Το φαινόμενο Gamestop ενισχύθηκε από τα social media bots
Δευτέρα, 01/03/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
H εταιρεία κυβερνοασφαλείας PiiQ Media σημειώνει ότι τα social media bots ήταν εκείνα που ενίσχυσαν τον ντόρο γύρω από το Gamestop.
Τετάρτη, 10/02/2010 · Αλέξανδρος Παππάς
Η Γραμμή Βοηθείας 800 11 800 15 του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου λειτουργεί επίσημα από τον Σεπτέμβριο του 2009 και τους πρώτους 4 μήνες λειτουργίας της, μέχρι το τέλος του 2009, δέχτηκε 443 αιτήματα είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με προβλήματα που προέκυψαν κατά τη χρήση του Διαδικτύου. Το περιεχόμενο των αιτημάτων που υποβλήθηκαν στη γραμμή έχει ως εξής:
Αναζήτηση πληροφοριών/ συμβουλών 184 (41,53%)
Εξάρτηση 108 (24,38%)
Οικονομικές απάτες 55 (12,42%)
Επικίνδυνο περιεχόμενο 33 (7,45%)
Βία, εκφοβισμός 32 (7,22%)
Κλοπή προσωπικών δεδομένων 13 (2,93%)
Ανορεξία 9 (2,03%)
Αποπλάνηση ανηλίκων 6 (1,35%)
Πρόθεση για αυτοκτονία 1 (0,23%)
Εκβιασμός 1 (0,23%)
Άλλο 1 (0,23%)
Το προσωπικό της γραμμής έδινε συμβουλές και πληροφορίες και παρείχε ψυχολογική υποστήριξη (306 αναφορές), παρέπεμπε στη γραμμή καταγγελιών Safeline.gr και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για περιπτώσεις ηλεκτρονικού εγκλήματος (66 αναφορές) ή σε άλλους αρμόδιους φορείς αντίστοιχα με τη φύση της αναφοράς (π.χ. καταναλωτικές οργανώσεις κ.λπ.) (29 αναφορές). Τέλος, 45 περιπτώσεις (10%) παραπέμφθηκαν στα ιατρεία της Μονάδας Εφηβικής Υγείας για να ενταχθούν στο πρόγραμμα της Μ.Ε.Υ. για τους εφήβους με υπερβολική ενασχόληση στο Διαδίκτυο. Το 85% των ατόμων που κάλεσαν τη γραμμή ήταν ενήλικες, το 6% ανήλικοι και το 9% επαγγελματίες (π.χ. εκπαιδευτικοί).
Υπενθυμίζεται ότι μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με το προσωπικό της γραμμής καλώντας στον αριθμό χωρίς χρέωση για αστικές και υπεραστικές κλήσεις 800 11 800 15 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00 – 15:00, είτε αποστέλλοντας το μήνυμα στο help@saferinternet.gr
Η Γραμμή αυτή απευθύνεται σε εφήβους και τις οικογένειές τους, παρέχοντας υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών (παρενόχληση, εξάρτηση, επιβλαβές περιεχόμενο, παιδοφιλία, κ.α.).
Δευτέρα, 01/03/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
H εταιρεία κυβερνοασφαλείας PiiQ Media σημειώνει ότι τα social media bots ήταν εκείνα που ενίσχυσαν τον ντόρο γύρω από το Gamestop.
Δευτέρα, 01/03/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
Το Facebook επιδίδεται σε μια συντονισμένη προσπάθεια να αναιρέσει τις συνέπειες από την παύση των προσωποποιημένων διαφημίσεων της Apple.
Σάββατο, 27/02/2021 · Αλέξανδρος Παππάς
Η πανελλήνια Έρευνα Focus on Tech Life της Focus Bari δείχνει την αύξηση της ψηφιακής ενασχόλησης των Ελλήνων κατά 92% σε ηλικίες μεταξύ 16-74 χρονών.
Πέμπτη, 25/02/2021 · Κώστας Βλαχάκης
Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για security updates στα smartphone, πλατφόρμα Web OS, Huawei Mate X2, Apple, νέα παρτίδα PlayStation 5 Digital στην Ελλάδα, ελικόπτερο Ingenuity και Bitcoin.
Αμερικανιές ….
Υπάρχει πουθενά γραμμή για κάποιον που του δημιουργούνται ψυχολογικά προβλήματα κάθε φορά που παρακολουθεί τα τσίρκα με τις ειδήσεις των 8 ?