Ολοένα και περισσότεροι διαφημιστικοί πόροι στο Web

web designΣτο δεκαπενθήμενο newsletter του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) διάβασα μια ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με επικείμενη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο. Το άρθρο αναφέρει πληροφορίες από τις ιστοσελίδες news.com και bloomberg.com και διαπιστώνει ότι η δαπάνη για τις ΗΠΑ θα διπλασιαστεί έως το 2001 και θα φτάσει 42-44 δις δολάρια. Κάποτε θα ακολουθήσουμε και εμείς!

Η ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ, δεν αφήνει ασυγκίνητους διαφημιστές και διαφημιζόμενους που αφαιρούν από τα παραδοσιακά Μέσα και επενδύουν στο διαδίκτυο όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας. Έτσι, η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο αναμένεται να διπλασιαστεί στις ΗΠΑ μέχρι το 2011 και να φτάσει τα 42-44 δις $. Ιδιαίτερα, οι δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο ως διαφημιστικό μέσο για στοχευμένες καμπάνιες δεν πρόκειται να μείνουν αναξιοποίητες.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κίνηση της NewsCorp μέσω του γνωστού MySpace να παρακολουθεί από τις αρχές του επόμενου χρόνου τις αλλαγές στην προσωπική ζωή των ατόμων (αποφοίτηση, γάμο κ.λπ.), όπως αυτές καταγράφονται στις προσωπικές ιστοσελίδες τους.

Με την χρήση ειδικών αλγορίθμων, θα εντοπίζονται τυχόν μεταβολές και όλες οι πληροφορίες θα πωλούνται στους διαφημιστές, οι οποίοι θα διαμορφώνουν και θα απευθύνουν τα κατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα στους καταναλωτές. Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της NewsCorp και να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό εργαλείο ενάντια στο Facebook που κερδίζει χρήστες με πιο γρήγορους ρυθμούς από το MySpace.

Via: www.iom.gr
Πηγές: www.news.com, www.bloomberg.com

Δείτε επίσης:
> Κωδικός: Home Cinema – Διάβασε πριν αγοράσεις
> Samsung F700, με οθόνη αφής 3,2 ιντσών
> Φορητό ηχοσύστημα της BOSE για το Apple iPod

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Κώστας Βλαχάκης

Αυτό δεν ισχύει για την χώρα μας. Για να πάρεις διαφήμιση εδώ, πρέπει να τα πηγαίνεις καλά με τα media shops και να έχεις πραγματικά πολλαααα hits.

Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που οι εταιρείες νοιώθουν τον παλμό της αγοράς και βάζουν διαφήμιση επειδή σε πιστεύουν.

Σίγουρα πάντως το άλφα και το ωμέγα είναι οι δημόσιες σχέσεις.

tasosvel

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι αναφερόμαστε σε δύο εντελώς διαφορετικές αγορές τόσο σε βαθμό ωριμότητας και σχέσης με το διαδύκτιο όσο και σε αριθμό καταναλωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet featured Tech Podcast

Tech Podcast: Εβδομαδιαίο podcast τεχνολογίας S01E25 – 04/03/2021

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για NASA, νέο drone DJI FPV, βραβεία “Airwards”, λογισμικό που μετατρέπει φωτογραφίες σε κινούμενες εικόνες, Verizon 5G και τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Harley Davidson.

Internet Twitter

To Twitter εγκαινιάζει νέες λειτουργίες e-commerce

Συνεχίζοντας την προσπάθειά του να δημιουργήσει εμπορικά εργαλεία στην πλατφόρμα του, το Twitter δοκιμάζει νέα χαρακτηριστικά.

Internet Google Google Chrome

Google: Καταργεί τα cookies για χάρη της ιδιωτικότητας των χρηστών

H Google θα σταματήσει την υποστήριξη cookies τρίτων που ανιχνέυουν τις κινήσεις των χρηστών και δεν πρόκειται να τα αντικαταστήσει με κάτι αντίστοιχο.

Internet Bitcoin

Κινέζικο bitcoin mining hub σταματά τη λειτουργία του

Ένα από τα μεγαλύτερα Bitcoin mining camps στην Κίνα ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τη λειτουργία του.