To Facebook μαρκάρει τις σατιρικές σελίδες για να μην μπερδευόμαστε…

, To Facebook μαρκάρει τις σατιρικές σελίδες για να μην μπερδευόμαστε…

Το ότι το Facebook δεν μας θεωρεί και μεγάλης ευφυίας άτομα το έχει αποδείξει πολλές φορές. Το Facebook αποφάσισε να βάζει ταμπέλες στις σατιρικές σελίδες, για να μην μπερδεύεται το κοινό με εκείνες που έχουν ειδήσεις.

Με τις ταμπέλες που τοποθετεί το Facebook σε μία σελίδα, μπορεί κανείς να είναι ήσυχος ότι αυτό που διαβάζει είναι όντως προϊόν μυθοπλασίας, ή κριτικής. Έχει παρατηρηθεί σε πολλές περιπτώσεις οι άνθρωποι να συγχέουν την πραγματική ενημέρωση με τα σατιρικά δημοσιεύματα που μοιράζονται οι χρήστες του Facebook.

Εκτός από τις ταμπέλες για τις σατιρικές αναφορές, το Facebook δοκιμάζει και άλλους τίτλους, όπως είναι το fan page για τη σελίδα των ακολούθων ενός δημόσιου προσώπου, ή του public official για να μην μπερδεύει κανείς τους δημόσιους λειτουργούς. Η εφαρμογή των ταμπελών είναι πιλοτική στις ΗΠΑ αυτή τη στιγμή.

Η τοποθέτηση της ταμπέλας αυτής είναι δύσκολη υπόθεση σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, όπου η ειδησεογραφική πραγματικότητα πολλές φορές ξεπερνά ακόμα και την πιο οργιώδη φαντασία ενός σατιρικού συγγραφέα.

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
George

Παρακμή παντού, δυστυχώς.

Ovelix

Βασικά εδώ και 1μιση χρόνο θέλω διαγράψω τον λογαριασμό μου στο Facebook αλλά δεν το κάνω για τους λίγους φίλους που έχω και φυσικά γνωρίζω και στην πραγματική ζωή, λογαριασμό σε άλλο social media δεν έχω και δεν θα κάνω και ειλικρινά ΌΛΑ τους έχουν καταντήσει αηδία, όταν έκανα τον λογαριασμό μου στο Facebook πίσω το 2012΄ τα πράγματα ήταν ποιο αθώα και ποιο χαβαλεδίστικα, τώρα το Facebook έχει γεμίσει με τρολ, ενοχλητικές σελίδες, με ενοχλητικές διαφημίσεις και πολύ ψευτιά από τους χρήστες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Meizu

H αυτοκινητοβιομηχανία Geely θέλει να εξαγοράσει την Meizu

Η Geely, η οποία έχει στην κατοχή της αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Volvo, Lotus και Polestar, θέλει να εξαγοράσει την Meizu.

Smartphones Samsung Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy Unpacked: Επιβεβαίωση για τον Φεβρουάριο

Με τη φράση “Break the rules of what’s possible”, η Samsung επιβεβαιώνει το Unpacked Event του Φεβρουαρίου.

Business Sony Microsoft

Sony: Θέλει η Microsoft να μην περιορίσει τους τίτλους του PlayStation

H Sony επιδιώκει να μην αλλάξει τίποτα στους μεγάλους τίτλους που είναι διαθέσιμοι στο PlayStation, μετά τη μεγάλη εξαγορά.

Internet Facebook Instagram

Instagram: Τεστάρει συνδρομές επί πληρωμή για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί

Η λειτουργία Συνδρομές θα επιτρέψει στους δημιουργούς να ξεκλειδώσουν ένα κουμπί “εγγραφή” στο προφίλ τους στο Instagram και να ορίσουν μια μηνιαία τιμή της επιλογής τους.