Έρευνα για την χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων

, Έρευνα για την χρηματοοικονομική συμπεριφορά των ΕλλήνωνΗ Mellon Technologies σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Lancaster, ανακοίνωσε σήμερα την ολοκλήρωση της έρευνας που σχεδίασε και διεξήγαγε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με αντικείμενο τη χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας ενδιαφέρον παρουσιάζει το ποσοστό που επιλέγει ως κύρια πηγή ενημέρωσής τους για οικονομικά προϊόντα το ίντερνετ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμούν τα ΜΜΕ ως την κύρια πηγή ενημέρωσής τους για οικονομικά προϊόντα. Όταν κλήθηκαν να υποδείξουν τα μέσα από τα οποία λαμβάνουν ενημέρωση, το 63% απάντησε θετικά στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο και το 40% τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Ακολουθεί η ενημέρωση μέσω internet με 23%, ενώ το τηλέφωνο, το ταχυδρομείο, το κατάστημα και οι συστάσεις επιλέγονται με χαμηλότερη ένταση το καθένα (κάτω του 10%). Όταν ερωτήθηκαν συγκεκριμένα εάν θα αγόραζαν χρηματοπιστωτικά προϊόντα μέσω internet ή τηλεφώνου η πλειοψηφία (77%) απάντησε αρνητικά.

Ένα άλλο σημαντικό εύρημα είναι ότι το 45% των ερωτηθέντων ξοδεύουν μηνιαίως ολόκλήρο το ποσό των εσόδων τους, ενώ το 7% καταναλώνει ποσά που ξεπερνούν τα εισοδήματά τους. Υποστηρίζοντας το εύρημα αυτό, 64% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν προβαίνουν σε κάποια κατάθεση ή επένδυση των χρημάτων τους.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του οικονομικά ενεργού πληθυσμού (συνολικά 11.000 καταναλωτές) από όλη την Ελλάδα, με στόχο να συγκεντρώσει στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές στη χώρα μας διαχειρίζονται το εισόδημά τους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και χρησιμοποιούν τραπεζικά προϊόντα πίστης.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Cωνσtantίnoς

Όντως πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. Το καλοκαίρι έκανα αντίστοιχο σχόλιο (https://ub0.cc/0R/0R) όταν η Eurostat δημοσίευσε στατιστικά για τις μηνιαίες δαπάνες των νοικοκυριών στην Ευρώπη. Μαζί συνθέτουν ένα ενδεικτικό παζλ της σημερινής εικόνας των καταναλωτικών συνηθειών των Ελλήνων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Netflix

To Netflix επεκτείνει την κατάργηση κοινής χρήσης κωδικού

To Netflix έχει ξεκινήσει εδώ και λίγες ημέρες την κατάργηση της κοινή χρήσης κωδικών, με τους χρήστες να περιμένουν μέρα με την ημέρα το τέλος της λειτουργίας.

Internet AI Google Google Search

H Google βελτιώνει την αναζήτηση με την βοήθεια της ΑΙ

Η Google ανακοίνωσε ότι προσθέτει νέες δυνατότητες AI στην Αναζήτηση, με την χρήση ενός διαφορετικού λογισμικού και όχι μέσω του chatbot Bard AI.

Internet AI Alibaba

H Alibaba ετοιμάζει την απάντησή της στο ChatGPT

To δικό της εργαλείο τύπου ChatGPT ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει η Alibaba, το οποίο επί του παρόντος βρίσκεται υπό δοκιμή σε εσωτερικό εταιρικό επίπεδο.

Internet apps Social Media Tinder

Λειτουργία ανώνυμης περιήγησης για το Tinder – Κρύβει το προφίλ σας από ανεπιθύμητους χρήστες

Το Tinder επιτρέπει στους χρήστες του να περιηγούνται στα προφίλ άλλων και να παραμένουν κρυφοί, όμως για να αποκτήσουν αυτή την λειτουργία θα πρέπει να πληρώσουν το κατάλληλο αντίτιμο.