Ολοένα και περισσότεροι διαφημιστικοί πόροι στο Web

, Ολοένα και περισσότεροι διαφημιστικοί πόροι στο WebΣτο δεκαπενθήμενο newsletter του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) διάβασα μια ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με επικείμενη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο. Το άρθρο αναφέρει πληροφορίες από τις ιστοσελίδες news.com και bloomberg.com και διαπιστώνει ότι η δαπάνη για τις ΗΠΑ θα διπλασιαστεί έως το 2001 και θα φτάσει 42-44 δις δολάρια. Κάποτε θα ακολουθήσουμε και εμείς!

Η ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ, δεν αφήνει ασυγκίνητους διαφημιστές και διαφημιζόμενους που αφαιρούν από τα παραδοσιακά Μέσα και επενδύουν στο διαδίκτυο όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας. Έτσι, η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο αναμένεται να διπλασιαστεί στις ΗΠΑ μέχρι το 2011 και να φτάσει τα 42-44 δις $. Ιδιαίτερα, οι δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο ως διαφημιστικό μέσο για στοχευμένες καμπάνιες δεν πρόκειται να μείνουν αναξιοποίητες.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κίνηση της NewsCorp μέσω του γνωστού MySpace να παρακολουθεί από τις αρχές του επόμενου χρόνου τις αλλαγές στην προσωπική ζωή των ατόμων (αποφοίτηση, γάμο κ.λπ.), όπως αυτές καταγράφονται στις προσωπικές ιστοσελίδες τους.

Με την χρήση ειδικών αλγορίθμων, θα εντοπίζονται τυχόν μεταβολές και όλες οι πληροφορίες θα πωλούνται στους διαφημιστές, οι οποίοι θα διαμορφώνουν και θα απευθύνουν τα κατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα στους καταναλωτές. Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της NewsCorp και να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό εργαλείο ενάντια στο Facebook που κερδίζει χρήστες με πιο γρήγορους ρυθμούς από το MySpace.

Δείτε επίσης:
> Κωδικός: Home Cinema – Διάβασε πριν αγοράσεις
> Samsung F700, με οθόνη αφής 3,2 ιντσών
> Φορητό ηχοσύστημα της BOSE για το Apple iPod

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Κώστας Βλαχάκης

Αυτό δεν ισχύει για την χώρα μας. Για να πάρεις διαφήμιση εδώ, πρέπει να τα πηγαίνεις καλά με τα media shops και να έχεις πραγματικά πολλαααα hits.

Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που οι εταιρείες νοιώθουν τον παλμό της αγοράς και βάζουν διαφήμιση επειδή σε πιστεύουν.

Σίγουρα πάντως το άλφα και το ωμέγα είναι οι δημόσιες σχέσεις.

tasosvel

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι αναφερόμαστε σε δύο εντελώς διαφορετικές αγορές τόσο σε βαθμό ωριμότητας και σχέσης με το διαδύκτιο όσο και σε αριθμό καταναλωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet gmail Google

Gmail: Απατεώνες έχουν βρει τρόπο να κάνουν κατάχρηση του μπλε τικ επαλήθευσης

Οι απατεώνες πάντα βρίσκουν τρόπους και εργαλεία για να εξαπατήσουν τους ανθρώπους στο διαδίκτυο και να τους κάνουν να τους πιστέψουν.

Internet Microsoft Windows XP

Windows XP: Έσπασαν τον αλγόριθμο ενεργοποίησης 21 χρόνια μετά

Ο πραγματικός κρυπτογραφημένος αλγόριθμος ενεργοποίησης των Windows XP δεν είχε σπάσει ποτέ πραγματικά όντας σε offline κατάσταση.

Internet Google Google Search

Google: Αρχίζει να δοκιμάζει την τεχνητή νοημοσύνη στην αναζήτηση

Η Google αρχίζει να επιτρέπει την πρόσβαση στα Search Labs επιτρέποντας τη δοκιμή της νέας της λειτουργίας “Search Generative Experience”. 

Internet Google YouTube

YouTube Stories: Πέφτουν τίτλοι τέλους στις 26 Ιουνίου

To Youtube αποφάσισε να “σκοτώσει” τα “YouTube Stories”, έναν κλώνο του Snapchat που κυκλοφόρησε η εταιρεία το 2017  αρχικά ως “Reels”.