Κάποιοι πελάτες της Lyft έλαβαν ένα μήνυμα από την εταιρεία που τους ενημερώνει ότι τα ονόματα τους παραβιάζουν τα Community Guidelines της υπηρεσίας. Για όσους δεν γνωρίζουν, η Lyft είναι μία εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες κοινόχρηστων μεταφορών.
Ποιο είναι το πρόβλημα με τα ονόματα των πελατών
Στο μήνυμα αυτό, η Lyft δεν αποκαλύπτει τους λόγους για τους οποίους τα ονόματα των πελατών της παραβιάζουν τα Community Guidelines. Το μόνο που ανέφερε ήταν ότι θα πρέπει να αλλάξουν το όνομα τους μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Φαίνεται ότι οι χρήστες που έλαβαν τη συγκεκριμένη προειδοποίηση έχουν κάπως παράδοξα ονόματα, όπως Nicole Cumming, Cara Dick, Wilson Poon, Mike Finger και Dick DeBartolo.
Σαφώς, οι πελάτες της Lyft δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα ονόματα που τους έδωσαν και κληρονόμησαν από τους γονείς τους. Το πρόβλημα αφορά την ίδια την υπηρεσία και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί για την τήρησή των Community Guidelines.
Ποια η τοποθέτηση της εταιρείας
Η Lyft ανέφερε ότι ορισμένα μέλη της κοινότητας της χρησιμοποιούν ονόματα που είτε είναι ανακριβή, είτε προσβλητικά, είτε και τα δύο. Επιπλέον, ζήτησε συγνώμη και πρόσθεσε ότι προσπαθούν να διορθώσουν το πρόβλημα που έχει προκύψει, το οποίο οφείλεται στον υπερβάλλοντα ζήλο τους να τηρούνται οι κανόνες της κοινότητας.
Αντίστοιχη ήταν και η απάντηση της εταιρείας προς τους πελάτες της που έλαβαν το συγκεκριμένο μήνυμα. Η Lyft ανέφερε πως η προειδοποίηση στάλθηκε από λάθος και ότι προσπαθούν να βελτιώσουν τα συστήματα τους ώστε να δημιουργήσουν μία ασφαλή και γεμάτη σεβασμό μεταξύ των μελών κοινότητα.
Επιπλέον, η εταιρεία σημείωσε ότι τα ονόματα των πελατών της που έλαβαν την επίμαχη ειδοποίηση δεν παραβιάζουν τα Community Guidelines, και απολογήθηκε μία ακόμη φορά για την αποστολή των μηνυμάτων.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ