H πανδημία επαναφέρει το ενδιαφέρον για τα QR Codes

H πανδημία επαναφέρει το ενδιαφέρον για τα QR Codes

Μπορεί να θεωρήθηκαν ως ανούσιες κινήσεις marketing, αλλά στην εποχή της COVID-19, τα QR Codes κάνουν μία δυναμική επιστροφή. Ο συνδυασμός της ευρείας χρήσης smartphones μαζί με την ανάγκη τήρησης της απόστασης τα καθιστά ιδανικό τρόπο αλληλεπίδρασης μεταξύ των ανθρώπων.

Σύμφωνα με τις πρόσφατες μετρήσεις, έχει αυξηθεί η χρήση των QR Codes, σε έντυπη και άλλη μορφή, σε ποικίλες περιπτώσεις, ακόμα και σε χώρους που δεν είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα να τα συναντάμε. Προσφάτως έγινε και η χρήση τους σε εστιατόρια, για την παραγγελία των πελατών, με σκοπό την μείωση της επαφής με αντικείμενα στο τραπέζι.

Πολλές εταιρείες πίσω από τις πλατφόρμες δημιουργίας QR Codes έχουν δει τα έσοδά τους να αυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό, καθώς η ζήτηση δείχνει να μεγαλώνει σταθερά. Σε κάθε περίπτωση, η βασική λειτουργία του QR Code παραμένει η ίδια, δηλαδή να γεφυρώνει τον πραγματικό με τον ψηφιακό κόσμο. Ένα προφανές όφελος από την ευρεία χρήση των QR Codes αφορά και στο περιβάλλον, αφού μειώνονται οι ανάγκες για εκτυπώσεις ανακοινώσεων.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Hackers

To Ισραήλ φέρεται να έκανε κυβερνοεπίθεση σε πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν

Οι φήμες περί κυβερνοεπίθεσης του Ισραήλ σε πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν φαίνεται πως είναι αληθινές.

Internet EETT

6 στους 10 Έλληνες παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω διαδικτυακών εφαρμογών

Η ΕΕΤΤ πραγματοποιήσε έρευνα για τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων και πραγματοποίησης κλήσεων / βιντεοκλήσεων.

Internet LinkedIn Hackers

Νέα περιστατικά μαζικής διαρροής δεδομένων σε Clubhouse και LinkedIn

Είναι η σειρά του Clubhouse και του LinkedIn να πρωταγωνιστήσουν σε περιστατικά διαρροής δεδομένων των χρηστών τους.

Internet Facebook

To Facebook μαρκάρει τις σατιρικές σελίδες για να μην μπερδευόμαστε…

Το Facebook αποφάσισε να βάζει ταμπέλες στις σατιρικές σελίδες, για να μην μπερδεύεται το κοινό με εκείνες που έχουν ειδήσεις.