Χρόνος Χρήμα και Προσπάθεια στα Social Media [News & Views]

Internet

OK, όλοι το ξέρουμε πια: τα social media είναι απαραίτητα για την επέκταση μιας online επιχείρησης. Όμως πόσος χρόνος και πόσο χρήμα ξοδεύεται σ’ αυτήν την προσπάθεια (και ποιο είναι το αποτέλεσμα); Σε μια έρευνα της Vertical Response Marketing που δημοσιεύτηκε πρόσφατα (μάλιστα με την μορφή infographic) και η οποία έγινε σε ένα δείγμα 500 μικρών επιχειρήσεων αναδεικνύεται πως:

• Ένα μεγάλο μέρος των μικρών επιχειρήσεων (43%) ξοδεύει τουλάχιστον 6 ώρες την εβδομάδα στα κοινωνικά δίκτυα.
• Το facebook είναι το κύριο μέσο που χρησιμοποιούν για την επέκτασή τους
• Το 66% των επιχειρήσεων ξοδεύει περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα από ότι ξόδευε την περασμένη χρονιά.
• Το πιο δύσκολο κομμάτι των social media είναι το περιεχόμενο (surprise surprise!).

Αλλά φυσικά το holy graal της επέκτασης αυτής είναι το αποτέλεσμα, και εδώ τα πράγματα δεν είναι ξεκάθαρα δυστυχώς. Αλλά ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι (κατά την ταπεινή μου γνώμη) πολλές φορές οι επιχειρήσεις (μικρές ή μεγάλες) δεν ξέρουν και οι ίδιες τι ακριβώς θέλουν από τα κοινωνικά δίκτυα, και γι’ αυτό δυσκολεύονται στο να θέσουν άμεσους ή έμμεσους στόχους σχετικά με αυτά.

Κρατήστε όμως στην μνήμη σας αυτό το infographic γιατί σε έξι μήνες θα έχει αλλάξει και αξίζει να το συγκρίνουμε…

Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να δείτε το infographic.
, Χρόνος Χρήμα και Προσπάθεια στα Social Media [News & Views]

Πηγή

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

, Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων
Internet

Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.