EcoFlow

Twitter: Σημαντικές αλλαγές στον περιορισμό των 140 χαρακτήρων

Υπήρξαν φήμες που ήθελαν το Twitter να αφαιρεί το όριο των 140 χαρακτήρων ανεβάζοντάς το στους 10.000 χαρακτήρες. Τελικά αυτό διαψεύστηκε και σήμερα το δημοφιλές social media ανακοίνωσε τις αλλαγές που θα κάνει όσον αφορά στον υπολογισμό των χαρακτήρων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, όταν απαντάς σε ένα tweet, το @όνομα δε θα μετρά στον τελικό αριθμό των χαρακτήρων. Επιπλέον, δεν θα μετρούν επισυναπτόμενα αρχεία όπως εικόνες, videos, GIFs, polls ή Quote Tweets.

Μαζί με την χαλάρωση των 140 χαρακτήρων, το Twitter θα επιτρέψει στους χρήστες να κάνουν Retweet και Quote Tweet αυτά που γράφουν οι ίδιοι. Τα νέα tweets που ξεκινούν με ένα username πάνε σε όλους τους followers, αυτό σημαίνει ότι η χρήση του “@” δεν είναι απαραίτητη.

Τέλος, οι αλλαγές θα ξεκινήσουν να έρχονται στους χρήστες μέσα στους επόμενους μήνες.

twitter 140 characters, Twitter: Σημαντικές αλλαγές στον περιορισμό των 140 χαρακτήρων

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Elon Musk featured Twitter

Elon Musk: Η συμφωνία με το Twitter «δεν μπορεί να προχωρήσει» λόγω των bot accounts

O Elon Musk σημείωσε πως η συμφωνία εξαγοράς του Twitter «δεν μπορεί να προχωρήσει» μέχρι να αποδείξουν τους υπολογισμούς για κάτω του 5%.

Internet Elon Musk featured Twitter

Ο Elon Musk θέλει να τετραπλασιάσει τους χρήστες του Twitter μέχρι το 2028

Η ολοκλήρωση της εξαγοράς του Twitter από τον Elon Musk είναι ακόμα μακριά, ωστόσο ο μεγιστάνας μοιράζεται το όραμά του με τους επενδυτές.

Internet Twitter

Twitter: Ήρθαν τα “Circles” για tweets σε πιο στενό κύκλο

To Twitter ξεκίνησε να δοκιμάζει τα “Circles”. Τι είναι αυτά; Ουσιαστικά είναι σαν τη λίστα “Στενοί Φίλοι” στο Instagram.

Internet Elon Musk Twitter

Jack Dorsey: «O Elon είναι η μοναδική λύση που εμπιστεύομαι» για το Twitter

“Το Twitter ως εταιρεία ήταν πάντα το μοναδικό μου θέμα και η μεγαλύτερη λύπη μου. Είναι ιδιοκτησία της Wall Street και του διαφημιστικού μοντέλου”