Inside, Το πρώτο φιλμ κοινωνικής δικτύωσης

Η ταινία ‘Inside’ είναι μια παραγωγή υψηλού επιπέδου η οποία καλείται να γεφυρώσει το κενό μεταξύ των social media και του κινηματογράφου. Η ταινία, η οποία αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Intel με την Toshiba, επιτρέπει στους θεατές να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση του σεναρίου μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν.

Η Intel Corporation και η Toshiba America Information Systems Inc., ανακοίνωσαν μια νέα δημιουργική συνεργασία που έχει στόχο τη δημιουργία του “Inside”, μιας ταινίας με έντονα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης. Μέρος του όλου project αποτελεί και η διαδικασία online casting.

Το “Inside”, στο οποίο πρωταγωνιστεί η Emmy Rossum (“Shameless,” “Phantom of the Opera”), είναι ένα πείραμα γύρω από τη ψυχαγωγία στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από ένα φιλμ επιπέδου blockbuster, για τη δημιουργία του οποίου συνεργάζονται κορυφαία μυαλά του Χόλυγουντ, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία και κοινωνικά δίκτυα. Το φιλμ έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα νέο είδος διαδραστικής ψυχαγωγίας και σκηνοθετείται από τον D.J Caruso (“Disturbia,” “I Am Number Four,” “Eagle Eye”) και τον βραβευμένο με Όσκαρ διευθυντή φωτογραφία Mauro Fiore (“Avatar,” “Training Day”).

Στην ταινία, η Emy Rossum αναλαμβάνει το ρόλο της Κριστίνα, μιας εικοσάχρονης γυναίκας, η οποία βρίσκεται παγιδευμένη σε ένα δωμάτιο με μοναδικά της όπλα έναν φορητό υπολογιστή Toshiba Satellite P775 εξοπλισμένο με επεξεργαστή Intel Core i7 2ης γενιάς, καθώς και μια ασφαλή σύνδεση στο Ίντερνετ. Ανήμπορη να προσδιορίσει πού κρατείται και τι της επιφυλάσσει η μοίρα, η Κριστίνα χρησιμοποιεί τον υπολογιστή της για να κινητοποιήσει τους φίλους της στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και την οικογένεια της και όποιον άλλον θα μπορούσε να τη βοηθήσει να ανακαλύψει πού βρίσκεται και πώς θα μπορέσει να αποδράσει.

Σε αντίθεση με τις περισσότερες μη δυναμικές παραγωγές, το “Inside” πετυχαίνει την άμεση εμπλοκή του κοινού, καθώς του δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο φιλμ μέσα από τα social media. Οι θεατές ενθαρρύνονται να κάνουν connect με την Κριστίνα, να στείλουν tweets με στοιχεία ή να της δώσουν συμβουλές χρησιμοποιώντας τον τοίχο της στο Facebook. Το φιλμ θα προβληθεί υπό τη μορφή επεισοδίων μικρής διάρκειας, το πρώτο από τα οποία θα βγει στον αέρα στις 25 Ιουλίου. Μέχρι τότε, οι θεατές καλούνται να χρησιμοποιήσουν τους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα και να βοηθήσουν στην αποκωδικοποίηση των διλημμάτων της κεντρικής ηρωίδας, στέλνοντας συμβουλές, γνώμες, ιδέες και διάφορα άλλα στοιχεία. Η ομάδα των σεναριογράφων, της οποίας ηγείται ο βραβευμένος με Έμμυ Josh Bodnar, θα ενσωματώνει στο σενάριο κάθε επεισοδίου τα posts που ταιριάζουν καλύτερα στην εξέλιξη της ιστορίας.

Επίσης, ένας θεατής θα έχει την ευκαιρία να πάρει μέρος στο φιλμ, αφού πρώτα περάσει από μια διαδικασία online ακρόασης, η οποία θα τρέχει από τις 11 έως και τις 20 Ιουλίου στο YouTube. Το καλύτερο από τα βίντεο που θα υποβληθούν, θα ενσωματωθεί στην ταινία και η ταυτότητα του δημιουργού του θα συμπεριληφθεί στους τίτλους του φιλμ.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.theinsideexperience.com

, Inside, Το πρώτο φιλμ κοινωνικής δικτύωσης

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
5 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
takis1994

[…Toshiba Satellite P775 εξοπλισμένο με επεξεργαστή Intel Core i7 2ης γενιάς]

lol καθολου διαφημιση (δεν λεω οτι το επιχειρησε το techblog , λογικα η ταινια δινει αυτη τη λεπτομερεια..)

spyros

δεν ξέρω αν θα πετύχει το project & πόσο, αλλά σαν ιδέα είναι respect και σίγουρα αξίζει την προσοχή μας. Τι κρίμα μόνο που δεν είμαι “καμμένος χρήστης” των social networks. Αν περίμενε απο εμένα η Κριστίνα…. σε 2 μέρες θα ήταν πρώτο θέμα πτώματος στις ειδήσεις 🙂

Ben

Μου άρεσε πολύ και το QR code στο poster!

spyros

πάντως το disturbia στο poster είναι κακή διαφήμιση. Απαίσια ταινία.

Paris

συμφωνώ με τον spyros
δεν κάνει τικ το disturbia, ίσα ίσα απωθεί κιόλας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Intel

Το 2021 η καλύτερη χρονιά της Intel, παρόλη την κρίση

Η κρίση των επεξεργαστών δεν στέκεται ικανή να χαλάσει την κερδοφορία των μεγάλων παικτών του κλάδου, όπως η Intel.

Gear AMD Intel NVIDIA

Μήπως έρχεται σιγά-σιγά το τέλος των ελλείψεων σε GPUs;

Δεν αποκλείεται να πλησιάζουμε σε μία εποχή όπου ως καταναλωτές μπορούμε και να αισιοδοξούμε για την απόκτηση μίας… ποθητής GPU.

Business Intel

H Intel ξοδεύει 20 δισ. δολάρια για να λύσει την κρίση των chips

Σε μία γενναία επένδυση προχωρά η Intel, η οποία θέλει να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο επεξεργαστών στο Οχάιο των ΗΠΑ.

Computers CES Intel

Intel: Aνακοινώνει CPU 5,5 GHz Core i9-12900KS

Η Intel παρουσίασε ένα demo όπου ένα σύστημα εκτελούσε το Hitman 3 και η CPU διατήρησε σταθερή ταχύτητα ρολογιού 5,2 GHz και στους 8 πυρήνες απόδοσης