Με στόχο τη διασφάλιση της συνεχούς παροχής υπηρεσιών, η ΕΕΤΤ ενημερώνει τους συνδρομητές της On Telecoms να υποβάλλουν άμεσα αίτημα μεταφοράς σύνδεσης σε άλλο πάροχο, δεδομένου του χρόνου που απαιτείται για τη διεκπεραίωση σχετικών αιτημάτων, καθότι στις 30 Ιουνίου 2015 πρόκειται να διακοπούν οι υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet της εταιρίας που παρέχονται μέσω τοπικού βρόχου.
Vodafone: Δωρεάν αναβάθμιση σε οπτική ίνα για 290.000 πελάτες
Η Vodafone αναβαθμίζει δωρεάν 290.000 συνδέσεις ADSL και VDSL σε 100% οπτική ίνα (FTTH) με την ίδια τιμή. Δείτε ποιους πελάτες αφορά.
Καλημερα στην αρχη ειχαμε VIVODI μετα πηγαμε ON TELECOMS δεν μηναμε ευχαρηστημενοι μιλαω για Θεσσαλονικη 2005 νομιζω μπικα ιντερνετ ελεγε η ON TELECOMS δεν πληρωνε στον ΟΤΕ και θα την κλεινανε μας λει η ΟΝ να πατε ΟΤΕ γιατι εχει προβληματα η ετερια κατι τετοια μας ελεγαν
Βασίλη συγγνώμη αλλά μάλλον μόνο εσύ καταλαβαίνεις τι έγραψες.
Χαχαχαχα βάλε και καμιά τελεία-κόμμα ρε άνθρωπε… :p (πλακίζω)