Η ανακοίνωση της παγκόσμιας διάθεσης του Internet Explorer 9 Beta πραγματοποιήθηκε από τη Microsoft Corp. στις 15 Σεπτεμβρίου στο Σαν Φρανσίσκο των Η.Π.Α, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης με θέμα «The Beauty of the Web». Το διεθνές κοινό έχει υποδεχτεί ιδιαίτερα θετικά την ανακοίνωση της νέας έκδοσης του Internet Explorer, καθώς περίπου 2.000.000 χρήστες «κατέβασαν» […]
Vodafone: Δωρεάν αναβάθμιση σε οπτική ίνα για 290.000 πελάτες
Η Vodafone αναβαθμίζει δωρεάν 290.000 συνδέσεις ADSL και VDSL σε 100% οπτική ίνα (FTTH) με την ίδια τιμή. Δείτε ποιους πελάτες αφορά.
Αυτό το webvizbench είναι απλά απίστευτο στον ie 9. δείχνει όλη την δύναμη του browser
Εμένα για κάποιο λόγο δεν μου ανοίγει. Μου βγάζει συνέχεια “Ο Internet Explorer αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα και πρέπει να κλείσει” Και αν δεν του κλείσεις την διεργασία δεν σταματάνε τα σφάλματα. Αλλά ούτε μπορώ να κατεβάσω τον IE8… Τουλάχιστον δεν τον χρησιμοποιώ… :Ρ