Web ads, Σπάνε ρεκόρ με 8.4 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2012

Όλα μπαίνουν σταδιακά στο Web και όσοι ειδικά ασχολούνται με την διαφήμιση το γνωρίζουν καλά αυτό. Έρχεται τώρα το ρεπορτάζ του Associated Press να επιβεβαιώσει με αριθμούς το πόσο ισχυρή γίνεται η διαδικτυακή διαφήμιση, καθώς κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2012 έφτασε σε έσοδα τον αριθμό ρεκόρ των 8.4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τα στοιχεία που επικαλείται το Associated Press προέρχονται από την Interactive Advertising Bureau (IAB) η οποία ισχυρίζεται ότι είναι η πιο μεγάλη καταγεγραμμένη συγκέντρωση εσόδων, με αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο τρίμηνο του περσινού έτους.

Η πλειοψηφία των διαφημίσεων είναι με τη μορφή απλού κειμένου και προέρχονται από την Google στο μεγαλύτερο βαθμό. Τώρα καταλαβαίνει κανείς, πώς έγινε κολοσσός η Google

, Web ads, Σπάνε ρεκόρ με 8.4 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2012

Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Twitter

Ο Jack Dorsey αποχωρεί από το διοικητικό συμβούλιο του Twitter

Ο συνιδρυτής και πρώην CEO Jack Dorsey δεν θα είναι πλέον στο διοικητικό συμβούλιο του Twitter, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Internet Netflix

Netflix Ιούνιος 2022: Όλες οι νέες κυκλοφορίες, ταινίες, σειρές στην Ελλάδα

Αυτή είναι η λίστα με όλες τις νέες κυκλοφορίες σε ταινίες και σειρές που θα προβληθούν τον Ιούνιο του 2022 στην Ελλάδα από το Netflix.

Internet Google

Google: Γιορτάζει τα 15 χρόνια Street View με μια νέα κάμερα

Το Street View γίνεται σήμερα 15 χρονών και, για να το γιορτάσει, η Google μας δίνει τη δυνατότητα να βλέπουμε προηγούμενες εικόνες του μέσω κινητού.

Internet Netflix

Netflix: Νέα λειτουργία «Mystery Box» για τα παιδιά

Η δυνατότητα, η οποία μοιάζει με το κουμπί τυχαίας αναπαραγωγής με βάση τις προτιμήσεις του χρήστη, κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές.