Google Zeitgeist, Οι κορυφαίοι Όροι Αναζήτησης του 2008

Η Google ανακοίνωσε το ετήσιο Zeitgeist, (η γερμανική λέξη για το «πνεύμα των καιρών»), μια ματιά στο 2008 μέσω του διαδικτύου. Το Zeitgeist 2008 προσφέρει μία μοναδική προοπτική στα σημαντικότερα γεγονότα του έτους και στις σημαντικότερες τάσεις, βάσει των παγκόσμιων αναζητήσεων και των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τους χρήστες του Internet στην Ελλάδα και σε άλλες 35 χώρες.

, Google Zeitgeist, Οι κορυφαίοι Όροι Αναζήτησης του 2008

Συγκεκριμένα, για την Ελλάδα προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα από το ετήσιο Zeitgeist:

Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις
1. in
2. youtube
3. facebook
4. lyrics
5. games
6. video
7. tube
8. hi5
9. yahoo
10. google

Οι αναζητήσεις με τη μεγαλύτερη αύξηση στην Ελλάδα
1. facebook
2. hi5
3. youtube
4. rapidshare
5. you tube
6. tube
7. zoo
8. meteo
9. hotmail
10. παιχνίδια

Κρίνοντας από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, αλλά και από τις αναζητήσεις που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση, οι Έλληνες φαίνεται ότι επικεντρώνονται κυρίως στην τεχνολογία και στο «κατέβασμα» torrents. Επιπλέον, γίνεται ξεκάθαρο ότι η κοινωνική δικτύωση (social networking), έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο πραγματοποιούν αναζητήσεις για υπηρεσίες, όπως το facebook, το YouTube και το hi5.

Επιπρόσθετα, πληροφορίες της Google αποκαλύπτουν ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το internet για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων. Παράλληλα, καταδεικνύεται ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet για πληροφορίες σχετικές με την κυβέρνηση, καθώς και με εργασιακές υπηρεσίες. Μερικά παραδείγματα είναι ο ΑΣΕΠ, το Κτηματολόγιο και το ΕΣΠΑ, που συγκαταλέγονται στις πιο γρήγορα αναδυόμενες αναζητήσεις.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα τοπικά στοιχεία, τα εργαλεία του Google Zeitgeist ρίχνουν φως στις αναζητήσεις με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παγκοσμίως. Φέτος, και για πρώτη φορά από την αρχική διάθεση του Google Zeitgeist το 2001, η Google έκανε μία ανασκόπηση των δημοφιλέστερων αναζητήσεων ανάμεσα σε περισσότερες από 30 χώρες και δημοσίευσε όλα τα αποτελέσματα στο site του Google Zeitgeist 2008. Οι φετινές πιο γρήγορα αναδυόμενες αναζητήσεις καταδεικνύουν ενδιαφέρον σε παγκόσμια γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το Euro 2008, συμπεριλαμβάνοντας Αμερικανούς πολιτικούς, καθώς και διεθνή sites κοινωνικής δικτύωσης (social networking), τα οποία ακολουθούν στην παρακάτω λίστα:

Οι αναζητήσεις με τη μεγαλύτερη αύξηση παγκόσμια
1. sarah palin
2. beijing 2008
3. facebook login
4. tuenti
5. heath ledger
6. obama
7. nasza klasa
8. wer kennt wen
9. euro 2008
10. jonas brothers

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear featured Google Qualcomm

Αυτό είναι το πρώτο XR headset της Samsung που θα κυκλοφορήσει το 2025

Η Samsung αποκάλυψε ότι συνεργάζεται με την Google και την Qualcomm για τη δημιουργία της πλατφόρμας Android XR “εδώ και πολλά χρόνια».

Smartphones featured Google

Η Google ανακοίνωσε το Android XR OS για headset μικτής πραγματικότητας και smart glasses

Η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Android XR, ενός λειτουργικού συστήματος που δημιουργήθηκε για headset και smart glasses.

Smartphones Google Google Pixel Pixel

Google Pixel: Απέκτησαν όριο φόρτισης μπαταρίας 80% με την τελευταία ενημέρωση

Η Google κυκλοφόρησε το Pixel Drop Δεκεμβρίου με μια μακροσκελή ανάρτηση σχετικά με τις νέες δυνατότητες Gemini και πολλά άλλα.

Software Google

Gemini 2.0: Η νέα ΑΙ της Google μπορεί να δημιουργήσει κείμενο, εικόνες και ομιλία

Το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της Google, Gemini 2.0 Flash, ανακοινώθηκε και μπορεί να δημιουργήσει εγγενώς εικόνες και ήχο εκτός.