EcoFlow

Messenger | Πως το χρησιμοποιούν οι Έλληνες

, Messenger | Πως το χρησιμοποιούν οι ΈλληνεςΣύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, η αποστολή Άμεσων Μηνυμάτων (IM) είναι πλέον ο πιο σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας των χρηστών πέρα από το τηλέφωνο. Στην Ελλάδα, η αποστολή Άμεσων Μηνυμάτων είναι τόσο δημοφιλής που όλα τα μέλη της οικογένειας είναι πολύ πιθανόν να στείλουν Άμεσα Μηνύματα αντί να χρησιμοποιήσουν email, κοινωνικά δίκτυα, γράμματα ή και ακόμη γραπτά μηνύματα.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των Ελλήνων ξοδεύει πάνω από 10 ώρες την εβδομάδα χρησιμοποιώντας το Windows Live Messenger. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη, στην πραγματικότητα, σχεδόν κάθε ερωτώμενος επικοινωνεί με την οικογένειά του χρησιμοποιώντας το Windows Live Messenger, ενώ το 25% χρησιμοποιεί το Windows Live Messenger για να επικοινωνεί με 10 ή περισσότερα μέλη της ευρύτερης οικογένειάς τους.

Η μεγαλύτερη χρήση παρατηρείται ανάμεσα στα αδέρφια και τα ξαδέρφια, τα οποία όμως δεν είναι τα μόνα μέλη της οικογένειας που το χρησιμοποιούν. To 19% των Ελλήνων στέλνουν Άμεσα Μηνύματα στους γονείς τους αρκετές φορές την εβδομάδα, ενώ ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός γονέων χρησιμοποιεί τα Άμεσα Μηνύματα για να προσέχει τα παιδιά του. Επίσης, κατά τις συνομιλίες οι χρήστες αναφέρονται σε σχεδόν όλα τα θέματα, όπως οι απλήρωτοι λογαριασμοί, η πορεία των σπουδών τους ή με ποιόν συνδέοντα αισθηματικά.

Πράγματι, οι οικογένειες ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για την εξεύρεση των καλύτερων δυνατόν, τρόπων να επικοινωνούν μέσω διαδικτύου. Παρόλο που το chat αποτελεί τη δημοφιλέστερη δραστηριότητα, πάνω από το 45% των Ελλήνων χρησιμοποιούν συχνά το Windows Live Messenger για να μοιραστούν φωτογραφίες και αρχεία, καθώς το βρίσκουν ευκολότερο και γρηγορότερο από τη χρήση e-mail. Σήμερα, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτώμενους χρησιμοποιούν το Windows Live Messenger για να πραγματοποιήσουν video κλήσεις από τον υπολογιστή τους, αφού είναι ένας δωρεάν και διασκεδαστικός τρόπος να επικοινωνήσουν με τους αγαπημένους τους.

Η απόσταση όχι μόνο δεν αναιρεί τη χρήση του Messenger, αλλά αντίθετα την ενθαρρύνει ακόμα περισσότερο. Στην Ελλάδα, ποσοστό 42% χρησιμοποιεί συχνά το Messenger για να στείλει άμεσα μηνύματα σε συγγενείς που ζουν σε άλλη χώρα, μια τάση που αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ζουν και δουλεύουν στο εξωτερικό. Η αποστολή Άμεσων Μηνυμάτων είναι επίσης ένας πολύ βολικός τρόπος επικοινωνίας για τους Έλληνες που βρίσκονται σε διακοπές, αφού το 46% προτιμά το δωρεάν chat αντί για την επικοινωνία μέσω γραμμάτων ή πολυέξοδων τηλεφωνημάτων.

Οι διαφωνίες μεταξύ μελών μια οικογένειας συμβαίνουν το ίδιο εύκολα online όσο εύκολα γίνονται τετ-α-τετ. Και όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η πλειοψηφία των ερωτώμενων το βρίσκει ευκολότερο να “κρυφτεί” πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Ποσοστό περίπου 57% των Ελλήνων παραδέχεται ότι έχει χρησιμοποιήσει την online επικοινωνία για να πει κάτι το οποίο δεν θα μπορούσε να το πει κατ’ ιδίαν.

Η αποστολή Άμεσων Μηνυμάτων μπορεί επίσης να διευκολύνει την συμφιλίωση, αφού μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι η αποστολή ενός χαμογελαστού emoticon. Ακόμα και στην περίπτωση επίλυσης σοβαρότερων οικογενειακών ζητημάτων, περίπου το ένα τέταρτο των Ελλήνων χρησιμοποιεί την αποστολή Άμεσων Μηνυμάτων.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet COSMOTE

COSMOTE GIGAMAX: Από σήμερα οι συνδρομητές κινητής συμβολαίου μιλάνε απεριόριστα με όλους

Όλοι οι υφιστάμενοι συνδρομητές COSMOTE GIGAMAX & COSMOTE BUSINESS GIGAMAX απολαμβάνουν αυτόματα απεριόριστη ομιλία προς όλα τα εθνικά δίκτυα, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Internet featured Netflix

Netflix: Έρχεται νέα συνδρομή με διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022

Καθώς η πλατφόρμα χάνει συνδρομητές, εν μέρει λόγω της αύξησης των τιμών, αποφάσισε να τους προσφέρει μια πιο φθηνή επιλογή.

Internet Apple featured TikTok

Πατέρας έξαλλος με την Apple επειδή δε μπλόκαρε τις αγορές 2.500$ της 10χρονης κόρης του

Εκνευρισμένος με την Apple είναι ο πατέρας ενός 10χρονου κοριτσιού με αυτισμό επειδή δεν μπλόκαρε πληρωμή 2.500 $ σε δημιουργό του TikTok.

Internet Elon Musk featured Twitter

Ο Elon Musk θέλει να τετραπλασιάσει τους χρήστες του Twitter μέχρι το 2028

Η ολοκλήρωση της εξαγοράς του Twitter από τον Elon Musk είναι ακόμα μακριά, ωστόσο ο μεγιστάνας μοιράζεται το όραμά του με τους επενδυτές.