Ταχυδρομικές υπηρεσίες και προστασία του δικαιώματος στο απόρρητο της επικοινωνίας

0

Αγοράζουμε από το ίντερνετ, ψωνίζουμε από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα και όλα αυτά τα δέματα καταφθάνουν στην πόρτα μας με ταχυδρομικές υπηρεσίες, courrier και ταχυμεταφορές.

Ποια είναι τα δικαιώματά μας σε μια ταχυδρομική αγορά που εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς και εφαρμόζει νέους τρόπους διαχείρισης και επίδοσης αντικειμένων.

Απλά μέτρα για την προστασία του απορρήτου περιλαμβάνουν:

Η συσκευασία των ταχυδρομικών αντικειμένων σύμφωνα με τις Οδηγίες του Ταχυδρομικού Παρόχου προφυλάσσει από φθορά και πιθανή διακινδύνευση παραβίασης του απορρήτου.
Τα στοιχεία του παραλήπτη θα πρέπει να είναι πλήρη, ευδιάκριτα και χωρίς λάθη (ονοματεπώνυμο ή επωνυμία εταιρείας, διεύθυνση, ταχυδρομικός κώδικας, πόλη και χώρα προορισμού) προς αποφυγή λανθασμένης επίδοσης.
Η τοποθέτηση γραμματοκιβωτίου ανά οικία/διαμέρισμα διασφαλίζει το απόρρητο της επικοινωνίας μέσω επιστολών.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε παραβίαση του ταχυδρομικού σας αντικειμένου μην το παραλαμβάνετε.

Αν διαπιστώσετε:

Διάνοιξη του ταχυδρομικού αντικειμένου και αποκάλυψη του περιεχομένου του.
Απώλεια ή μερική απώλεια του ταχυδρομικού αντικειμένου.
Λανθασμένη επίδοση του ταχυδρομικού αντικειμένου.

H αποστολή χρημάτων (μετρητών) μέσω ταχυδρομείου ή courier σε δέμα ή φάκελο απαγορεύεται.

Για καταγγελίες και ερωτήματα μπορείτε να απευθύνεστε στην Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ), www.adae.gr

Σχόλια

avatar
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
Να ειδοποιηθώ όταν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα