τις απουσίες από την MWC 2021, τη νέα γενιά NVIDIA RTX 3050, τις δυσκολίες εύρεσης PS5 και το 2022, τις αλλαγές του Google Photos και για άλλα θέματα τεχνολογίας.

Internet Microsoft

To Microsoft Teams ξεκινά να φιλοξενεί πλέον και webinars

H Microsoft εμπλουτίζει το Teams με ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά, όπως είναι η πρόσφατη προσθήκη των webinars.

Internet TikTok

Το TikTok φέρνει αγορές εντός της εφαρμογής στην Ευρώπη

Σε μία κίνηση που φαίνεται προσανατολισμένη προς τους Ευρωπαίους καταναλωτές, το TikTok ενισχύει τον εμπορικό του χαρακτήρα.