H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Meta, H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να επισημαίνει το περιεχόμενο που δημιουργείται με χρήση τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να παρέχει στους χρήστες σαφέστερο πλαίσιο σχετικά με το τι βλέπουν και μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει προσθέτοντας ετικέτες στις εικόνες «Στο εγγύς μέλλον θα αρχίσουμε να προσθέτουμε ετικέτες σε εικόνες που δημιουργούνται από εργαλεία AI σε Facebook, Instagram και Threads». Αυτήν τη στιγμή εργάζεται σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ανίχνευσης που μπορεί να αναγνωρίσει δείκτες που χρησιμοποιούνται συνήθως για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI, συμπεριλαμβανομένων υδατογραφημάτων και μεταδεδομένων. Μακροπρόθεσμος στόχος της Meta είναι το σύστημα να αναγνωρίζει και βίντεο και ήχο που έχουν δημιουργηθεί από τεχνητή νοημοσύνη, πέρα από τις εικόνες.

Η Meta εφαρμόζει ήδη την ετικέτα “Imagined with AI” σε εικόνες που δημιουργούνται με Meta AI και, συνεργαζόμενη με άλλους συνεργάτες του κλάδου, η εταιρεία ελπίζει να έχει έτοιμες τις νέες δυνατότητες ανίχνευσης τους επόμενους μήνες για περιεχόμενο που δημιουργείται εκτός των εργαλείων της Meta. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει καθορίσει ότι είναι σε θέση να επισημαίνει εικόνες από τις Google, OpenAI, Microsoft, Adobe, Midjourney και Shutterstock.

Mε τις εικόνες είναι σχετικά εύκολο, αλλά για ήχο και βίντεο είναι δυσκολότερος ο εντοπισμός αφού τα εργαλεία που δημιουργούν αυτό το είδος περιεχομένου δεν έχουν ακόμη υιοθετήσει ευρέως τυποποιημένους δείκτες. Για να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο η Meta ανακοίνωσε την πρόθεσή της να κυκλοφορήσει ένα νέο «εργαλείο αποκάλυψης και ετικέτας», το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες να υποδεικνύουν χειροκίνητα πότε έχει δημιουργηθεί περιεχόμενο βίντεο και ήχου με χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Οι χρήστες θα πρέπει να το κάνουν, διαφορετικά η Meta θα έχει το δικαίωμα να επιβάλλει κυρώσεις.

Αν και δεν είναι τέλεια λύση, ειδικά όταν βασίζεται στον χρήστη για την επισήμανση βίντεο και ήχου, η Meta ελπίζει ότι το σύστημα ανίχνευσης θα είναι αποτελεσματικό και δεν θα παρακαμφθεί εύκολα.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Apple Mark Zuckerberg Meta

Meta Quest 3: Ο Zuckerberg εξηγεί γιατί είναι καλύτερο από το Apple Vision Pro

To Μeta Quest 3 είναι καλύτερο προϊόν από το Apple Vision Pro για τον CEO της Meta, Mark Zuckerberg, ο οποίος εξήγησε και τους λόγους.

Internet Facebook Mark Zuckerberg

Το Facebook γίνεται 20 χρονών και λέει “σ’ αγαπώ μπαμπά” στον Zuckerberg

Τον Φεβρουάριο του 2024 το Facebook έκλεισε τα 20 χρόνια του, αριθμό που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον κόσμο των social media.

Internet Facebook Instagram Mark Zuckerberg

Γερουσία των ΗΠΑ: Οι CEOs των social media έχετε αίμα στα χέρια σας

Οι Αμερικανοί γερουσιαστές κατηγόρησαν τους ηγέτες των μεγαλύτερων εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.

Internet Instagram

To Instagram δοκιμάζει το Flipside για ένα πιο ιδιωτικό προφίλ

Το Instagram εργάζεται σε μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται “Flipside” που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν ένα δευτερεύον προφίλ.