Ολοένα και περισσότεροι διαφημιστικοί πόροι στο Web

2

web designΣτο δεκαπενθήμενο newsletter του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) διάβασα μια ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με επικείμενη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο. Το άρθρο αναφέρει πληροφορίες από τις ιστοσελίδες news.com και bloomberg.com και διαπιστώνει ότι η δαπάνη για τις ΗΠΑ θα διπλασιαστεί έως το 2001 και θα φτάσει 42-44 δις δολάρια. Κάποτε θα ακολουθήσουμε και εμείς!

Η ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ, δεν αφήνει ασυγκίνητους διαφημιστές και διαφημιζόμενους που αφαιρούν από τα παραδοσιακά Μέσα και επενδύουν στο διαδίκτυο όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας. Έτσι, η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο αναμένεται να διπλασιαστεί στις ΗΠΑ μέχρι το 2011 και να φτάσει τα 42-44 δις $. Ιδιαίτερα, οι δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο ως διαφημιστικό μέσο για στοχευμένες καμπάνιες δεν πρόκειται να μείνουν αναξιοποίητες.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κίνηση της NewsCorp μέσω του γνωστού MySpace να παρακολουθεί από τις αρχές του επόμενου χρόνου τις αλλαγές στην προσωπική ζωή των ατόμων (αποφοίτηση, γάμο κ.λπ.), όπως αυτές καταγράφονται στις προσωπικές ιστοσελίδες τους.

Με την χρήση ειδικών αλγορίθμων, θα εντοπίζονται τυχόν μεταβολές και όλες οι πληροφορίες θα πωλούνται στους διαφημιστές, οι οποίοι θα διαμορφώνουν και θα απευθύνουν τα κατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα στους καταναλωτές. Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της NewsCorp και να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό εργαλείο ενάντια στο Facebook που κερδίζει χρήστες με πιο γρήγορους ρυθμούς από το MySpace.

Via: www.iom.gr
Πηγές: www.news.com, www.bloomberg.com

Δείτε επίσης:
> Κωδικός: Home Cinema – Διάβασε πριν αγοράσεις
> Samsung F700, με οθόνη αφής 3,2 ιντσών
> Φορητό ηχοσύστημα της BOSE για το Apple iPod

2
Σχόλια

avatar
2 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
2 Σχολιαστές
tasosvelCostas Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
Κώστας Βλαχάκης
Admin

Αυτό δεν ισχύει για την χώρα μας. Για να πάρεις διαφήμιση εδώ, πρέπει να τα πηγαίνεις καλά με τα media shops και να έχεις πραγματικά πολλαααα hits.

Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που οι εταιρείες νοιώθουν τον παλμό της αγοράς και βάζουν διαφήμιση επειδή σε πιστεύουν.

Σίγουρα πάντως το άλφα και το ωμέγα είναι οι δημόσιες σχέσεις.

tasosvel
Επισκέπτης

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι αναφερόμαστε σε δύο εντελώς διαφορετικές αγορές τόσο σε βαθμό ωριμότητας και σχέσης με το διαδύκτιο όσο και σε αριθμό καταναλωτών.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα