Σίγουρα το πιο παραμελημένο κοινωνικό δίκτυο σήμερα – κυρίως από πλευράς στρατηγικής προώθησης μέσα απ’ αυτό – είναι το Google +. Όμως αυτήν την εβδομάδα έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα του American Customer Satisfaction Index που βρίσκει πως όσοι δοκιμάζουν το Google + φαίνεται να πιστεύουν πως τους αρέσει περισσότερο από τα άλλα social media – και ως αυτό συνεπάγεται περισσότερο από το facebook.
Από εκεί και πέρα όμως αυτό που λείπει ακόμα και από την παραπάνω έρευνα είναι το πόσο σύντομα βαριέται κανείς το πρόσκαιρα αγαπημένο του κοινωνικό δίκτυο. Και επειδή κατά βάθος το κοινωνικό δίκτυο δεν είναι η πλατφόρμα μα οι σχέσεις του και τα πρόσωπά του, το κριτήριο τελικά είναι πόσο ενδιαφέροντες είναι οι άνθρωποι με τους οποίους συνδεόμαστε σ’ αυτά. Και εδώ τα δημογραφικά του κάθε κοινωνικού δικτύου είναι αυτά που θα ορίσουν αυτό το πολύ ουσιαστικό κομμάτι της σημασίας του.
Το σίγουρο πάντως είναι πως η Google δεν έχει καταθέσει τα όπλα στον αγώνα των κοινωνικών δικτύων. Και ευτυχώς ή δυστυχώς έχει πολλούς άσους στο μανίκι της. Θα τους δούμε να πετάγονται στο τραπέζι μέσα στους επόμενους μήνες, αυτό είναι σίγουρο.
Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant
ποιος περίμενε παλιά ότι θα πέσει το myspace!
αν η google ρίξει το facebook!
την google ποιος θα την ρίξει?
η παγκοσμιοποίηση στο internet
Χερετώ και χαίρομαι για την παρουσία του Βασίλη Δρόλια στο Techblog!