Προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες σε σταθερά τηλεφωνα, αλλά και κινητά εξαιτίας του σεισμού που έγινε λίγο πριν τις 14:30 το μεσημέρι σήμερα στην Αττική.
Αρχικά ο κόσμος βγήκε στους δρόμους και σε δεύτερη φάση είναι λογικό ότι προσπάθησε να επικοινωνησει με τους οικείους του προκειμένου να μάθει αν είναι καλά με αποτέλεσμα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας αλλά και σταθερής να βγουν εκτός λειτουργίας σε διάφορες περιοχές της Αττικής.
Από την WIND μαθαίνουμε:
“Αμέσως μετά την εκδήλωση του ισχυρού σεισμού, παρουσιάσθηκε πρόσκαιρη υπερφόρτωση του δικτύου η οποία διήρκησε 15’-20’ (σχηματικά «πέρναγαν» 6 κλήσεις στις 10). Μετά από αυτό το διάστημα ξεκίνησε η ομαλή και πλήρης λειτουργία, χωρίς περαιτέρω θέματα.”
Update: Μαθαίνουμε ότι μετά την στιγμή του σεισμού τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας δεχόντουσαν 20.000 κλήσεις ανά δευτερόλεπτο.
Η καλύτερη λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η επικοινωνία μέσω ίντερνετ και των εφαρμογών στο κινητό, αν δεν το έχετε αφήσει στο σπίτι τρέχοντας προς τα έξω!
Εσείς είχατε κάποιο πρόβλημα τις προηγούμενες ώρες; Εγώ προσπάθησα να επικοινωνήσω από κινητό σε κινητό στην Αθήνα, από την Χαλκιδική όπου βρίσκομαι και δεν μπορούσα. Μετά από λίγο συνδέθηκα κανονικά. Εσείς τι κάνατε όταν έγινε ο σεισμός;
Έτυχε να προσπαθώ 5-6 φορές να πάρω έναν φίλο μου και δεν καλούσε
Είμαι επαρχία καμία σχέση με Αθήνα
Μετά έμαθα ότι έγινε αυτό το συμβάν
Κλασικοί Αθηναίοι με το παραμικρό φέρνουν την καταστροφή
Σου ζητάω συγγνώμη για την καταστροφή που έφερα γιατί προσπαθούσα να δω αν το παιδί μου ήταν καλά που το είχα στην γιαγιά του η να δω αν ο πατέρας ήταν καλά !!!
Ταπεινά συγγνώμη από όσους απο εμάς πήραμε την γυναίκα μας να δούμε αν όλα είναι ΟΚ σπίτι ή μας πήραν οι γονείς μας επειδή ανησύχησαν και δεν αφήσαμε εσένα και τον φίλο σου να μιλήσετε με την ησυχία σας για μπάλα και για γκόμενες. Πραγματικά σου ζητάμε ταπεινά συγγνώμη γιαυτό που σου κάναμε και την ταλαιπωρία στην οποία σε βάλαμε.
Μη σου τύχει αυτό το παραμικρό, νεοΈλληνα, να δούμε εσύ τι θα έκανες…είναι κάποιες στιγμές που λες, να πέσω τόσο χαμηλά και να του δώσω ευχή και κατάρα?
Παιδιά άκουσαμε ότι μετά την στιγμή του σεισμού τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας δεχόντουσαν 20.000 κλήσεις ανά δευτερόλεπτο.
Από την WIND μαθαίνουμε:
“Αμέσως μετά την εκδήλωση του ισχυρού σεισμού, παρουσιάσθηκε πρόσκαιρη υπερφόρτωση του δικτύου η οποία διήρκησε 15’-20’ (σχηματικά «πέρναγαν» 6 κλήσεις στις 10). Μετά από αυτό το διάστημα ξεκίνησε η ομαλή και πλήρης λειτουργία, χωρίς περαιτέρω θέματα.”
(σχηματικά «πέρναγαν» 6 κλήσεις στις 10) Μα τόσο περνάνε απο την εν λόγο εταιρεία και χωρίς σεισμό!
Προσπάθησα να καλέσω από δίκτυο κοσμοτέ, αλλά προς έκπληξη μου δεν έβγαλα γραμμή για περίπου 30 λεπτά!
Επειδή έχω και βονταφον, το δίκτυο της με εξυπηρέτησε κανονικά.
Δεν περίμενα κάτι τέτοιο.
Όσοι έζησαν πάντως τον σεισμό του 99 (πρέπει να είναι 30 και πάνω για να τον θυμούνται καθαρά.. εγώ είμαι πάνω απο 40) αυτός δεν ήταν τίποτα μπροστά σε εκείνον σε ένταση και διάρκεια (ευτυχώς φυσικά γιατί στην κλίμακα ρίχτερ το 5,9 σε σχέση με το 5,1 είναι 7-8 φορές πιο μεγάλο και ακόμα περισσότερο πιο ισχυρό) αλλά σίγουρα δεν παύει να είναι ο μεγαλύτερος νομίζω τα τελευταία 20 χρόνια.
Όσον αφορά τις κινητές, με την Q δεν είχα κάποιο πρόβλημα στο να με καλέσουν ή να καλέσω μετά τον σεισμό.
Η κλιμακα ειναι λογαριθμικη. Πρακτικα σημαινει οτι ενας σεισμος 6 απο εναν σεισμο 5 ριχτερ ειναι περιπου 100 φορες πιο ισχυρος.
Τα δικτυα κινητης ειναι σχέδιασμενα να καλυπτουν ταυτοχρονα μονο ενα ποσοστό του συνολικού αριθμού εγγεγρσμενων χρηστων , για λογους αποδοτικοτητας και κόστους. Συνεπώς. τα δικτυα δεν επεσαν και ειναι αναμενομενο να μην ειναι επιτυχημενες ολες οι προσπαθειες κλησεων που πραγματοποιηθηκαν.
Καλησπερα κι απο μενα, γυρισαμε 20 χρονια πριν με το σημερινο σεισμο….
Καμια υποδομη απο κανεναν….
Βρίσκομαι Σουηδία στο lysekil και εχω κανει περιαγωγη κοσμοτε και εχω το δυκτιο κινητης “TELIA”.πιανω για 10 δευτερολεπτα σημα καθε φορα που βαζω το iphone μου σε αεροπορικη πτηση και μετα χανετε το σημα αναγραφοντας «καμια υπηρεσια».καποιο θεμα υπαρχει με υις κεραιες τους.
Συγγνώμη αλλά τα τηλέφωνα, σταθερά, ή κινητά δίκτυα, εφόσον δεν έπαθαν ζημιές στο δίκτυο τους, αυτή είναι η δουλειά τους σε περίπτωση ανάγκης.
Η επικοινωνία σε καταστάσεις ανάγκης είναι κρίσιμης σημασίας. Για άλλη μια φορά οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας παρόλα τα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ λεφτά που βγάζουν από τους ιθαγενείς γιατί τέτοιους μας θεωρούν, απέτυχαν οικτρά.
Η καραμέλα με το πήραν ταυτόχρονα 20.000 είναι για γέλια. Τα δίκτυα ΠΡΕΠΕΙ να είναι έτοιμα σε τέτοιες καταστάσεις και να δέχονται υπερπολλαπλάσιες κλήσεις των 20.000 ακριβώς για τέτοιες έκτακτες ανάγκες. Αποδείχθηκε πως δεν ήταν… Αλλά το μόνο που ξέρουν είναι με το ελάχιστο κόστος να βγάλουν το μέγιστο κέρδος. Κάποιος πρέπει να τους τραβήξει το αυτάκι. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Τι λες ρε Πάνο? Σε πιο ουράνιο και τόξο ζείτε? Η κεραία τηλεπικοινωνίας ή μία κυψέλη αποτελεί μία ουρά αναμονής με λ ρυθμό άφιξης και μ ρυθμό εξυπηρέτησης. Για να σου μεγαλώσω το μ θα πρέπει να δαπανήσω εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για μία φορά στα 10 χρόνια. Γιατί να το κάνω αυτό σαν εταιρία που αν με αναγκάσεις τότε σίγουρα θα κλείσω?
Μην ανησυχείς καθόλου ήδη βάζουν κεραίες στην Καλαμάτα και κάνουν πειράματα στο 5G σήμα. θα έχει καρκίνο για όλους τους πολίτες αλλά σήμα για λίγους λόγο budget!
Εγώ αυτό που ξέρω ειναι πως πριν λίγα χρόνια σηκώσαμε δορυφόρο εμείς απο κοινού με την Κύπρο για τις τηλεπικοινωνίες μας. Αλλα ξέχασα οι τηλεπικοινωνίες ειναι σε ξένα χέρια χρόνια τώρα…Γερμανούς Deutsche Telekom…Ηνωμένο Βασίλειο…Vodafone UK, France Telecom, Intracom/Databank. Αυτοί θα μας βοηθούσαν? Sure!
Για πες μας εσύ που ξέρεις πολλά. Τι έχει μεγαλύτερο συμφερον και κερδος για μια κερδοσκοπική ιδιωτική επιχείρηση; Να φτιάξει δίκτυο 5g ή να αναβαθμίσει όλο το υλικό και λογισμικό για να αυξήσει το ρυθμό εξυπηρέτησης όλου του δικτύου το οποίο θα χρειαστεί μία φορά στα πόσα χρόνια? Αυτά κάναμε και με τη ΔΕΗ στα μη διασυνδεδεμένα. Έκανε επενδύσεις ώστε να μπορεί να φτάσει το peak το οποιο συμβαίνει 1-3 μέρες και σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες να είναι ζημιογόνα. Και όταν θα κληθείς να πληρώσεις περισσόερα θα αρχίσεις τη γκρίνια.
Και στην τρομοκρατική επίθεση που είχε γίνει στο αεροδρόμιο του Βελγίου πριν από μερικά χρόνια, οι αρχές είχαν κάνει έκκληση στους πολίτες να χρησιμοποιούν εφαρμογές τύπου Viber, για να αποφευχθεί η συμφόρηση των δικτύων. Οι ικανότητες των υποδομών είναι συγκεκριμένες και καλύπτουν τις φυσιολογικές ανάγκες επικοινωνίας που υπάρχουν. Άρα, τα περί χάλια υποδομών στην Ελλάδα ή ότι ξεπουλήσαμε τα δίκτυα στους ξένους που διαβάζω εδώ και άρα δεν επενδύουν στα δίκτυα, είναι απλά σαχλαμάρες.