Εργαλεία Google Think Insights [News & Views]

Το έχουμε αναφέρει αρκετές φορές απ’ αυτήν εδώ την στήλη πως τμήμα της επιχειρησιακής στρατηγικής της Google είναι η εκπαίδευση στα εργαλεία και της υπηρεσίες της με σκοπό να ωθήσει όλο και περισσότερους χρήστες στην διαφήμιση μέσα από τα προϊόντα της (Είναι μάλιστα το κενό που έχει το facebook σ’ αυτό το σημείο, μια που η “εκπαίδευση” που προσφέρει δεν συγκρίνεται σε κανένα επίπεδο με αυτήν την Google).

Πέρα όμως από την απλή εκπαίδευση στην χρήση των υπηρεσιών της κάτι που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι πως το Google προσφέρει και μια πλήρη σειρά από εργαλεία (τα οποία και προέρχονται από το data mining των αναζητήσεων στις σελίδες της) που μπορούν να αποτελέσουν δυνατά όπλα στην φαρέτρα μιας επιχείρησης τόσο στο επίπεδο της ανάπτυξης της στρατηγικής όσο και κατά την διάρκεια της υλοποίησης της.

Για παράδειγμα
• Το Consumer Barometer είναι ένα εργαλείο που προσφέρει μια μοναδιοκή ανάπτυξη στατιστικών ανάλογα με χώρα, με είδος υπηρεσιών και με άλλα δημογραφικά στοιχεία που μπορούν να ορίσουν όσο πιο λεπτομερώς γίνεται το που θα επικεντρωθεί μια μάρκετινγκ στρατηγική μιας εταιρίας που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο.
• Το Media Planning Toolkit, είναι ένας μπούσουλας, ένα ιδεατρό τσέκλιστ που θα πρέπει να ακολουθεί μια εταιρία στην ανάπτυξή της και την υλοποίηση της στρατηγικής της.
• Τα (ανανεωμένα) Google trends σε συνδυασμό με τα καινούρια (και πρωτοποριακά) Google+ trends αναλύουν ακριβώς την πορεία των αναζητήσεων σε συνάρτηση του χρόνου και επιτρέπουν συγκρίσεις από λέξη σε λέξη κλειδί και από περιοχή σε περιοχή.
• Το mobile playbook είναι ένας χρησιμότατος οδηγός για εκείνες τις εταιρίες που θέλουν να κινηθούν στον παρθένο χώρο του mobile marketing.

Αυτά και άλλα πολλά εργαλεία συνδυάζονται με τα γνωστά προϊόντα και υπηρεσίες της Google (π.χ. Google Analytics, Google Adwords, Adwords for youtube, Traffic Estimator κλπ κλπ κλπ) για να οργανώσουν ένα πλήρες πλάνο και να εκπαιδεύσουν όσο καλύτερα γίνεται τις επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο ίντερνετ. Επειδή όμως τα νούμερα και η στατιστική κρύβουν πολλά (αλήθειες και ψέμματα) είναι στο χέρι του αναλυτή των πληροφοριών να εκπαιδευτεί σωστά ώστε να εκμαιεύσει από εκεί τις σωστές πληροφορίες που θα βοηθήσουν την επιχείρησή του. Κι αυτό χρειάζεται εκτός από εκπαίδευση, χρόνο και εμπειρία.

Για την πλήρη σειρά των εργαλείων και την καθοδήγηση της Google επισκεφτείτε το www.thinkwithgoogle.com

, Εργαλεία Google Think Insights [News & Views]

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Google

Google TV: Σχεδιάζει να κάνει αυτόματη σύνδεση σε Netflix και άλλες υπηρεσίες

Η Google TV μάλλον σχεδιάζεται να γίνει περισσότερο φιλική προς τον χρήστη, προσφέροντας αυτόματες συνδέσεις σε συνδρομητικές υπηρεσίες.

Smartphones Google Google Pixel 3 Google Pixel 3 XL

Pixel 3 και Pixel 3 XL ενημερώνονται για τελευταία φορά

Αν και τώρα η Google προσφέρει περισσότερα χρόνια υποστήριξης, τα Pixel 3 και Pixel 3 XL δεν καλύπτονται από αυτό, καθώς κυκλοφόρησαν προτού ανακοινωθεί.

Smartphones featured Google Google Pixel

Google Pixel 7: Θα υποστηρίζει βίντεο selfie 4K

Στοιχεία υποδηλώνουν πως το Google Pixel 7 και το 7 Pro θα χρησιμοποιούν νέους αισθητήρες κάμερας μπροστά που θα έχουν τη δυνατότητα εγγραφής βίντεο 4K.

Software Android Google

Android Beta 13 Beta 3: Τρίτη έκδοση από τη Google με περισσότερα fixes

Mια τρίτη έκδοση για το Android 13 Beta 3 κυκλοφόρησε μέσα στο μήνα η Google προκειμένου να επιδιορθώσει όλα τα σφάλματα.