To Facebook δεν έκανε τα πάντα εναντίον της παραπληροφόρησης

Το Facebook έχει γίνει αυτό το κάτι που όλοι αγαπάμε να… μισούμε και τώρα υπάρχει ακόμα ένας λόγος για αυτό. Σύμφωνα με μία έρευνα για τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2020, το Facebook φαίνεται ότι έκανε ελάχιστες κινήσεις για να καταπολεμήσει την παραπληροφόρηση.

Είναι κοινός τόπος ότι όσοι ήθελαν να προωθήσουν προκλητικές ιδέες, παραπληροφόρηση, fake news και άλλες παρόμοιες δημοσιεύσεις, ειδικά κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου του 2020 στις ΗΠΑ, έστρεφαν τα βέλη της παραπληροφόρησης ή της προπαγάνδας προς το Facebook. Τα στοιχεία μίας πρόσφατης έρευνας από το Avaaz δείχνουν ότι το Facebook καθυστέρησε υπερβολικά πολύ για να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές στον αλγόριθμό του και να καταφέρει να καταπολεμήσει έτσι τις πηγές της παραπληροφόρησης.

Μάλιστα, τα στοιχεία δείχνουν ότι εάν το Facebook είχε δράσει νωρίτερα θα μπορούσε να έχει σταματήσει έως και 10.1 δισεκατομμύρια αλληλεπιδράσεις και προβολές πηγών παραπληροφόρησης και ψευδών ειδήσεων. Μία δημοσκόπηση που έγινε τον Οκτώβριο του 2020 πιστοποίησε ότι το 44% των ψηφοφόρων είδαν στο Facebook κάποια ψευδή είδηση ή παραπλανητική αναφορά για νοθεία του εκλογικού αποτελέσματος, με ένα ποσοστό 35% από αυτούς (περίπου 72 εκατομμύρια άνθρωποι) να πιστεύουν τις αναφορές αυτές.

Από τη μεριά του το Facebook αρνείται ότι δεν ανέλαβε δράση εγκαίρως εναντίον της παραπληροφόρησης, θεωρώντας ότι η μεθοδολογία του Avaaz είναι προβληματική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: Buy&Try, Sir Clive Sinclair, Surface Event, Windows 11 [S02E02 – 23/09/2021]

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για τον αισθητήρα 200 Megapixel της Samsung, την απώλεια του κατασκευαστή της σειράς υπολογιστών Spectrum ZX, τα νέα μοντέλα της Microsoft από πρόσφατο το Surface Event και άλλα.

Internet Facebook

Facebook: Επιχειρεί αλλαγή εικόνας μέσω… news feed

To ισχυρότερο εργαλείο του, το News Feed, χρησιμοποιεί το Facebook προκειμένου να επηρεάσει θετικά την κοινή γνώμη των χρηστών του.

Internet Bitcoin

Bitcoin: Μεγάλη πτώση σε ένα 24ωρο λόγω Κίνας

Οι φόβοι εμφάνισης μίας χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Κίνα συμπαρασύρουν την αξία του Bitcoin και άλλων κρυπτονομισμάτων.

Internet Netflix

Netflix: Παρουσιάζει δωρεάν εκδοχή του στην Κένυα

Το Netflix, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει κοινό σε νέες αγορές, προσφέρει τις υπηρεσίες του δωρεάν στην Κένυα.