To YouTube φέρνει λειτουργίες αγορών στην υπηρεσία βίντεο σύντομης μορφής, shorts καθώς προσπαθεί να διαφοροποιήσει τη ροή εσόδων του που συμπιέζεται από τη μείωση των διαφημιστικών δαπανών.
Oι πωλήσεις διαφημίσεων στο YouTube που ανήκει στην Alphabet μειώθηκαν στα 7,07 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο από 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα, καθώς ορισμένοι διαφημιστές υποχώρησαν στις διαφημιστικές τους δαπάνες λόγω οικονομική επιβράδυνση. Η υπηρεσία ροής δοκιμάζει επίσης νέα σχήματα προμηθειών για influencers που πωλούν προϊόντα μέσω συνδέσμων σε βίντεο.
Η αναφορά του Reuters έρχεται μήνες αφότου το YouTube παρουσίασε έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από τα shorts, εισάγοντας διαφημίσεις στη λειτουργία βίντεο και δίνοντας στους δημιουργούς το 45% των εσόδων. Ο κυρίαρχος ιστότοπος βίντεο του Διαδικτύου δυσκολεύτηκε να ανταγωνιστεί το TikTok, την εφαρμογή που ξεκίνησε να φιλοξενεί lip-sync και χορευτικά βίντεο και στη συνέχεια αυξήθηκε σε 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ