News & views, Το νέο foursquare

Ένα νέο πρόσωπο του foursquare εμφανίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στις κινητές συσκευές των χρηστών του. Πέρα από μια ανάταξη των στοιχείων του foursquare και από την πιο έντονη σύνδεσή του με τα υπόλοιπα social media (δηλαδή το facebook) το πιο ουσιαστικό χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα των local updates από την πλευρά των καταστημάτων.

Τα επιβεβαιωμένα καταστήματα του foursquare δηλαδή αποκτούν μια λίγο διαφορετική εικονική οντότητα, που τους επιτρέπει να στέλνουν σύντομα μηνύματα τόσο στους χρήστες που κάνουν check in στο κατάστημά τους όσο και στους loyal επισκέπτες τους.

Το foursquare σίγουρα είναι το πιο “παιχνιδιάρικο” από τα mainstream κοινωνικά δίκτυα και η αλήθεια είναι πως παρακολουθούμε όλοι στον χώρο με μεγάλο ενδιαφέρον τις όποιες αλλαγές γίνονται στο πλαίσιό του. Η δυναμική του foursquare είναι τεράστια για προωθήσεις καταστημάτων και προϊόντων γιατί λειτουργεί σαν μια πρωτογενής σύνδεση του εικονικού με τον πραγματικό κόσμο (και με τρόπο που κατά την γνώμη μου είναι πολύ καλύτερος απ΄ τα google places π.χ.). Το πώς θα αντιδράσουν οι χρήστες σ’ αυτές τις αλλαγές είναι κάτι που περιμένουμε όλοι με μεγάλο ενδιαφέρον.

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

News & view, Το νέο foursquare

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Microsoft

To Microsoft Teams ξεκινά να φιλοξενεί πλέον και webinars

H Microsoft εμπλουτίζει το Teams με ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά, όπως είναι η πρόσφατη προσθήκη των webinars.

Internet TikTok

Το TikTok φέρνει αγορές εντός της εφαρμογής στην Ευρώπη

Σε μία κίνηση που φαίνεται προσανατολισμένη προς τους Ευρωπαίους καταναλωτές, το TikTok ενισχύει τον εμπορικό του χαρακτήρα.

Internet Hackers ransomware USA

Σοβαρά κενά ασφαλείας εντοπίστηκαν στον αγωγό που δέχθηκε επίθεση στις ΗΠΑ

Ο αγωγός Colonial Pipeline, που χτυπήθηκε από επίθεση ransomware πρόσφατα είχε ελλείψεις από άποψη κυβερνοασφάλειας.

Internet Facebook

To Facebook θέλει να διαβάζεις το άρθρο προτού το κάνεις share

Έλα, παραδέξου το: πόσες φορές έχεις βαρεθεί να διαβάσεις ένα άρθρο, αλλά το διαμοιράζεις στο Facebook, παρόλα αυτά;