(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Στατιστικά στοιχεία γραμμής βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ

Η Γραμμή Βοηθείας 800 11 800 15 του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου λειτουργεί επίσημα από τον Σεπτέμβριο του 2009 και τους πρώτους 4 μήνες λειτουργίας της, μέχρι το τέλος του 2009, δέχτηκε 443 αιτήματα είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με προβλήματα που προέκυψαν κατά τη χρήση του Διαδικτύου. Το περιεχόμενο των αιτημάτων που υποβλήθηκαν στη γραμμή έχει ως εξής:

Αναζήτηση πληροφοριών/ συμβουλών 184 (41,53%)
Εξάρτηση 108 (24,38%)
Οικονομικές απάτες 55 (12,42%)
Επικίνδυνο περιεχόμενο 33 (7,45%)
Βία, εκφοβισμός 32 (7,22%)
Κλοπή προσωπικών δεδομένων 13 (2,93%)
Ανορεξία 9 (2,03%)
Αποπλάνηση ανηλίκων 6 (1,35%)
Πρόθεση για αυτοκτονία 1 (0,23%)
Εκβιασμός 1 (0,23%)
Άλλο 1 (0,23%)

Το προσωπικό της γραμμής έδινε συμβουλές και πληροφορίες και παρείχε ψυχολογική υποστήριξη (306 αναφορές), παρέπεμπε στη γραμμή καταγγελιών Safeline.gr και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για περιπτώσεις ηλεκτρονικού εγκλήματος (66 αναφορές) ή σε άλλους αρμόδιους φορείς αντίστοιχα με τη φύση της αναφοράς (π.χ. καταναλωτικές οργανώσεις κ.λπ.) (29 αναφορές). Τέλος, 45 περιπτώσεις (10%) παραπέμφθηκαν στα ιατρεία της Μονάδας Εφηβικής Υγείας για να ενταχθούν στο πρόγραμμα της Μ.Ε.Υ. για τους εφήβους με υπερβολική ενασχόληση στο Διαδίκτυο. Το 85% των ατόμων που κάλεσαν τη γραμμή ήταν ενήλικες, το 6% ανήλικοι και το 9% επαγγελματίες (π.χ. εκπαιδευτικοί).

Υπενθυμίζεται ότι μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με το προσωπικό της γραμμής καλώντας στον αριθμό χωρίς χρέωση για αστικές και υπεραστικές κλήσεις 800 11 800 15 από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00 – 15:00, είτε αποστέλλοντας το μήνυμα στο help@saferinternet.gr

Η Γραμμή αυτή απευθύνεται σε εφήβους και τις οικογένειές τους, παρέχοντας υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών (παρενόχληση, εξάρτηση, επιβλαβές περιεχόμενο, παιδοφιλία, κ.α.).

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
customer

Αμερικανιές ….

Υπάρχει πουθενά γραμμή για κάποιον που του δημιουργούνται ψυχολογικά προβλήματα κάθε φορά που παρακολουθεί τα τσίρκα με τις ειδήσεις των 8 ?

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Samsung

H Samsung παρουσίασε το πρώτο τσιπ DRAM 36 GB για το 6G AI

To 6G είναι προ των πυλών και θα βασίζεται στην ΑΙ, γι’ αυτό και τεχνολογικοί κολοσσοί συνεργάζονται και ετοιμάζονται για τη νέα εποχή.

Internet

Skoop by Skroutz: Νέα υπηρεσία για αγγελίες, πούλησε τη συσκευή σου δωρεάν!

Οι χρήστες μπορούν πλέον να δημοσιεύουν αγγελίες πωλήσεων και να αγοράζουν προϊόντα από άλλους χρήστες εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια του Skroutz.

Internet TikTok

TikTok: Πώς να μπλοκάρεις έναν χρήστη – Οδηγός για να ποστάρετε ανενόχλητοι

Το TikTok είναι μία από τις πιο ταχύτατα αναπτυσσόμενες και πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες δημιουργίας και δημοσίευσης περιεχομένου.

Internet featured

efood: Το αποτύπωμα της υπηρεσίας delivered by efood το 2023 και η νέα υπηρεσία το 2024

Το efood, για το έτος 2022, είχε καταγράψει μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη της υπηρεσίας delivered by efood, θέτοντας ως κύριο στόχο την ενδυνάμωσή της μέσα στο 2023.