Instagram: Αποκαλύπτει σε ποιους φίλους δεν κάνουμε συχνά like

Instagram, Instagram: Αποκαλύπτει σε ποιους φίλους δεν κάνουμε συχνά like

Το 2016, το Instagram άλλαξε τον τρόπο προβολής των δημοσιεύσεων στο feed των χρηστών. Από τότε, οι δημοσιεύσεις δεν εμφανίζονται σε χρονολογική σειρά, αλλά ταξινομούνται με βάση τις προτιμήσεις του χρήστη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι influencers και όσοι διαφημίζουν προϊόντα στην πλατφόρμα να εκνευριστούν, διότι τα posts συχνά δεν φτάνουν στο κοινό που τους ακολουθεί.

Το Facebook, που χρησιμοποιεί ένα αντίστοιχο πρότυπο, είχε αναφέρει ότι εμφανίζει πρώτα τις δημοσιεύσεις που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρουν τους χρήστες και έπειτα όσες δεν ανήκουν στο φάσμα του ενδιαφέροντος τους.

Άσχετα με το ποιες δημοσιεύσεις προβάλλονται πρώτες, αν κάποιος θέλει να μάθει τα νέα ενός συγκεκριμένου ατόμου τότε θα ψάξει όσο χρειαστεί ή απλά θα επισκεφτεί το προφίλ του.

Γιατί οι χρήστες δεν βλέπουν συγκεκριμένες δημοσιεύσεις

Μετά την τελευταία αναβάθμιση, το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να δουν για ποιο λόγο το χρονολόγιο τους είναι διαμορφωμένο κατ’ αυτόν τον τρόπο, καθώς και για ποιο λόγο βλέπουν πρώτες τις δημοσιεύσεις συγκεκριμένων χρηστών.

Πλέον, η λίστα των χρηστών που ακολουθεί κάποιος χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, τους λογαριασμούς των οποίων οι δημοσιεύσεις εμφανίζονται περισσότερο στο χρονολόγιο του χρήστη και αυτούς με τους οποίους αλληλεπιδρά σπάνια.

Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό, οι χρήστες του Instagram είναι πιο εύκολο να αποφασίσουν αν χρειάζεται ή όχι να κάνουν unfollow τους λογαριασμούς που δεν τους ενδιαφέρουν, ή όσους οι δημοσιεύσεις τους αποτελούν spam ή άχρηστο περιεχόμενο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι δεν είναι δυνατή η μετακίνηση χρηστών από τη μία κατηγορία στην άλλη. Οι λίστες αυτές αποτελούν απλά στατιστικά στοιχεία, που διευκολύνουν τους χρήστες στο να ξεκαθαρίσουν το τι θέλουν να βλέπουν στο Instagram. Για να εμφανιστεί κάποιος στη λίστα με τους λογαριασμούς των οποίων τις δημοσιεύσεις βλέπει πιο τακτικά ο χρήστης θα πρέπει να αλληλεπιδρούν συχνότερα μεταξύ τους.

Πέρα από τις κατηγορίες που προστέθηκαν, οι χρήστες μπορούν να ταξινομούν τους λογαριασμούς με χρονολογική σειρά, ώστε να βλέπουν ποιους ακολούθησαν πρόσφατα.

Πηγή

Ο Χάρης Αναγνωστόπουλος είναι τρελαμένος με την τεχνολογία από την ημέρα που μπορεί να θυμάται τον εαυτό του. Είναι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός. Τεράστιο ψώνιο για αυτό και κάνει ανακύκλωση στις σακούλες και άλλα τέτοια είδη, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. "Αν έχεις χιούμορ γέλασε και περιέργεια ψάξε".

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
I am

Ότι να ναι

Manolis

μια ηλιθια πλατφορμα.ο καθε ενας καρυδιας καρυδι πουλα μουρη πως περνα τη ζωη του.συν τα ταξιδια που προφανως ολοι μπορουν να τα κανουν το καλοκαιρι.και μετα ερχονται και τα πανηληθια σελφις.και μετα προστεθονται και τα χαζα λαικς μονο και μονο να νιωσεις λιγο σαν το ρεμο η την τειλορ σουιφτ
αλλα φενεται ο κοσμος του αρεσει να βλεπει πως περνα η μπομπα στις διακοπες της

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Bing featured Microsoft

Bing Image Creator: Δημιουργεί τις εικόνες που του περιγράφεις

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι ο browser Bing περιλαμβάνει πλέον το Bing Image Creator, μια τεχνολογία δημιουργίας εικόνων.

Internet featured Google Google Maps

Google Maps: Oι εντυπωσιακές δυνατότητες του Immersive View

Το Immersive view στο Google Maps συνδυάζει το Street View με τις εναέριες εικόνες και προσθέτει κι ένα εντελώς νέο επίπεδο.

Internet featured Instagram Meta

Το Instagram βάζει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης

Διαφημίσεις σε νέα σημεία θα εμφανίζει το Instagram με σκοπό να προσφέρει στις επιχειρήσεις περισσότερους τρόπους να τις ανακαλύψουν.

Smartphones featured

Αξίζει να αγοράσω ακριβό smartphone;

Η απόφαση για το εάν αξίζει να αγοράσετε ένα ακριβό smartphone εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η χρήση που θέλετε να κάνετε με το κινητό.