Καλοκαιρινό κύμα εκπτώσεων από τα μέσα Ιουλίου και οι Έλληνες καταναλωτές αποφάσισαν να επωφεληθούν και μέσω διαδικτύου, αναζητώντας αντίστοιχες προσφορές και ευκαιρίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από το δωρεάν εργαλείο Google Insights for Search, μερικοί από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης στο διαδίκτυο για τον Ιούλιο, όσον αφορά στην κατηγορία shopping, ήταν οι ακόλουθοι: εκπτώσεις, προσφορές, shopping, έπιπλα και ρούχα.
Όπως φαίνεται, οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου αναζητούν ευκαιρίες όσον αφορά στο ρουχισμό και στα είδη επίπλου, καθώς οι όροι “ρούχα”, και “έπιπλα”, βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων αναζητήσεων, στην κατηγορία shopping.
Σε παγκόσμιο επίπεδο και σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα του Google Insights for Search, οι χώρες με τις περισσότερες αντίστοιχες διαδικτυακές αναζητήσεις για τον Ιούλιο είναι κατά σειρά οι ακόλουθες: Ιρλανδία, Μεγάλη Βρετανία, Ινδία, Νιγηρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βόρεια Αφρική, Σιγκαπούρη, ΗΠΑ, Φιλιππίνες και Αυστραλία.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ