News & views, Το mobile στοίχημα για το facebook

Σε συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα ο ιδρυτής και CEO του facebook Mark Zuckerberg τόνισε πως η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει αυτήν την στιγμή είναι η μεταφορά των desktop χρηστών του facebook σε χρήστες από mobile πλατφόρμες. Ο Zuckerberg ουσιαστικά μας τονίζει κάτι που θα έπρεπε όλοι να γνωρίζουμε: πως το state of mind ενός χρήστη από κινητή συσκευή είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό ενός χρήστη σε ένα desktop ή laptop και φυσικά ο Zuckerberg το βλέπει αυτό καθημερινά στην ανάλυση των εκατομμυρίων χρηστών του facebook.

Αν ο Zuckerberg το αντιμετωπίζει αυτό σαν “μεγάλη πρόκληση” φανταστείτε πως ακριβώς πρέπει να το δει ο μέσος επιχειρηματίας που θέλει να βγει σήμερα στην mobile αγορά. Η αλήθεια είναι πως στον συγκεκριμένο τομέα τα πράγματα είναι τόσο ρευστά που είναι σίγουρα η εποχή του “trial and error” για όλους μας.

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

, News & views, Το mobile στοίχημα για το facebook

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Facebook Facebook Messenger featured

Facebook Messenger: Αποκτά προεπιλεγμένη end-to-end κρυπτογράφηση

Η Meta ανακοίνωσε μια σειρά από νέες λειτουργίες που έρχονται στο Facebook Messenger και θα φανούν σε όλους μέσα στις επόμενες ημέρες.

Internet Facebook Facebook Messenger Instagram

Η Meta διακόπτει την cross-app συνομιλία μεταξύ Messenger και Instagram

Η Meta ανακοίνωσε ότι η cross-app επικοινωνία ανάμεσα σε Messenger και Instagram θα καταργηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram γίνονται συνδρομητικά αν δεν θέλεις διαφημίσεις

Την επιλογή για Facebook και Instagram, χωρίς διαφημίσεις, θα προσφέρει η Meta Platforms, έναντι συνδρομής 9.99 ευρώ ή 12.99 ευρώ το μήνα.

Internet Facebook featured Instagram

Facebook και Instagram ίσως φέρουν συνδρομή χωρίς διαφημίσεις στην Ευρώπη

Η Meta ενδέχεται να προσφέρει μια επιλογή συνδρομής επί πληρωμή στο Instagram και το Facebook στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους New York Times.