Έρευνα για την χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων

Η Mellon Technologies σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Lancaster, ανακοίνωσε σήμερα την ολοκλήρωση της έρευνας που σχεδίασε και διεξήγαγε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με αντικείμενο τη χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας ενδιαφέρον παρουσιάζει το ποσοστό που επιλέγει ως κύρια πηγή ενημέρωσής τους για οικονομικά προϊόντα το ίντερνετ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμούν τα ΜΜΕ ως την κύρια πηγή ενημέρωσής τους για οικονομικά προϊόντα. Όταν κλήθηκαν να υποδείξουν τα μέσα από τα οποία λαμβάνουν ενημέρωση, το 63% απάντησε θετικά στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο και το 40% τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Ακολουθεί η ενημέρωση μέσω internet με 23%, ενώ το τηλέφωνο, το ταχυδρομείο, το κατάστημα και οι συστάσεις επιλέγονται με χαμηλότερη ένταση το καθένα (κάτω του 10%). Όταν ερωτήθηκαν συγκεκριμένα εάν θα αγόραζαν χρηματοπιστωτικά προϊόντα μέσω internet ή τηλεφώνου η πλειοψηφία (77%) απάντησε αρνητικά.

Ένα άλλο σημαντικό εύρημα είναι ότι το 45% των ερωτηθέντων ξοδεύουν μηνιαίως ολόκλήρο το ποσό των εσόδων τους, ενώ το 7% καταναλώνει ποσά που ξεπερνούν τα εισοδήματά τους. Υποστηρίζοντας το εύρημα αυτό, 64% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν προβαίνουν σε κάποια κατάθεση ή επένδυση των χρημάτων τους.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του οικονομικά ενεργού πληθυσμού (συνολικά 11.000 καταναλωτές) από όλη την Ελλάδα, με στόχο να συγκεντρώσει στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές στη χώρα μας διαχειρίζονται το εισόδημά τους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και χρησιμοποιούν τραπεζικά προϊόντα πίστης.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Cωνσtantίnoς

Όντως πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. Το καλοκαίρι έκανα αντίστοιχο σχόλιο (https://ub0.cc/0R/0R) όταν η Eurostat δημοσίευσε στατιστικά για τις μηνιαίες δαπάνες των νοικοκυριών στην Ευρώπη. Μαζί συνθέτουν ένα ενδεικτικό παζλ της σημερινής εικόνας των καταναλωτικών συνηθειών των Ελλήνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet emoji

Αυτό είναι – ξανά – το πιο δημοφιλές emoji της χρονιάς

Το Tears of Joy παρέμεινε και φέτος ένα από τα πιο δημοφιλή emoji που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως το 2021, σύμφωνα με τη λίστα της Unicode Consortium με τα κορυφαία emoji της χρονιάς.

Internet Netflix

Netflix: Η επόμενη ταινία του βασίζεται σε viral tweet μιας γιαγιάς

Πριν από πέντε χρόνια, ο Jamal Hinton εξασφάλισε μια θέση στο δείπνο των Ευχαριστιών της Wanda Dench χάρη σε έναν λάθος αριθμό και τώρα η ιστορία τους μετατρέπεται σε ταινία μεγάλου μήκους του Netflix.

Internet Facebook

Οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων επιστρέφουν στο Facebook

H Facebook ανακοίνωσε την απόφασή της να επιτρέψει την επιστροφή των διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στο δίκτυό της.

Internet Apple

Apple Fitness+: Παρουσιάζει τον Πρίγκιπα Ουίλιαμ στα Time to Walk και Apple Music 1

Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ θα κλείσει τη δεύτερη σεζόν του Time to Walk με ένα ειδικό επεισόδιο διακοπών κατά το οποίο συζητά τη σημασία της διατήρησης της ψυχικής υγείας, του να βγαίνεις από το comfort zone σου και την αξία του να ακούς.