Η Uber χρέωσε πελάτη σχεδόν 20 χιλιάδες δολάρια για διαδρομή 20 λεπτών

2

uber

Είναι εκείνη η στιγμή την οποία βρίσκεστε μακριά από το σπίτι σας, δεν έχετε αυτοκίνητο ή κάποιον να σας επιστρέψει και γνωρίζετε πως τα μεταφορικά μέσα θα αργήσουν αρκετά. Η έσχατη λύση είναι το ταξί, αλλά η τελική τιμή εξυπηρέτησης ίσως είναι τσουχτερή. Τότε, συνειδητοποιείτε πως το Uber πλέον λειτουργεί στην Ελλάδα και “σκάτε” ένα χαμόγελο ευτυχίας.

Η αλήθεια είναι πως το Uber, από την ίδρυση του πριν επτάμισι χρόνια (Μάρτιος 2009) έως σήμερα, έχει εξυπηρετήσει εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο. Μάλιστα, η πλειοψηφία των διαδρομών είναι φθηνότερη αν επιλέξει κανείς Uber, παρά ταξί. Όμως, ο τρόπος κοστολόγησης μιας διαδρομής από την εταιρεία, ονόματι “Surge Pricing”, μπορεί μερικές φορές να αποβεί ζημιογόνος για τον πελάτη, διότι η τιμή ενδέχεται ξαφνικά να αυξηθεί απότομα. Βέβαια, όσο ακριβή και αν γίνει μια μεταφορά μέσω Uber, δεν θα μπορούσε ποτέ να φτάσει (σχεδόν) τα 20 χιλιάδες δολάρια…

Ένας άτυχος πελάτης ονόματι Hisham Salama χρησιμοποίησε ένα Uber μεταφορικό για μια διαδρομή διάρκειας 20 λεπτών στο Τορόντο του Καναδά. Ο ίδιος υπολόγιζε πως το κόστος διαδρομής θα κυμανθεί στα 20 δολάρια, αναλογικά δηλαδή με την διάρκεια της μεταφοράς. Όταν όμως ήλεγξε τον λογαριασμό του, συνειδητοποίησε πως η Uber τον είχε χρεώσει περίπου 18 και μισό χιλιάδες δολάρια. Αρχικά, ο Salama θεώρησε πως είναι αστείο, αλλά όταν τηλεφώνησε στην τράπεζα που εκδίδει την πιστωτική του κάρτα, έμαθε έντρομος πως το ποσό ήταν χρεωμένο κανονικά.

Φυσικά, ο ενοχλημένος πελάτης επικοινώνησε με εκπρόσωπο της Uber για να διαλευκάνει το ζήτημα, όμως εκείνος υποστήριξε πως η χρέωση ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα (!), μένοντας προσκολλημένος στην σωστή τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας του. Αν ο Salama δεν είχε δημοσιεύσει την ιστορία, μάλλον η Uber θα την… έβγαζε καθαρή με ένα απαράδεκτο και ερασιτεχνικό λάθος. Ο ίδιος ανήρτησε την ιστορία στον Twitter λογαριασμό του, παρατηρώντας την να μετατρέπεται σε viral θέμα. Μόνο τότε η πασίγνωστη εταιρεία αναγνώρισε την δυσλειτουργία του συστήματος, παρέχοντας πλήρη αποζημίωση στον Salama και κάνοντας του “δώρο” 150 δολάρια για μελλοντική χρήση των υπηρεσιών της.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Uber εμπλέκεται σε προβλήματα με τους πελάτες της. Στο παρελθόν η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει αρκετά ζητήματα. Βέβαια, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως η πλειοψηφία των πολιτών θα εξακολουθήσει να την προτιμάει, ως φθηνότερη εναλλακτική των ταξί, εκτός και αν κάποιος χρεωθεί σχεδόν 20 χιλιάδες ευρώ κατά λάθος για μια μεταφορά διάρκειας 20 λεπτών…

Πηγή

2
Σχόλια

avatar
2 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
2 Σχολιαστές
ΜανώληςΝΙΚΟΣ Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
ΝΙΚΟΣ
Επισκέπτης
ΝΙΚΟΣ

Ούτε ταριφόμουτρο στις καλές εποχές τέτοια λαιμόκοψη!! ::))

Μανώλης
Επισκέπτης
Μανώλης

θα μπορούσε να καλέσει ιδιωτικό ελικόπτερο με αυτά τα χρήματα.. Επίσης όταν βγήκε από το “ταξί” δεν είδε πόσο τον χρέωσε;;; περίεργο!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα