Οι πρωτότυπες παραγωγές φαίνεται πως δεν “τσούλησαν” για το Youtube, με τον Robert Kyncl, επικεφαλής των επιχειρήσεων της εταιρείας, να αποκαλύπτει πως η πλατφόρμα συρρικνώνει το πρόγραμμα “Originals”.
Πλέον, οι μόνες παραγωγές που θα χρηματοδοτούνται είναι όσες αποτελούν μέρος του “Black Voices” και του “YouTube Kids Funds”. Το Youtube θα διατηρήσει τις ενεργές παραγωγές, ωστόσο δεν θα επενδύσει σε καινούργιες.
Οι υπεύθυνοι θεωρούσαν πως η χρηματοδότηση των Shorts, Black Voices Fund και Live Shopping θα μπορούσε να έχει «μεγαλύτερο αντίκτυπο» στους δημιουργούς περιεχομένου αλλά αυτό δε συνέβη. Μάλιστα, η Susanne Daniels, επικεφαλής των Originals, θα δει την πόρτα της εξόδου του Youtube από την 1η Μαρτίου.
Το Youtube φιλοδοξούσε να πάρει μέρος της πίτας των streaming υπηρεσιών επί πληρωμή όπως το Amazon Prime Video και το Netflix, με εκπομπές όπως το Cobra Kai. Αν και σημείωσε μια κάποια επιτυχία, δεν μπόρεσε να είναι ανταγωνιστικό και τελικά πρόσφερε το Originals δωρεάν.
Με αυτή τη στρατηγική η πλατφόρμα επιδιώκει να χρηματοδοτεί περισσότερους δημιουργούς αλλά και να ανταγωνιστεί το TikTok, το Instagram και άλλες πλατφόρμες που προβάλλουν βίντεο σύντομης μορφής.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ