Διστακτικό το ελληνικό καταναλωτικό κοινό για ηλεκτρονικές αγορές και συναλλαγές

Η σχέση των Ελλήνων με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο βελτιώνεται αισθητά χρόνο με το χρόνο, ωστόσο το ψηφιακό τοπίο μεταβάλλεται αρκετά όταν πρόκειται για διαδικτυακές δραστηριότητες που εμπεριέχουν οικονομικές συναλλαγές. Ενδεικτικά, η ανάλυση των πιο πρόσφατων διαθέσιμων στοιχείων καταδεικνύει τα εξής:

– 1 στους 10 Έλληνες έχει χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για να παραγγείλει ή να αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες, ενώ ένα ελαφρώς μικρότερο ποσοστό (8%) προχώρησε σε ανάλογη ενέργεια κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2009. Τα αντίστοιχα ποσοστά για τον μέσο Ευρωπαίο πολίτη κινούνται σε επίπεδα 3,5 φορές υψηλότερα.

– 1 στους 20 Έλληνες χρησιμοποιεί συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής, με το αντίστοιχο χάσμα έναντι της ευρωπαϊκής ένωσης να εκτοξεύεται στις 27 ποσοστιαίες μονάδες το 2009 (5% έναντι 32%).

– Μόλις 1 στους 100 Έλληνες έχει χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για πώληση αγαθών ή υπηρεσιών, π.χ. μέσω ηλεκτρονικών πλειστηριασμών. Το αντίστοιχο ευρωπαϊκό ποσοστό αγγίζει το 10%.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook

Facebook: Επιχειρεί αλλαγή εικόνας μέσω… news feed

To ισχυρότερο εργαλείο του, το News Feed, χρησιμοποιεί το Facebook προκειμένου να επηρεάσει θετικά την κοινή γνώμη των χρηστών του.

Internet Bitcoin

Bitcoin: Μεγάλη πτώση σε ένα 24ωρο λόγω Κίνας

Οι φόβοι εμφάνισης μίας χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Κίνα συμπαρασύρουν την αξία του Bitcoin και άλλων κρυπτονομισμάτων.

Internet Netflix

Netflix: Παρουσιάζει δωρεάν εκδοχή του στην Κένυα

Το Netflix, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει κοινό σε νέες αγορές, προσφέρει τις υπηρεσίες του δωρεάν στην Κένυα.

Internet Vodafone WIND COSMOTE

Ψηφιακό χάσμα: 3.7 δισεκατομμύρια άνθρωποι εκτός δικτύου

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το Ψηφιακό χάσμα είναι μεγάλο, αλλά μπορεί να διορθωθεί πιο εύκολα από ό,τι νομίζουμε.