Σάββατο
29/12/2018

Ξεκίνησαν τα εμφυτεύματα microchip για συναλλαγές στη Σουηδία

Χιλιάδες πολίτες στην Σουηδία έχουν επιλέξει να αντικαταστήσουν τις συναλλαγές τους με κάρτα, με την εμφύτευση ενός microchip, το οποίο έχει τοποθετηθεί κάτω από το δέρμα τους.

Τα συγκεκριμένα microchips λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο όπως οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών. Έχουν αντικαταστήσει μέχρι στιγμής, την χρήση καρτών εισόδου, καρτών για τα μέσα μεταφοράς καθώς και τις πιστωτικές κάρτες, όλων όσων τις χρησιμοποιούν.Το μέγεθος του τσιπ είναι περίπου όσο ένας κόκκος ρυζιού και τοποθετείται μεταξύ αντίχειρα και δείκτη, ακριβώς κάτω από την επιφάνεια του δέρματος.

Το ενδιαφέρον για την τοποθέτηση εμφυτεύματος του συγκεκριμένου τσιπ είναι τόσο μεγάλο από τους Σουηδούς, σε σημείο που ο κύριος κρατικός προμηθευτής τους, η BioHax International, να μην έχει την δυνατότητα να καλύψει την ζήτηση. Το μόνο που μένει να δούμε είναι εάν θα υπάρξουν σύντομα και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες που θα υιοθετήσουν την συγκεκριμένη μέθοδο συναλλαγής.

Microchip implants for currency take off 0 66006451 ver1.0 640 360

Πηγή

Συντάκτης: .

84 Σχόλια

  1. Ο/Η Vendetta λέει:

    Αναμένω σύντομα σχόλιο από μέλος της κοινότητας με χρησιμοποίηση λέξεων κλειδιών “πλυση, εγκέφαλος, μηχανική, πυρηνικά, μασόνοι, αίρεση κ.λπ.” χωρίς να βγάζουν νόημα λόγω υψηλού iq που κατέχει. Παιδιά μην ανησυχείτε.

  2. Ο/Η Technologist λέει:

    Ελα @vendetta και εσύ με το iq που διαθέτεις αυτό σκέφτηκες πρώτο, παραδεξου το!

    Πάντως πέρα από τα αστεία Κορόιδευαμε και αυτούς που λέγανε ότι οι κυβερνήσεις μας παρακολουθούν και μας φακελωνουν μέχρι που ήρθε ο Snowden και το επιβεβαίωσε!

    Κάθε τεχνολογία μπορεί να καταχραστεί και να δημιουργήσει προβλγματα;!

  3. Ο/Η Νικος λέει:

    Επιτέλους!!

  4. Ο/Η john λέει:

    Aπλως προβατα και βλεπω θα γινουν περισσοτερα με τοσοι αγνοια μου μας διακατεχει.

  5. Ο/Η giannis λέει:

    Υπάρχουμε και εμείς που η ζωή μας είναι η ίδια η τεχνολογία, συμφωνούμε και θέλουμε την καινοτομία αλλά δεν συμφωνούμε με τέτοιες ιδέες όπως οι παραπάνω. Μην προσπαθείτε λοιπόν να παρουσιάσετε τον κόσμο που σκέφτεται ως Ελένη Λουκά ούτε ως χριστιανοταλιμπάν.
    Ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί και ας σκεφτόμαστε πάντα τις πιθανές συνέπειες και τα πιθανά ρίσκα σε τέτοιες ενέργειες και ας μην είμαστε αφελείς. Επίσης ας αφήσουμε τον κάθε άνθρωπο να έχει τη γνώμη του και ας μην λειτουργούμε φασιστικά νομίζοντας πως όποιος δεν πιστεύει ακριβώς το ίδιο με μας έχει άδικο ή είναι τρελός. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει να βάλω ένα τσιπάκι στο ίδιο μου το σώμα.

  6. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    @Vendetta το: “απολύτως έλεγχος” σου κάνει;
    Είστε και οι δύο χειρότεροι από τους Σουηδούς.
    Τουλάχιστον εκείνοι δεν ξέρουν, εσείς 10 χρόνια κρίση που επιβάλλουν ότι τους κατέβει, τι δικαιολογία έχετε;

  7. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Για μένα πάει το σχόλιο αλλά ότι και να πω χαμένο θα πάει… Νομίζω οτι ο @giannis το έθεσε ωραία. Αυτό.

  8. Ο/Η Vendetta λέει:

    @technologist το παραδέχομαι ότι πέρασε από το μυαλό μου.
    @giannis θα συμφωνήσω μαζί σου, όμως δεν μπορώ να δεχτώ τις ακραιότητες ορισμένων μελών.
    @Αλέξανδρος για κοιτάξτε να δείτε αν έρχομαι εσύ και τα φιλαράκια του club σου. Όσο για την έκφραση…”να Λόλα ένα μήλο”. Ζωγράφισέ το να το καταλάβω καλύτερα.

  9. Ο/Η I am λέει:

    Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω κάπου αλλά καλά τα λέγανε. Θα Ξέρουν που βρισκόμαστε κάθε στιγμή. Τώρα προαιρετικά στο μέλλον Αναγκαστικά

  10. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Vendetta ” Ένα και το αυτό”… Βάλτο και βάλτε το όπου θέλετε όσοι θέλετε… Εάν όμως από εσάς τους “ακατανομαστους” στο τέλος γίνει με νόμο υποχρεωτικό για όλους στο μέλλον τότε αν υπάρχει η κόλαση εκεί να τη βγάλετε αιώνια… Δεν μπορούμε να σας αλλαξουμε τα μυαλά αν ήδη είναι κατεστραμμένα. Ας κατέβουν αυτοί που έχουν δημιουργήσει όλο αυτό στη Γη να σας τα διορθώσουν… 😂😂😂😂😂😂

  11. Ο/Η Stefos λέει:

    «..και ποιεί πάντας, τους μικρούς και τους μεγάλους, και τους πλουσίους και τους πτωχούς, και τους ελευθέρους και τους δούλους,ίνα δώσωσιν αυτοίς χάραγμα επί της χειρός αυτών της δεξιάς ή επίτων μετώπων αυτών, και ίνα μή τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ειμη ο έχων το χάραγμα, το όνομα του θηρίου ή τον αριθμόν του ονόματος αυτού». Αποκάλυψη 13:16-17

  12. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Μικρέ δυστυχώς δεν μπορείς εσύ και πολλοί άλλοι να δείτε τι έρχεται. Ο Θεός το έχει πει 2 χιλιάδες χρόνια πριν, αλλά βάλε και λίγο το νου σου τι μπορεί να γίνει σε μια αχρήματη κοινωνία που ΔΕΝ υπάρχει ιδιωτικότητα.
    Αν νομίζεις ότι είναι μακριά, γελιέσαι, κοίτα την Ινδία:
    https://www.google.gr/search?q=%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1.&ie=&oe=

  13. Ο/Η bill λέει:

    αυτο που καθομαι κ διαβαζω τον καθενα κ λεει ωωω θα μας παρακολουθούν δεν θα χουμε ιδιωτική ζωη κοκ
    που λεγονται συνεχεια για κτ τετοια αρθρα
    ρε τσοπανι ανεβαζεις 10 στορυ την μερα οπου πας τσεκ ιν κ σε απασχολει το τσιπακι?
    το τσιπακι νομιζεις περιμενουν αμα θελουν να σε παρακολουθησουν
    κανεις δεν σε παρακολουθει γτ εισαι ενα τπτ κ δν νοιαζει κανεναν ουτε που εισαι ουτε τπτ
    τρ αμα σκοτωσεις την γκομενα σου επειδη πηγε με τν κολλητο σου απλα θα σε βρουν πιο ευκολα ΤΕΛΟΣ
    μακαρι να ρθει στην ελλαδα αυριο μηπως λιγοστεψουν οι βρωμιαριδες φοροφυγαδες

  14. Ο/Η Vendetta λέει:

    ΚώσταςD. δύο συμβουλές που μπορεί να αποδειχτούν σωτήριες:
    1. Κόψε αμέσως τη σειρά Supernatural
    2. Άλλαξε επειγόντως προμηθευτή

  15. Ο/Η Kostas λέει:

    Εγώ βλέπω πως όσους λέγατε γραφικούς πέρσι φέτος σας γλεντάνε…
    Και χωρίς να συμφωνώ με τις υστερίες, ποιος είναι πιο βλάκας? Η Λουκά ή αυτός που κάθετε να τον μαρκάρουν σαν αγελάδα?
    Το θρησκευτικό κομμάτι δεν με αφορά καθόλου είναι δικαίωμα και πρόβλημα του καθενός!

  16. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Vendetta Ότι βλέπεις εσύ νομίζεις ότι τα βλέπουν και οι άλλοι;;;; 🙃🙃🙃🙃🙃

  17. Ο/Η Vendetta λέει:

    @ΚώσταςD. πιστεύεις ότι με τις θεωρίες συνωμοσίας που έχεις, ανήκεις στην πλειοψηφία ή μειοψηφία?
    Σε μία άποψή σου μόνο συμφωνώ ότι πρέπει να δίνουμε έμφαση στο SAR των κινητών. Σε όλα τα άλλα με βρίσκεις εντελώς αντίθετο.
    Επίσης, λάβε υπόψη σου το bulling που τρως από πλειοψηφία χρηστών σχετικά με αυτά που βλέπεις εσύ!!!

  18. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Vendetta τι στο καλό του τόσο διάσημος έχω γίνει και δεν το έχω καταλάβει;;;; Χαχαχαχαχαχα!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂

  19. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Α και κάτι ακόμη δεν είναι όλα θεωρίες συνωμοσίας… Αλλά βλέπεις το “σύστημα” βρήκε τη λύση να αποκαλεί τα πάντα θεωρίες συνωμοσίας, το οτιδήποτε δεν είναι ή δεν “βολεύει” το “σύστημα”. Έτσι ο όχλος πέφτει στην παγίδα… Δυστυχώς για αυτούς όχι όλοι…. Αλλά οι λίγοι εναπομείναντες στους πολλούς καταδικασμένοι είναι και αυτοί. Πάνω σε αυτό έχουν πατήσει και κάνουν ότι θέλουν…

  20. Ο/Η george λέει:

    προσοπικα λιπαμε πραγματικα μερικους που θελουν να βαλουν τσιπακι που βαζουν στα προβατα αλλα αυτοι νομιζουν οτι δεν ειναι προβατα, δεν μπορω να ξερω που οφιλετε αυτη η ηληθιοτιτα, ενω μπορουνε με μια απλη αναιτιση οπως ρουσο να δουνε πιανου σχεδιο ειναι να εχουν ολοι οι ανθρωποι τσιπ

  21. Ο/Η Vendetta λέει:

    Έχω κάποιους γνωστούς που τους αποκαλώ “ψευτο-κουμουνιστές”. Οι συγκεκριμένοι κύριοι συμμετέχουν ενεργά λαμβάνοντας αποφάσεις και μοιράζουν τον ριζοσπάστη. Σε συζητήσεις που έχω με μερικούς από αυτούς, εκφράζω την απορία μου πως γίνεται να δίνουν στο προσωπικό τους μισθό κατώτερο απο τον κατώτατο και μειωμένες ασφαλιστικές εισφορές. Η απάντηση τους είναι “πρέπει να επιβιώσουμε και εμείς σε μία καπιταλιστική οικονομία”.
    Ακριβώς έτσι είναι μερικά βλαστάρια όπως ο ΚώσταςD και ο Αλέξανδρος. Σε προηγούμενο άρθρο αντιδρούσαν στην ακτινοβολία που θα έχει το 5G ενώ είχαν μπει με τα κινητά τους 4G ή μέσω wi-fi για να γράψουν τα σχόλια τους. Οι ψευτομάγκες αυτοί λοιπόν είναι τα καλύτερα πρόβατα. Είναι εκείνα που θα βάλουν το τσιπάκι και μετά θα κλαίνε για τα μελλοντικά πιο εξελιγμενα τσιπάκια. Και αυτά θα βάλουν. Και θα συνεχίζουν να τα βάζουν. Και θα συνεχίζουν τις θρησκευτικές, τεχνολογικές και άλλες αερολογίες χρησιμοποιώντας φράσεις και λέξεις που δεν βγάζουν κανένα νόημα για να νομίζεις ότι είτε αυτοί έχουν μεγάλο επίπεδο είτε εσύ μεγάλη άγνοια. Μην ψαρώνεις όμως.
    Εν ολίγοις, συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του bill.
    ΥΓ: Αλέξανδρε τη χρησιμοποίηση της λέξης “μικρέ” για να μειώσεις τον άλλον σε ένα μπλογκ γεμάτο ανωνυμία την διάβασες σε κάποιο βιβλίο?

  22. Ο/Η γιαννης λέει:

    αρχισε το τσιπαρισμα ετσι θα σε ελεγχουν πολυ ποιο ευκολα τοσο μυαλο εχουν οι σουηδοι σε λιγα χρονια δεν θα κυκλοφορουν καθολου χρηματα ας ξυπνησουμε λοιπον!!!

  23. Ο/Η mixtri λέει:

    Ζω Σουηδία και περιμένω αμάν και πώς να το ενσωματώσω στο δέρμα μου. Το έχουν φίλοι μου και είναι τέλειο. Δε κουβαλάς μαζί σου 500 κάρτες και προγραμματίζεται δυναμικά. Το αγαπώ. Είμαι 12 μήνες στην ουρά για να το πάρω και μάλλον θα περιμένω άλλους 12 με τη ζήτηση που υπάρχει.

  24. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους με υγεία. Πρώτα ο Κύριος, ας είναι μια καλή χρονιά για όλους μας.
    @Vendetta “μικρό” σε αποκάλεσα για το μικρό της ηλικίας σου. Δε σε μείωσα απλά προσωπικά σου δίνω γεγονότα και ‘συ μου απαντάς γενικά και αόριστα.
    Αν έχεις να πεις κάτι πες το, ειδάλλως, αυτό είναι ψευτομαγκιά.
    Όπως λέει και ο Γιώργος στο σχόλιο 21, μπορείς με μια απλή αναζήτηση πατώντας “ρουσο” να δεις τι ετοιμάζουν χρόνια τώρα.
    Άλλο είναι να έχουν πρόσβαση στην ιδιωτηκότητα σου και άλλο να μην έχεις ιδιωτηκότητα αφού θα τα έχεις δώσει απλόχερα μαζί με την ελευθερία σου (τσιπ).
    Εμείς οι Έλληνες είμαστε τρανό παράδειγμα πλέον σε όλο τον κόσμο, τι κάνουν σε μια φασιστική δημοκρατία.
    Να έχουμε την γνώμη μας, αλλά να έχουμε και ανοιχτό μυαλό. Θεοί δεν είμαστε για να μη κάνουμε λάθη, τουλάχιστον να μην είμαστε αφελείς.
    Αν δε μπορείς να καταλάβεις (ή δε θες), σε Παρακαλώ, κάνε την αναζήτηση παραπάνω.
    Όταν όλα αυτά επαναλαμβάνονται και επαληθεύονται, παύουν να είναι συμπτώσεις.

  25. Ο/Η Vendetta λέει:

    Καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα!!!
    Αλέξανδρε το υστερόγραφό μου στόχευε ακριβώς σε αυτό που λες. Σε ένα blog στο οποίο τα μέλη του σχολιάζουν χωρίς να γνωρίζεις τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους με αποκαλείς “μικρό” σε ηλικία και μπορεί να σου ρίχνω και 10 χρόνια.
    Πάμε παρακάτω. Κατανοώ τους ενδοιασμούς σου σχετικά με το συγκεκριμένο τσιπ αλλα δεν έχω εντοπίσει επιχειρήματά σου εκτός από ένα λινκ που σου βγάζει στο google αναζήτηση της λέξης “ιδιωτικότητα”, το ότι ο Θεός το έχει πει εδώ και 2000 χρόνια (μπορείς να μου δώσεις πηγές του Θεού?), το ότι οι Σουηδοί δεν ξέρουν (οι οποίοι είναι 10 χρόνια μπροστά μας σε νοοτροπία τεχνολογική, οικολογική κλπ) και τη λέξη κλειδί “αχρηματη κοινωνία” που αν την γουγκλάρεις οι πηγές της πρώτης σελίδας σε παραπέμπουν σε μπλογκ που ούτε η μάνα τους δεν τα ξέρει (άσε που τα μισά είναι στην καθαρεύουσα).
    Τέλος, θα χρησιμοποιήσω άλλο ένα μέρος του σχολιου του bill που αναφέρει ότι είμαστε ασήμαντοι γι αυτούς και συμφωνώ απόλυτα. Όλοι εσείς που πιστεύετε στις “θεωρίες συνωμοσίας” περί ελέγχου τι σας κάνει να θεωρείτε ότι είστε και είμαστε τόσο πολύ σημαντικοί για αυτούς;
    Πρέπει να καταλάβετε (εσείς του συγκεκριμένου club) ένα πράγμα. Η τεχνολογία είναι προς όφελός μας αρκεί να την χρησιμοποιούμε για καλό σκοπό. Όλα τα άλλα περί ανώτερες δυνάμεις και εξουσία με βρίσκουν αντίθετο. Πάντα θα υπάρχουν οργανισμοί ή άνθρωποι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για κακό σκοπό ή που να θίγουν τα δικαιώματά μας (NSA, Facebook-Τραμπ κ.ο.κ.). Πως είναι όμως δυνατόν να χρησιμοποιείς το internet όταν γνωρίζεις ότι αποτελεί μέσο ελέγχου και εξουσίας και να προσπαθείς να με πείσεις να μην χρησιμοποιήσω το τσιπάκι διότι θα με ελέγχουν και ίσως να με εξουσιάζουν? Πως είναι δυνατόν να είσαι εσύ σε ένα blog τεχνολογίας? Θα περίμενα να σε έβρισκα στο σπίτι σου χωρίς ίχνος τεχνολογίας το οποίο είναι καλυμμενο με αλουμινόχαρτο για προστασία από εξωγήινους και διάφορα σήματα. Τις ίδιες απορίες έχω και για τον ΚώσταςD. Κάτι δεν μου κολλάει με την ιδεολογία σας. Μήπως είστε σαν την Παπαρήγα που δεν ξέρει τι έχει από περιουσία την οποία δημιουργησε σε “μη κουμουνιστική” οικονομία? Αυτό είναι ψευτομαγκιά-υποκρισία!!!

  26. Ο/Η mixtri λέει:

    Δε καταφέρνω να διαβάσω τα σχόλια χωρίς να εκνευρίσω τη νοημοσύνη μου. Η Ελλάδα δεν ήταν, δεν είναι ούτε θα είναι κέντρο εξελίξεων και αναφοράς. Εμείς τα κάναμε μαντάρα και φταίνε οι άλλοι και τέτοια. Ακόμα και η σχιζοφρένεια επιδέχεται θεραπείας.

  27. Ο/Η manolis λέει:

    Εισαι δώδεκα μηνες στην ουρα για να το παρεις οταν θα το παρεις και θα το βαλεις κατο απο το δερμα σου σε λιγα χρονια θα εμφανιστει ο πρώτος σου καρκινικός ογκος μετα θα στήνεσαι στην ουρα για χημειοθεραπείες δωσε μια ευχέρεια στον εαυτο σου κανε έστω μια ερευνα ξερεις ποσα πειραματόζωα απεκτησαν καρκινικο ογκο εξετιας του τσιπ

  28. Ο/Η nikos λέει:

    @mixtri ποιο τσιπ θα βαλεις τι ονομα εχει

  29. Ο/Η abc λέει:

    Απορία βρε παιδιά.. όταν κάποιος έχει κάρτα μέλους στα supermarkets (ξεκάθαρη καταγραφή αγορών από τις εταιρίες), όταν πληρώνεις με κάρτα (ξεκάθαρη καταγραφή εξόδων και σταδιακή απαλοιφή νομίσματος), όταν έχεις social media που θέλεις να βγάλεις δημόσια την ζωή σου (ξεκάθαρη ένδειξη βλακείας), τότε σε πειράζει που όλα αυτά θα συνεχίσουν σε -άλλο ένα- μέσο;

    Δεν εχω social media, δεν εχω κάρτες μέλους, δεν χρησιμοποιώ κάρτα όπου μπορώ. Εμένα θα με ενοχλούσε να μου επιβάλλουν να βάλω τσιπάκι, σε αντίθετη περίπτωση όμως δεν θα έχανα και κάτι.

  30. Ο/Η george λέει:

    abc την ψυχη σου θα εχανες ολα αυτα εχουν προφητευθει πριν 2000 χρονια, ουτε εγω εχω ολα αυτα που περιγραφεις απανω, ολα αυτα εμφανιστικαν ακριβος για αυτον τον λογο το να εχει ενα σορο καρτες και να χανεσε να χριαζεσε διαβατιρια και χιλια δυο πραγματα αμκα αφμ κτλ ενω θα σου πουνε με το τσιπ δεν χριαζετε να εχεις τιποτα απο ολα αυτα εκει που οι αλοι θα τιρανιουντε με τις ωρες εσει θα ξεμπερδευεις σε δευτερολεπτα, ολα αυτα ειναι σχεδιο του ροκφελερ γραψε στο youtube ”Ρουσο” το σχεδιο τους ειναι οι ανθρωποι να εχουν ολοι τσιπακι για να ελενχουν τα παντα απο αυτους, διστιχος αυτη η κινονια παει απο το κακο στο χειροτερο σε λιγο πλεον δεν θα μπορεις να βρεις κινητο που να μην ειναι smartphone και να μην εχει εσθιτιρα δακτιλικον αποτιποματων και λαπτοπ χωρις εσθιτιρα αποτιποματων γιατι τα προβατα το θεωρουν κατι το απαρετιτο το να εχει τετοιον εσθητιρα δεν τους κοβει οτι φτιαχνουνε ενα προφηλ σε καθε προβατο για να του δειχνουνε τις καταλιλες διαφιμισεις και να ξερουνε τα πολιτικα πιστευω του καθε ανθρωπου

  31. Ο/Η Vendetta λέει:

    η προφητεία ανέφερε και αύξηση των vegans και επαληθεύτηκε. Γράψε στο google τη λέξη “μαλακ@α” για να τα καταλάβεις όλα!!!

  32. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    @Vendetta έγραψα σχόλιο εχθές με κάποιες πηγές για να διαβάσεις ή να δεις μερικά βίντεο διαφωτιστικά για εσάς τους δύσπιστους αλλά δε το περάσανε.
    Για να μη μακρηγορούμε, μπες στο youtube και πάτα: “Ααρών Ρούσσο”.
    Έχει και όλη την συνέντευξη αν θες παρακάτω.
    Επίσης, το σύστημα Άντχαρ στην Ινδία.

    Δες αυτά και μιλάμε, αν και δε βλέπω ότι έχουμε να πουμε κάτι. Το γεγονός ότι ο george και ο Stefos (σχόλιο 12) μιλάνε για τις γραφές σε κάτι που επαληθεύεται και τους αποκαλείς “αυνάνες”, σε πείραξε το “μικρός” ηλικιακά χωρίς να έχεις δώσει το παραμικρό επιχείρημα.
    Δες αυτά που σου είπα παραπάνω, από έμπιστο άνθρωπο και πλέον το σύστημα Άντχαρ που δεν είναι απλά θεωρία, αν θες να γίνει συζήτηση, αν όχι, δεν υπάρχει λόγος για κούφιες συζητήσεις.

  33. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Vendetta ούτε ξέρεις τι είναι ο άλλος ούτε τίποτα και κάθεσαι και δίνεις ονόματα τύπου “ψευτοκουμουνιστες” και ένα σωρό άλλα… Ποιος θα βάλει τσιπακι εγώ όταν το υμνείς εσύ;;;; Εδώ δεν μπορειτε να καταλαβαιτε το βασικό ότι η τεχνολογία έχει δύο όψεις το καλό και το κακό… Και άμα πάμε κόντρα στην κακη της πλευρά ούτε νιωθεται και αρχιζετε παπαρο.λογιες… Δε φταίμε εμείς που λειτουργεί σωστά ο εγκέφαλός μας…

  34. Ο/Η Χρηστος λέει:

    Ετσι απλα να ρωτησω εγω τωρα;

    1. Ποιοι νομιζετε πως σας (μας;) παρακολουθουν;
    2. Για ποιο λογο;
    3. Τι κερδιζουν;
    4. Και τελος, πως νομιζετε οτι γινεται αυτη η παρακολουθηση;
    Καθεται ας πουμε καποιος μπροστα απο καποια οθονη και λεει :
    – “Στις 7:02 ξυπνησε”
    – “Στις 7:09 κατουρησε”
    – “Στις 7:14 εφτιαξε καφε” κτλ;;;

    Μιας και ειμαστε εδω, ετσι απο περιεργεια, ποιοι πιστευουν πως η Γη ειναι επιπεδη;

  35. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Χρηστος υποτίθεται ότι είστε άνθρωποι της τεχνολογίας. Ψαχτειτε λίγο στο διαδίκτυο… Όποιος θέλει και ενδιαφέρεται μαθαίνει… Απλά και ωραία…. Φτάνει πάντα να υπάρχει σωστή κρίση πάνω απ’ όλα …

  36. Ο/Η abc λέει:

    Η τεχνολογία έχει 2 πρόσωπα, και είναι αυτά πίσω “από την οθόνη” στην εκάστοτε θέση.
    Όπως και το μαχαίρι πάντα το κουμαντάρει ένα χέρι.

    Την ψυχή θα την έχαναν και όσοι θα έβγαιναν φωτογραφία πίστευαν κάποτε.

    Ότι θα πέθαιναν πίστευαν και όσοι έβλεπαν τα πρώτα αμάξια να ξεπερνάνε τα 20χαω, οι όσοι τώρα χλευάζουν τα αυτοκινούμενα οχήματα.

    Από την άλλη όμως σε κανέναν δεν θα άρεσε πχ να χάνει θέσεις εργασίας γιατί πχ το τσιπακι (που ας μην γελιόμαστε είναι απλά μια ταυτότητα) θα έχει καταχωρημένο θρήσκευμα ή σεξουαλικό προσανατολισμό.

    Θα μας χάλαγε αν πληρώναμε περισσότερους φόρους με βάση τι τι ξοδεύουμε ή τι αποταμιεύουμε άσχετα αν έχουμε ίδιο μισθό.

    Θα μας χάλαγε αν από την στιγμή που δεν έχουμε νόμισμα στα χέρια μας, οι “μονάδες” μας έχαναν την αξία τους.

    Θα μας χάλαγε να μην μας ασφαλίζουν ώστε να εξασφαλίσουμε τα παιδιά μας ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ γιατί έχουμε κάποιο γονιδιακό νόσημα ή γιατί μας αρέσει το bungee jumping, πράγματα ΞΕΚΑΘΑΡΑ καταγεγραμμένα στην ταυτότητα μας μέσω του ιστορικού της ζωής μας.

    Όμως ξαναλεω, σχεδόν ΟΛΑ αυτά είναι ήδη στην φόρα. Απλά κάποιος σκέφτηκε να κάνει login με το ίδιο προφίλ παντού: ταυτότητα, εφορία, ικα, facebook, supermarket. E αυτό είναι το τσιπακι. Μια καθολική ταυτότητα / προφίλ / μέθοδος login.

    Εαν αυτά τα κάνεις και χωρίς τσιπάκια, τότε απλά είσαι αδαής όταν μια ταυτότητα την αναγάγεις σε θρησκευτική σφραγίδα.

  37. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    abc Το τσιπακι που μπαίνει μέσα στο σώμα σου κάτω από το δέρμα σου είναι απλά μια ταυτότητα;;; Έχουμε χαζεψει τελείως δεν παίζει… Γιατί όλα αυτά που λες να μην γίνονται σε ένα τσιπ μιας ηλεκτρονικής ταυτότητας ή ενός ρολογιού που έχει μέσα το τσιπ η κάτι αντίστοιχο… Σου λέει το τσιπ θα το έχεις πάντα μέσα σου άρα δεν υπάρχει περίπτωση να το ξεχάσεις!!! Δλδ με λίγα λόγια σου λένε ότι σας έχουμε κάνει άχρηστους που είστε ανίκανοι να θυμάστε να παίρνεται μέχρι και τα βασικά πράγματα μαζί σας φεύγοντας από το σπίτι…. Αν είναι δυνατόν…. Αν έλεγαν ότι θα το βάζουν στους γέρους με Αλτσχάιμερ και εγώ μαζί τους… Μα σε νέους ανθρώπους;;; Όλοι Αλτσχάιμερ εχετε;;; Έλεος Δλδ…. Δεν πάει άλλο… Ούτε οι πίθηκοι έτσι….

  38. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Δείτε και το βίντεο που λέει ο Αλέξανδρος. Αρχίστε να ψάχνετε…

  39. Ο/Η Χρηστος λέει:

    @ΚώσταςD.

    Κλασικη απαντηση : “Ψαξ’ το”…

    Ρε φιλε, εσυ λοιπον που τα εψαξες, πως κατεληξες στο συμπερασμα πως αυτα που βρηκες αντιστοιχουν σε αληθειες;

    Πως πειστηκες πως τα στοιχεια που σου παρουσιαζουν ειναι αληθινα και οχι αληθοφανη; Φανταζομαι πως παρουσιαζουν και καποια στοιχεια…

    Ποια ειναι τα διαπιστευτηρια αυτων των ανθρωπων;

    Αφου εχουν στοιχεια, γιατι δεν πανε σε κανα εισαγγελεα ξερω ‘γω;

    Τωρα, κακως συνεχιζω τη “συζητηση” γιατι το πιθανοτερο ειναι να παρω παλι απαντηση τυπου “Ψαξ’ το” ή “Γκογκλαρε τον Ρουσσο”…

  40. Ο/Η Vendetta λέει:

    @Αλέξανδρε την έχεις την καραμέλα και την πιπιλάς ότι δεν δίνω επιχειρήματα. Τι επιχειρήματα θα ήθελες να σου θέσω? ότι αυτά που λες είναι μπούρδες ή ότι αυτό που υποστηρίζω είναι σωστά (η τεχνολογία είναι προς όφελός μας αρκεί να την χρησιμοποιούμε με καλό σκοπό)? εξήγησε μου γιατί νομίζω ότι το έχεις χάσει λίγο. Νομίζω ότι στο μακροσκελές σχόλιο μου τα συνόψισα όλα τα επιχειρήματα ότι δεν ξέρεις τι λες.
    @Αλέξανδρε και ΚώσταςD. όλα καλά με εσάς αλλά το να απαντήσετε στα ερωτήματα που σας θέτω το παίζετε Κινέζοι…λογικό αφού δεν έχετε κάτι να πείτε. εδώ είμαι όμως για να επαναλαμβάνομαι. Όταν μου κράζετε τις κεραίες 5G πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιείτε το 4G ή το wifi στο σπιτάκι σας όταν πριν λίγα χρόνια ήσασταν εσείς που το κράζατε? οεο? και τότε “Ααρών Ρούσσο” δεν μας συμβουλεύατε να δούμε?
    Ξεκάθαρα Κώστα ο εγκέφαλός σου δεν λειτουργεί σωστά. Απλά εύχομαι μήπως υπάρχει ελπίδα να αλλάξει. Εδώ και ένα μήνα αναμένω απαντήσεις στα ερωτήματα που σας θέτω (τα είχα γράψει και σε παλαιότερα άρθρα αλλά κουκουρούκου). Η ειρωνεία με τον εγκέφαλό σου όμως ποια είναι? Ενώ δεν λειτουργεί σωστά παινεύεται ότι έχει και υψηλό iq (έχει αυτοσαρκαστεί σε πολλά άρθρα).

  41. Ο/Η Vendetta λέει:

    Το 90% των φαντασμένων αυτών ανθρώπων “κράζουν-θαυμάζουν”. Θα κράξουν, θα σου πουν επιχειρήματα που το μυαλό σου πηγαίνει απευθείας σε αίρεση, θα σου πουν να δεις βίντεο το οποίο θα έχει φτάσει το πολύ τις 1.000 προβολές και θα σου πουν να μπεις στο γουγκλ και να αναζητήσεις κάποιες λέξεις κλειδιά που δεν τις έχεις ακούσει ποτέ στη ζωή σου.
    Στο τέλος, θα αγοράσουν το κινητό τους, θα χρησιμοποιήσουν το 4G, το 5G, θα αγοράσουν αυτοκίνητο που να επικοινωνεί με τα άλλα, θα αγοράσουν έξυπνες συσκευές για το σπίτι τους και εδώ θα μπουν να κράξουν για τις επόμενες τεχνολογίες.

  42. Ο/Η Vendetta λέει:

    Μερικά παραδείγματα για τους νέους επισκέπτες μας για να καταλάβετε για τι φυντάνι μιλάμε…κοιτάξτε τα σχόλια παρακαλώ
    1. https://techblog.gr/b2b/epistimones-syndesan-ton-egkefalo-trion-atomon-epitrepontas-tin-antallagi-skepseon-metaxy-toys/
    2. https://techblog.gr/internet/o-elon-musk-amfivalei-gia-tin-epistrofi-sti-gi-meta-tin-egkatastasi-ston-ari/
    3. https://techblog.gr/internet/oi-ipa-proeidopoioyn-alles-chores-na-mi-chrisimopoioyn-5g-technologia-tis-huawei/
    4. https://techblog.gr/internet/wind-5g-aparaitito-gia-aytokinita-choris-odigo-kai-exypnes-poleis/

    Εν των μεταξύ στο άρθρο νο 3 το κράζει ότι κανείς δεν είναι ασφαλής με το κινητό αλλά το χρησιμοποιεί το κινητάκι του.
    Δεν μπορώ να βρω ρε γαμώτο ένα άρθρο που είχε σχέση με τα δίκτυα 5G και είχε φάει το κράξιμο της αρκούδας.

    Αλέξανδρε αυτά είναι επιχειρήματα αγόρι μου. Βλέπε να μαθαίνεις!!!

  43. Ο/Η george λέει:

    @abc Για να εχω τετοιες αποψεις παει να πει οι δεν τα εχω ολα αυτα, δεν ειμαι διευθετημένος να δωσω οτι προσοπικα στιχεια εχω σε κανεναν, το τσιπακι ειναι το απώλητο οπλο σκλαβιας και το τελικο σχεδιο της παγκοσμιοποίησης, αλλα ακομα και εαν καποιος τα εχει ολα αυτα που λες παλι μπορει να πεταξει ολους τους λογαριασμους και το smartphone στα σκουπιδια και να χρησιμοποιεί μετρητά για οσο ακομα υπαρχουν εαν αυριο τα καταργήσουν τα μετρητά γιατι αυτος ειναι ο σκοπος τους, και οι νεες γενιες δεν καταλαβαίνουν τιποτα απο προπαγανδα τσιμπανε οταν τους λενε οτι θα γλιτώσουν δυο δευτερολεπτα απο την ζωη τους οταν αγοράζουν κατι ξεχνανε ποσες ωρες χανουν καθημερινα σε ανουσια πραγματα, οταν σε λιγα χρονια απο οτι φαίνεται θα καταργηθουνε τα μετρητά μετρα σε ποσο καιρο θα ερθουνε τα τσιπακια που χωρις αυτα δεν θα μπορεις να κανεις τιποτα,

    Τυχαία ολα αυτα που λεει η αποκαληψη που δεν θα μπορεις να αγοράσεις και να πουλήσεις εαν δεν εχεις αυτο το χαραγμα στο χερι, που η λεξη χαραγμα χρησιμοποιότανε για καποιο λογο περιγραφει ακριβος το τσιπακι που σε χαραζουν για να στο βαλουν
    τυχαίο που ακριβος τα ιδια σχεδια εχουν οι πλουσιοτεροι ανθρωποι στην γη για την ανθρωπότητα

    Και ναι εχει το 666 το διασημότερο εμφυτεύσιμο τσιπακι που ειναι στην αγωρα με ονομα ntag216, κανε αυτον τον πολαπλασιασμο 6x6x6=216 ε γίνεσαι γραφικός τωρα και αυτο τυχαίο θα ειναι μωρέ, τι να πω οταν θα πεθανει ο καθενας απο εμας θα δει την αληθεια εαν καποιος δεν φοβάται τον θεο που εχει προειδοποιήσει για αυτα τα πραγματα πριν 2000χρονια ας παει με το τσιπακι του στον θεο θα κανει ζέστη στην μονιμη κατοικία του

  44. Ο/Η Vendetta λέει:

    ααα καλάααα…ένα είναι το σίγουρο. Ότι σας ψεκάζουν κ δεν το έχετε πάρει χαμπάρι μερικοί. Ρε εσείς κοντεύετε να πλησιάσετε τους πελάτες της HTC

  45. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Vendetta Δλδ εσύ δεν τρως κράξιμο;;; Όλοι εδώ συμφωνούν μαζί σου;;;; Όχι βέβαια… Μονόφθαλμος είσαι μέχρι α-ηδιας και οι όμοιοί σου…

  46. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Χρηστος Άνθρωποι της τεχνολογίας είστε ψαχτειτε….

  47. Ο/Η manolis λέει:

    @Vendetta Αγορι μου το βιντεο με τον Ρουσο εχει 1.7 εκατομυρια προβολες το αγγλικο, και 300 χιλιαδες μεταφρασμενο στα ελληνικα που ειδες εσυ 1000προβολες ειναι που εισαι πολυ παρατηρητικος, και απο ολο το βιντεο αυτο σχολιασες ετσι δηλαδη ειδες αυτο το βιντεο και επιμενεις ακομα στο να βαλεις τσιπακι, εαν ολοι οι άλλοι ειναι ψεκασμενοι εσυ δεν ξερω τι εισαι πρεπει να σου δωσουν το βραβειο για το μεγαλυτερο προβατο μαζι με τον mixtri που το παρηγγειλε παρτο και εσυ και βαλτο εκει που ξερεις και μην μας πρηζεις λοβοτομημενοι σαν και εσας τους δυο δεν θα γινουμε ποτε για εμενα οι τσιπαρισμενοι ειστε κατι πολυ κατοτερο απο ενα σκυλι στον δρομο εαν βγαλετε καρκινικο ογκο απο το τσιπ και καταληξετε να κανετε χημειοθεραπειες δεν θα σας λυπηθω καθολου και η βλακεια εχει και τα ορια της

  48. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Και τελευταίο εσείς τα πολλά πανέξυπνα όντα της Γης… Ο Snowden τους εδώσε στεγνά ότι μας παρακολουθούν ασταμάτητα… (Πρώην πράκτορας της cia με άσυλο στη Ρωσία εδώ και κάτι χρόνια…) Είναι κουκουρούκου και αυτός ε;;;; 😂😂😂😂😂

  49. Ο/Η Vendetta λέει:

    Στην εταιρία μου υπάρχει ένα ψυχολόγος. Το ρώτησα σήμερα να μου δώσει το προφίλ ενός ανθρώπου που τον στοιχειώνουν θεωρίες συνομωσίας (του είπα ότι ψηφίζει και Λεβέντη αλλά εκεί γέλασε-δεν ξέρω γιατί). Σας γράφω ότι θυμάμαι από αυτά που μου είπε:
    1. Κοινωνικά αποξενωμένος
    2. Γόνος μονογονεϊκής ή διαζευγμένης οικογένειας
    3. Αίτια: το εγώ και η μεγαλομανία
    4. Δεν είναι επικίνδυνος αλλά θα έχει προβλήματα στις κοινωνικές συναναστροφές
    5. Κάτι ακαταλαβίστικα μου είπε για αδέρφια (το iq μου δεν είναι σαν του Κώστα)
    Εντάξει, δεν είναι και σύμβουλος της BAU. Για θέματα ψυχολογίας των επιχειρήσεων και καταναλωτών τον έχουμε.
    ΥΓ: 50€ την ώρα χρεώνει αν έπεσε μέσα

  50. Ο/Η Vendetta λέει:

    ΚώσταςD. η απάντηση του σχολιου σου νο 48 έχει απαντηθεί στο σχόλιο 26 εκεί που αρχίζει να λέει “Πρέπει να καταλάβετε (εσείς του συγκεκριμένου club) ένα πράγμα”. Τι στο καλό? Πως είναι δυνατόν να θέλεις να κατανοήσουμε άρθρα στο γκουγκλ όταν εσύ δεν μπορείς να κατανοήσεις τα σχόλια μας?

  51. Ο/Η george λέει:

    @Vendetta Ρωτα τον και για την δικη σου περιπτωση ανθρωποι που εμπιστευονται τυφλα το συστημα να τους βαλει τσιπακια ενω το συστημα τους λεει οτι ολα αυτα τα κανει για τον απολυτο ελεγχο ετσι ωστε εαν καποιος μετα δεν ειναι φρονιμος και πολεμαει κατα του συστηματος να του κλεινουνε το τσιπ και απλα να μην μπορει να κανει τιποτα, ρωτα των αυτοι οι ανθρωποι τι προβληματα ειχαν και καταντησαν σε τετοια χαλια ειναι αυτιστικοι τι ειναι και δεν μπορουνε να καταλαουν αυτα που ειναι μπροστα στα ματια τους

  52. Ο/Η Vendetta λέει:

    @george έτσι είναι…θα έχει η μαμά ένα τηλεχειριστηριο και θα λέει στο μικρό της “φάε όλο το φαγητό”. εάν δεν το τρώει θα πατάει το κουμπί και θα το γυαλίζει το πιάτο. Κάτσε να σου αναφέρω και ένα ακόμα παράδειγμα. Στην σεξουαλική πράξη σε περίπτωση που δεν κάνει κούκου έχει δύο κουμπιά…το R1 είναι για αν θέλεις να γίνεις συναισθηματικός με διάρκεια. Το R2 είναι για brutal καταστάσεις. Προσοχή μην πατήσεις το exit!!!

  53. Ο/Η Vendetta λέει:

    Συμπέρασμα του σχόλιου νο 52. Εάν θέλεις να γυαλίζει το πιάτο ο μικρός ή να σου κάνει κούκου πάρε το τσιπάκι (η τεχνολογία είναι προς όφελός σου). Εάν νομίζεις ότι θα υπάρχει κάποια ανώτερη δύναμη ή κακόβουλος χρήστης που θα σου κάνει shutdown το παιδί ή το πουλί τότε μην το πάρεις. It’s up to you!!! Κάθε τεχνολογία έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όταν έβαζες internet στο σπίτι σου για να γράφεις στο techblog δεν σκέφτηκες την ανώτερη δύναμη που μπορεί να μπει στον υπολογιστή σου και να σε εξουσιάσει? όχι!!! εκεί τουμπεκί ψιλοκομμένο.
    Για τα αυτιστικά παιδιά η τεχνολογία δεν έχει φτάσει ακόμα σε ώριμο στάδιο εάν συμβαίνει αυτό που λες (δεν το γνωρίζω).

  54. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Μα το σύμπαν όλο και θεούς και δαίμονες αν υπάρχουν είσαι μεγάλος π@π@ρας!!!! Τρελοκομείο με ζουρλομανδύα γρήγορα… Προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις…😂😂😂😂

  55. Ο/Η Vendetta λέει:

    Ο πληθυντικός (θεούς) με συναρπάζει. Στο δωδεκάθεο πιστεύεις καμάρι μου ή μιλάς για όλες τις θρησκείες?
    Επίσης, μη φάσκετε και αντιφάσκετε. Το club στο οποίο ανήκεις θεωρεί ότι ο Θεός το έχει πει εδώ και 2000 χρόνια (σχόλιο νο. 13). Τι μας λες “ΑΝ υπάρχουν”. Υπάρχουν σύμφωνα με εσάς και παραυπάρχουν!!!
    Όσον αφορά το τρελοκομείο μπορεί να έχεις δίκιο. Εξάλλου όλοι οι τρελοί κυκλοφορούν έξω. Βέβαια, κάποιο τρυπάκι θα έχει ο νόμος Παρασκευόπουλου που θα πάω για δύο βδομάδες διακοπές και λόγω καλής διαγωγής ίσως να με αφήσουν.
    Πολύ θα γούσταρα να υπήρχε η δυνατότητα ενός γκάλοπ στο techblog. Ποιος πρέπει να μπει τρελοκομείο, ο Vendetta ή/ και ο ΚώσταςD.?

  56. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Δεν ξέρω τι κόμπλεξ έχεις μαζί μου… Στο είπε και ο φίλος πιο πάνω είσαι λοβοτομημενος… Και έχεις αρχίσει την αυτόματη γραφή και δεν ξέρεις ούτε τι λες ούτε τι γράφεις…S.O.S.!!!!! Κάποιος να πατήσει το κουμπί να σταματήσεις!!!!!!!! 😂😂😂😂😂

  57. Ο/Η george λέει:

    Καλα τωρα χανω τον χρονο μου εσυ νομιζεις οτι ολοι αυτοι που θελουν να τσιπαρουν τους ανθρωπους εχουν καλες προθεσεις και απλα θελουν να τους κανουν υπερανθρωπους, ξεκινα απο τα βασικα κανε ερευνα για την νεα ταξη πραγματων ξερεις αυτους που λενε οτι ο ο σανταμ ειχε πυρηνικα και μπηκανε στο ιρακ και τα εκαναν ολα που…. και πηρανε και τα πετρελεα αυτους που λιγο πριν την 9-11 κανανε το τελετουργικο τους που ηταν σε ενα σχολειο με μικρα παιδια που τα λεγανε να πουνε αυτες τις πεντε λεξις KITE, STEEL, PLANE, MUST, HIT εαν εισαι ανικανος να βαλεις αυτες τις λεξις σε μια σειρά να μην χανω αλλο τον χρονο μου, το αυτιστικοι πήγαινε για ολους αυτους που τους κολανε οι νεο ταξιτες την αληθεια στα μουτρα και αυτοι γελανε σαν τα προβατα νομιζοντας οτι καποιος τους τρολαρει και οτι ολα σε αυτην την ζωη ειναι ενα μεγαλο αστειο, οπως δεν τους νιαζει που σκοτονουν εκατομυρια σε αλλες χωρες για να παρουν τα πετρελεα ετσι δεν τους κεγοτανε καρφη και την 9-11 που θυσιασαν τους δικους του

  58. Ο/Η Vendetta λέει:

    @George ποιες είναι οι πηγές σου για το ότι μάθαιναν στο σχολείο τα μικρά παιδιά το συγκεκριμένο παραμύθι? Site όπως “Οι πύλες της φαντασίας”, “ήρθαν οι εξωγήινοι?”, “η γη είναι επίπεδη?”. Το είδα το βιντεάκι. Πάνω από 150.000 προβολές δεν έχει.
    Κάτσε να σου πω και μία ιστορία γιατί εσείς νομίζετε ότι τα πάντα συσχετίζονται. Πριν την 11η Σεπτεμβρίου στην περιοχή από την οποία κατάγομαι (Ελλάδα) ήθελαν να φτιάξουν μία πανεπιστημιούπολη με σκοπό την συγκέντρωση όλων των τμημάτων σε ένα τόπο πιο οργανωμένα. Έτσι, λοιπόν, το Πανεπιστήμιο σε συνεργασία με μερικούς φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης βρήκαν έναν πολύ ωραίο χώρο και μάλιστα μέσω δωρεάς. Το εγχείρημα δεν προχώρησε επειδή η έκταση ήταν κοντά στο αεροδρόμιο και σύμφωνα με την αναφορά κινδύνου που έγινε υπήρχε μεγάλο (impact). Να το συσχετίσουμε και αυτό με την τρομοκρατική ενέργεια στην Αμερική;
    Επίσης, σε ένα παιδικό περιοδικό εάν δεν κάνω λάθος πριν την 11η υπήρχε μία εικόνα που έδειχνε τους δίδυμους πύργους να πέφτουν. Οι εκδότες ή οι συντάκτες ήξεραν ή ήταν οι ενορχηστρωτές της τρομοκρατικής ενέργειας? Προσγειωθείτε!!!
    Έναν αριθμό να σου δώσω και το βάλεις καλά στο μυαλό σου, το επόμενο έτος μπορείς να το συσχετίσεις με τρομοκρατικές ενέργειες, επιδημίες κ.ο.κ.
    @ΚώσταςD. πες μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι…Από όλα τα σχόλια που κάνεις στα άρθρα το 99% είναι μπούρδες. Το θέμα δεν είναι η μπούρδα που γράφεις αλλά το γεγονός ότι είναι τεκμηριωμένα από πηγές του κώλου.

    ΥΓ: όπως λέει και ο george ξεκινήστε με τα βασικά. Βγείτε έξω και πηγαίνετε για καφέ. Αρχίστε να λαμβάνετε δείγμα ανθρώπων για το αν συμφωνούν οι διαφωνούν με τις απόψεις σας. Στο τέλος, εφόσον καταλήξετε στο συμπέρασμα αρχίστε να ανησυχείτε!!! Προσοχή: μην κανονίσετε να πάτε για καφέ με το Blog “οι πύλες της φαντασίας” αλλά με τον απλό κοσμάκη.

  59. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Αυτόματη γραφή…. Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα ……😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  60. Ο/Η george λέει:

    οι πυγες μου ειναι το ιδιο το βιντεο πατα George Bush on September 11th, το πρωτο βιντεο με 2,3 εκατομυρια προβολες παλι καλα οι περισοτεροι καταλαβενουν τι συμβαινει στο βιντεο

  61. Ο/Η Vendetta λέει:

    Κάτσε για να το καταλάβω. Δηλαδή, από τους παγκόσμιους χρήστες, οι πηγές των video που μου αναφέρετε, έχουν τις μισές προβολές από το κομμάτι “Pantelis Pantelidis Non Stop Mega Mix (Δείτε περιγραφή για τις διαφημίσεις + ΑΡΘΡΟ 13)”? Δεν αναφέρω κομμάτια όπως “Rihanna – Love On The Brain” με 192 εκατ. προβολές.
    Μιλάμε είστε πάρα πολλοί και οι πηγές σας εγκυρότατες. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

  62. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @george Αυτά είναι για λίγους… Εδώ αν τους ρωτήσεις σε ποιους ανήκει η τράπεζα της Ελλάδος (υποτίθεται Ελλάδος) δεν έχουν ιδέα… Άστο…

  63. Ο/Η Vendetta λέει:

    Δεν θα ήθελα ποτέ να ζω μία ζωή σαν τη δική σας με τόσα υποτίθεται. Να ξέρεις ότι τπτ δεν είναι αληθινό!!! Πραγματικά σε λυπάμαι!!!
    Εύχομαι να αλλάξεις σύντομα μυαλά και να φτιάξεις μία φυσιολογική ζωή. Τότε θα χαρώ πολύ.

    ΥΓ: τώρα έγιναν λίγοι. Μειοψηφία δηλαδή…

  64. Ο/Η Χρηστος λέει:

    Να δεις που ο Vendetta ειναι μποτακι του συστηματος που θελει να μας ελεγχει!

    ΨΑΧΤΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!

  65. Ο/Η Vendetta λέει:

    Αύριο 15.00 ετοιμαστείτε. Θα πατήσω τα κουμπιά select–>all users–> γδυθείτε

  66. Ο/Η george λέει:

    Ανετα τρολλ απο τα ellinikakahoaxes ειναι ο vendetta στην μονη σελιδα που εχω δει στην ελλαδα ανθρωπους να θελουν τσιπακια ειναι τα ellinikahoaxes και στο techblog σε ολα τα αλλα δοξα το θεο δεν το συζητανε καν το θεμα, και ολος τυχαιος ολοι αυτοι οταν τους τελειωνουν τα επιχειρηματα τα βαφτιζουν ολα συνωμοσιολογιες

  67. Ο/Η Vendetta λέει:

    Σε έχω βγάλει άκυρο σε ότι έχεις πει. εκατοντάδες φαπ έφαγες από τις τάπες που σου έχω ρίξει…και καμία απάντηση στα ερωτήματά μου δεν έδωσες. πάρε ένα φαπ ακόμα

  68. Ο/Η abc λέει:

    Εγώ μάλλον θα πάω στη κόλαση γιατί ήμουν από τους πρώτους που ψώνισα προϊόντα με barcode…

    Έχετε μπλέξει τα μπούτια σας με τις θρησκείες. Ότι μπορεί να συμβούν πολύ κακά πράγματα ισχύει. Υπάρχει στο Netflex το Black Mirror για όποιον ενδιαφέρεται. Καμία σχέση αυτό δεν έχει με αυτά που λέτε όμως!

    Και να θυμίσω ότι εκτός από τον χριστιανισμό, έτσι και στις υπόλοιπες 2.999 θρησκείες που είχε η ανθρωπότητα από γεννησιμιού της, όλες οι οποίες ήταν “η μια μοναδική και αληθινή θρησκεία”, πάντα δαιμονοποιούσαν ό,τι δεν καταλάβαιναν, πολύ δε περισσότερο οι “περιορισμένης νοημοσύνης” άνθρωποι.

    Είναι αυτά που βλέπουμε στις ταινίες και γελάμε, και δεν καταλαβαίνουμε ότι και οι άλλοι γελάνε μαζί μας…

    Να ξεκαθαρίσω ότι δεν απευθύνομαι ούτε επιτίθομαι σε κανέναν.
    Εξάλλου μπορείς να θίγεις καταστάσεις και συμπεριφορές, όχι όμως ανθρώπους!
    Το τι είναι “κολάσιμο” όμως μάλλον διαφέρει ανάμεσα σε νόμους, θρησκείες και ηθική..

    Αυτά από εμένα… ξεκολλάτε! (όλοι)

  69. Ο/Η george λέει:

    Θα χαρεις να μας δεις με αλλα μυαλα και να εχουμε μια φισιολογικη ζωη το οτι εσυ που θες να σε τσιπαρουν σαν το γελαδι εισαι ο φυσιολογικος της παρεας τωρα,
    εαν ειναι ετσι οι φυσιολογικοι δεν θελω να ειμαι φυσιολογικος καλυτερα να ειμαι οπισθοδρομικος, ευχομαι με τον νεο χρονο να ξυπνησεις και να αλαξεις πιστευω πριν ειναι αργα αυτη ειναι η καλυτερη ευχη που μπορω να σου δωσω, ενα καλο βιντεο που ειδα τελευτεα ειναι αυτο οχι οτι θα ξυπνισεις αλλα που ξερεις μπορει να γινει και κανενα θαυμα, Ξυπνήστε και ακούστε το όραμα της Σοφίας για το μέλλον της ανθρωπότητας

  70. Ο/Η Χρηστος λέει:

    Vendetta

    Ελεγα να βαλω κανα firewall και να μην μπορεις να μου κανεις τιποτα αυριο στις 15:00, αλλα μετα σκεφτηκα πως μπορει κι αυτο (το firewall) να ειναι μερος του συστηματος που θελει να μας ελεγχει.

    Τελικα, η λυση που σκεφτηκα ειναι να κλεισω το μοντεμ…

  71. Ο/Η Vendetta λέει:

    Κοίτα εάν μου βάλεις δύσκολα θα ελέγξω με το τσιπ την πεθερά σου και δε θες!!!

  72. Ο/Η Vendetta λέει:

    ΤΣΙΠ
    Τ=19
    Σ=18
    Ι=9
    Π=16

    T-13 = 6
    Σ/3 = 6
    Π-Ι-1 = 6

    Τι έχουμε? Ωχ ωχ δεν είναι δυνατόν!!!

  73. Ο/Η Χρηστος λέει:

    @Vendetta

    Ανυπαντρος κι ελευθερος, οποτε εχασες!!!

    Εριξα τρελο γελιο με το τελευταιο!

  74. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    @Vendetta Αν και σας παρακολουθώ από εχθές, βαριόμουν να γράψω. Όπως το περίμενα, κούφιες συζητήσεις με 0 επιχειρήματα. Δε θέλω να μείνουν εντυπώσεις, γι’ αυτό έσπασα τα σχόλια σου για να απαντήσω στις υποτιθέμενες ερωτήσεις σου.

    1. το ότι ο Θεός το έχει πει εδώ και 2000 χρόνια (μπορείς να μου δώσεις πηγές του Θεού?)

    Όπως σου έχω γράψει και παραπάνω, στο Ιερό Ευαγγέλιο και στο σχόλιο 12 του @Stefos.

    2. το ότι οι Σουηδοί δεν ξέρουν (οι οποίοι είναι 10 χρόνια μπροστά μας σε νοοτροπία τεχνολογική, οικολογική κλπ)

    Σε οικολογία ναι, σε τεχνολογική εξέλιξη σίγουρα κάπως καλύτερα, ΑΛΛΑ, τεχνολογική νοοτροπία το τσιπάκι σε κάνει προηγμένο τεχνολογικά; Από που και ως που; Γιατί μέχρι και σήμερα το βάζουμε στα κατοικίδια μας.
    Από εκεί και πέρα, για τους κινδύνους, σου απάντησε ο Άαρων Ρούσσο και
    Ο Snowden χρόνια τώρα. Φυσικά ο Κύριος μας έχει προειδοποιήσει χρόνια τώρα, αλλά εσύ δε μπορείς να καταλάβεις και να πιστέψεις τους ανθρώπους που με κίνδυνο την ζωή τους τα έβγαλαν στην φόρα, δε νομίζω ότι θα λάβεις αυτό υπόψη.

    3.αχρηματη κοινωνία” που αν την γουγκλάρεις οι πηγές της πρώτης σελίδας σε παραπέμπουν σε μπλογκ που ούτε η μάνα τους δεν τα ξέρει (άσε που τα μισά είναι στην καθαρεύουσα).

    Ο Ρούσσο σου απάντησε ποιος είναι ο σκοπός της αχρήματης κοινωνίας. Φυσικά δε θέλει και πολύ μυαλό όπως είπα παραπάνω με αυτά που έχουμε περάσει όλα αυτά τα χρόνια. Όταν έχουν τα χρήματα σου υπό την κατοχή τους στην ουσία, μας κάνουν ότι θέλουν. Βλέπε Κύπρος, εφορία που σου τα αρπάζει με το έτσι θέλω και δεν την ενδιαφέρει τι γίνεται με την επιχείρηση σου, capital control, ΕΝΦΙΑ, παράλογοι και αντισυνταγματικοί φόροι, τους γείτονες μας τους Αλβανούς επί Μπερίσα και άλλα ΑΜΕΤΡΗΤΑ παραδείγματα σε όλη την Ιστορία του ανθρώπου.

    4.Τέλος, θα χρησιμοποιήσω άλλο ένα μέρος του σχολιου του bill που αναφέρει ότι είμαστε ασήμαντοι γι αυτούς και συμφωνώ απόλυτα. Όλοι εσείς που πιστεύετε στις “θεωρίες συνωμοσίας” περί ελέγχου τι σας κάνει να θεωρείτε ότι είστε και είμαστε τόσο πολύ σημαντικοί για αυτούς;

    Μόνο ένας αφελής θα το έλεγε αυτό. Όλοι οι σπουδαίοι που εναντιώθηκαν στο σύστημα από χαμηλά ξεκίνησαν.
    Κολοκοτρώνης, Τσε Γκεβάρα, Βλαντίμιρ Πούτιν και τόσοι άλλοι, τι νομίζετε, ότι ήρθαν από τον “Κρύπτον”;
    Πέρα όμως από αυτούς τους σπουδαίους άντρες, πόσοι ακόμη σπουδαίοι άντρες και γυναίκες τους ακολούθησαν και το όνομα τους δε μαθεύτηκε ΠΟΤΕ;
    Γιατί οι περισσότεροι κοιτάνε τον αρχηγό, αλλά ο αρχηγός που φυσικά είναι υπεύθυνος για το έργο (αποτέλεσμα) έχει από πίσω υπεύθυνα και χαρισματικά άτομα.
    Για να πας κόντρα στο εκάστοτε δικτατορικό σύστημα (με ότι μορφή και να είναι) θα πρέπει να απαρτίζεται από ένα σύνολο ανθρώπων.
    Και για να κλείσω, εχθές έβλεπα μια ταινία το Cloud Atlas. Όταν ο γαμπρός ενός “σπουδαίου” για εκείνα τα χρόνια με καλή κοινωνική θέση κατάλαβε την θέση των σκλάβων (ένας μάλιστα του είχε σώσει την ζωή), εναντιώθηκε στον πεθερό του και του είπε ότι θα φύγει και θα παλέψει για την απελευθέρωση των σκλάβων παίρνοντας μαζί και την κόρη του.
    Ο πεθερός του είπε: Πως θα τα βάλεις με το σύστημα, είσαι μια σταγόνα στον ωκεανό.
    Η απάντηση του γαμπρού ήταν: Μα και ο ωκεανός από πολλές σταγόνες αποτελείται.

    Το τι επιλέγουμε να γίνουμε ή να ακολουθήσουμε μας χαρακτηρίζει αν θα αναλάβουμε δράση όταν χρειαστεί. Δικαίωμα του καθενός πως βλέπει τον εαυτό του. Σαν μονάδα το σύστημα μπορεί να μας βλέπει “ασήμαντους”, σαν σύνολο ΌΧΙ. Ακόμη και τώρα με κάτι “μικρό” φαίνεται η Δύναμη του συνόλου, όπως στη Γαλλία. Σε μας έφτασε για ένα διάστημα κοντά στα 2€ η βενζίνη και δεν κάναμε κιχ και εκεί για μια μικρή αύξηση με πολύ ανώτερους μισθούς μόνο πόλεμος δεν έγινε.
    Εν ολίγοις, όποιος πάει κόντρα στο σύστημα είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ. Πιστεύω έγινα κατανοητός.

    5.Πρέπει να καταλάβετε (εσείς του συγκεκριμένου club) ένα πράγμα. Η τεχνολογία είναι προς όφελός μας αρκεί να την χρησιμοποιούμε για καλό σκοπό. Όλα τα άλλα περί ανώτερες δυνάμεις και εξουσία με βρίσκουν αντίθετο

    Την απάντηση την πήρες παραπάνω. Όλα είναι για το χρήμα και τον έλεγχο. Νομίζεις ότι την τεχνολογία την θέλουν ΜΟΝΟ για το καλό του ανθρώπου; Αν ήταν έτσι, δε θα τρώγαμε μολυσμένα τρόφιμα, δε θα μολύναν το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα τα εργοστάσια, δε θα θα αισχροκερδούσαν οι φαρμακοβιομηχανίες εις βάρος των ανθρώπων, δε θα είχαμε πολέμους, κ.τ.λ.
    Όλα είναι για το χρήμα και τον έλεγχο. Η τεχνολογία τους δίνει Μεγαλύτερα όπλα και είδη για κατανάλωση για να τους κάνουμε πλουσιότερους. Φυσικά βγαίνουμε και εμείς ωφελημένοι και δεν θα ήταν όλα τόσα μαύρα αν δεν επέμεναν για το τσιπάκι.

    6.Πως είναι όμως δυνατόν να χρησιμοποιείς το internet όταν γνωρίζεις ότι αποτελεί μέσο ελέγχου και εξουσίας και να προσπαθείς να με πείσεις να μην χρησιμοποιήσω το τσιπάκι διότι θα με ελέγχουν και ίσως να με εξουσιάζουν?

    Το internet είναι πηγή γνώσης ΠΡΩΤΑ. Για να γίνει μέσο ελέγχου θα πρέπει να ανεβάζεις την προσωπική σου ζωή στο Facebook, instagram, Twiter και ότι άλλο υπάρχει. Προσωπικά δεν είχα ποτέ facebook και ούτε θα έχω γιατί απλά δε μου χρειάζεται.
    Μη μπερδεύεσαι, την τεχνολογία την ορίζουμε εμείς όταν μας δίνουν την επιλογή να το κάνουμε.
    Το ίδιο ισχύει και για την τηλεόραση. Ο καθένας αποφασίζει τι θα δει. Δεν είναι ένα μέσο προπαγάνδας και γαλούχησης των ανθρώπων; Φυσικά και είναι, αλλά αν βλέπεις τα κοτσομπολίστικα και άλλα προγράμματα το οποίο μόνο σου παίρνουν και όχι σου δίνουν, ο καθένας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του και την οικογένεια του.
    Πως έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα απορώ.
    Με το τσιπάκι, απλά ΧΑΝΕΤΑΙ η επιλογή.

    7.Πως είναι δυνατόν να είσαι εσύ σε ένα blog τεχνολογίας? Θα περίμενα να σε έβρισκα στο σπίτι σου χωρίς ίχνος τεχνολογίας το οποίο είναι καλυμμενο με αλουμινόχαρτο για προστασία από εξωγήινους και διάφορα σήματα.

    Τι λες βρε αγόρι μου; Πως το συμπεραίνεις αυτό; Επειδή πάμε κόντρα στο τσιπάρισμα λες και είμαστε σκυλιά χωρίς ελευθερία είμαστε άνθρωποι των σπηλαίων;
    Προσωπικά, είμαι ελεύθερος επαγγελματίας από πολύ μικρός. Έχω γραφείο ανελκυστήρων και όπως μπορεί κάποιος να καταλάβει, είμαι μέσα στην τεχνολογία και των αυτοματισμό (πρέπει να σπουδάσεις ξέρεις).
    Τι ξέρεις από τεχνολογία εσύ; Βάζω στοίχημα δεν ξέρεις καν τι είναι ένα ρελέ ή ένας πυκνωτής.
    Το να σου αρέσει η τεχνολογία με τα κινητά που βγαίνουν ή το να μπορείς να στήσεις και ένα υπολογιστή (πύργο) είναι καλό και σημαίνει ότι σου αρέσει και ασχολείσαι. Αυτό δε σημαίνει ότι γνωρίζεις κιόλας.
    Επειδή μου αρέσει να φτιάχνω και να κατασκευάζω πολλά πράγματα, διαβάζω πολύ.
    Το να φτιάξεις ένα έξυπνο σπίτι π.χ. με ένα Plc, με ένα arduino ή με μια απλή πλακέτα (αρκεί να έχει μπολικες εξόδους, σειριακά δε συμφέρει για το συγκεκριμένο έργο) αυτό σημαίνει ότι έχεις γνώσεις που δεν είναι απλά θεωρία και ότι μπορούν να πάρουν μορφή, να γίνουν πράξη.
    Γι’ αυτό σκέψου πριν μιλήσεις γραπτώς, άλλο μου αρέσει η τεχνολογία, άλλο ξέρω τι είναι η τεχνολογία και ΆΛΛΟ τι πάνε να μου πλασάρουν βαφτίζοντας τεχνολογία.

    8.Τις ίδιες απορίες έχω και για τον ΚώσταςD. Κάτι δεν μου κολλάει με την ιδεολογία σας. Μήπως είστε σαν την Παπαρήγα που δεν ξέρει τι έχει από περιουσία την οποία δημιουργησε σε “μη κουμουνιστική” οικονομία? Αυτό είναι ψευτομαγκιά-υποκρισία!!!

    Εδώ τι να σου πω; Μέχρι στιγμής, μόνο αερολογίες γράφεις και αποφάσισα να σου απαντήσω σε κάθε μια ξεχωριστά. Η ιδεολογία μου είναι, Χάριτη Θεού, να βλέπω τον λύκο όταν τον βαφτίζουν πρόβατο. Ελπίζω τόσος χρόνος να μη πάει χαμένος και να πάρεις κάτι από αυτό, γιατί προσωπικά δεν πήρα.

    9.Σε προηγούμενο άρθρο αντιδρούσαν στην ακτινοβολία που θα έχει το 5G ενώ είχαν μπει με τα κινητά τους 4G ή μέσω wi-fi για να γράψουν τα σχόλια τους. Οι ψευτομάγκες αυτοί λοιπόν είναι τα καλύτερα πρόβατα. Είναι εκείνα που θα βάλουν το τσιπάκι και μετά θα κλαίνε για τα μελλοντικά πιο εξελιγμενα τσιπάκια. Και αυτά θα βάλουν. Και θα συνεχίζουν να τα βάζουν. Και θα συνεχίζουν τις θρησκευτικές, τεχνολογικές και άλλες αερολογίες χρησιμοποιώντας φράσεις και λέξεις που δεν βγάζουν κανένα νόημα για να νομίζεις ότι είτε αυτοί έχουν μεγάλο επίπεδο είτε εσύ μεγάλη άγνοια

    Δε το παίζω μάγκας και ούτε προσπαθώ. Το να προσπαθώ να είμαι σωστός όσο γίνεται ανθρωπίνως, είναι μαγκιά. Πλέον, Χάριτη Θεού, προσπαθώ, ειδικά στα λάθη μου.
    Τώρα όσο αναφορά το 5g λένε ότι έχει πολύ δυνατή ακτινοβολία, δε το έχω ψάξει για να έχω γνώμη. Το 4g όντως ανεβάζει το sar της συσκευής πολύ, αλλά δεν είναι επικίνδυνο όταν το μεταχειρίζεσαι με μέτρο.
    Γενικά είσαι τελείως φάουλ εδώ. Δε μπορείς να καταλάβεις ότι είναι άλλο να έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο με ένα μέσο που δεν σου κάνει κακό (τουλάχιστον το μικρότερο, γιατί το 4g ανεβάζει πολύ το sar και καλό είναι να αποφεύγουμε την πολύωρη χρήση) και άλλο με ένα μέσο που ενδεχομένως να σου κάνει. Στην Καλιφόρνια αν δε κάνω λάθος έχει γίνει ντόρος σχετικά με το θέμα του 5g και τις κεραίες του.

    -Παρακάτω συνεχίζει άλλο σχόλιο σου, το οποίο είναι οι απαντήσεις οι παραπάνω. Φυσικά ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΟΥΤΕ ΈΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ για το τσιπ ή τις συνέπειες αυτού.

    10.@Αλέξανδρε την έχεις την καραμέλα και την πιπιλάς ότι δεν δίνω επιχειρήματα. Τι επιχειρήματα θα ήθελες να σου θέσω? ότι αυτά που λες είναι μπούρδες ή ότι αυτό που υποστηρίζω είναι σωστά (η τεχνολογία είναι προς όφελός μας αρκεί να την χρησιμοποιούμε με καλό σκοπό)? εξήγησε μου γιατί νομίζω ότι το έχεις χάσει λίγο. Νομίζω ότι στο μακροσκελές σχόλιο μου τα συνόψισα όλα τα επιχειρήματα ότι δεν ξέρεις τι λες.
    @Αλέξανδρε και ΚώσταςD. όλα καλά με εσάς αλλά το να απαντήσετε στα ερωτήματα που σας θέτω το παίζετε Κινέζοι…λογικό αφού δεν έχετε κάτι να πείτε. εδώ είμαι όμως για να επαναλαμβάνομαι. Όταν μου κράζετε τις κεραίες 5G πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιείτε το 4G ή το wifi στο σπιτάκι σας όταν πριν λίγα χρόνια ήσασταν εσείς που το κράζατε? οεο? και τότε “Ααρών Ρούσσο” δεν μας συμβουλεύατε να δούμε?
    Ξεκάθαρα Κώστα ο εγκέφαλός σου δεν λειτουργεί σωστά. Απλά εύχομαι μήπως υπάρχει ελπίδα να αλλάξει. Εδώ και ένα μήνα αναμένω απαντήσεις στα ερωτήματα που σας θέτω (τα είχα γράψει και σε παλαιότερα άρθρα αλλά κουκουρούκου). Η ειρωνεία με τον εγκέφαλό σου όμως ποια είναι? Ενώ δεν λειτουργεί σωστά παινεύεται ότι έχει και υψηλό iq (έχει αυτοσαρκαστεί σε πολλά άρθρα).

    @Vendetta όπως βλέπεις έφαγα τόσο χρόνο για να σου γράψω και ας μην τον αξίζεις. Το θέμα μας είναι το τσιπ και οι συνέπειες αυτού. Δυστυχώς κούφιες συζητήσεις. Άνοιξε το μυαλό σου και δες. Ελπίζω να πάρεις κάτι από όλο αυτό.
    Περιμένω μια σωστή απάντηση ενήλικα με τα + και – του τσιπ στους ανθρώπους και όχι να πλατειάζεις με άσχετα θέματα και από ουσία για το θέμα 0, όπως σε εκείνο το σχόλιο με τα λινκ. Ποιος δε θέλει να ανεβούμε τεχνολογικά;
    Μιας και βγαίνουμε και από το θέμα και επειδή αναφέρεις τον Elon musk σε εκείνο το σχόλιο με τα λινκ, κρούει και τον κούδουνα του κινδύνου για την τεχνητή νοημοσύνη. Δε πρέπει να το λάβουμε υπόψη μας;
    Η τεχνολογία πρέπει να είναι για το καλό μας όσο γίνεται, και όχι ως μέσο ελέγχου και κέρδους.
    Από την στιγμή που είναι κατά για τον άνθρωπο, είναι μια ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ τεχνολογία.
    11.Αλέξανδρε αυτά είναι επιχειρήματα αγόρι μου. Βλέπε να μαθαίνεις!!! (αυτό είναι το σχόλιο με τα λινκ)
    Ειλικρινά, πόσο χρονών είσαι;

  75. Ο/Η Χρηστος λέει:

    Ευχομαι να ειναι ευτυχισμενο το ετος 2019 (ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΕΚΑΕΝΝΙΑ)…

  76. Ο/Η abc λέει:

    Ερώτηση, χωρίς παρεξήγηση:

    Αυτός ο Ρουσσό που λέτε, (που αν δεν κάνω λάθος σχετίζεται με σενάρια και σινεμά) μπορεί για εμένα να είναι ένας τρελάρας σαλεμένος, σαν τους λοιπούς “μέντιουμ” των εποχών. Ξέρετε, σαν κάποιους που έβγαιναν στα κανάλια για το 666 στα barcode, ή κάποιους πιο παλιούς που ο κόσμος τους προσκυνάει το κάστανο του έφτυσαν… (ο Θεέ μου…)

    Κάποιοι λοιπόν αυτόν/αυτούς τον/τους θεωρούν προφήτες; Και αν ναι, τι λέει η θρησκεία περί αναγνώρισης προφητών;
    Ή μήπως οι ίδιοι οι θρησκόληπτου πέφτουν θύματα ψευδοπροφητών;
    Ή μήπως αυτοί οι “ψευδοπροφήτες” είναι τελικά όργανα του 666 σε μια συνωμοσία απόκρυψης συνωμοσίας, φοβίζοντας τον κόσμο από την πρόοδο;

    Ε;;; για να καούν λίγο κάποιοι εγκέφαλοι…
    Γιατί όποιος σκέφτεται μονόπαντα είναι καταδικασμένος, και η ημιμάθεια μόνο καταστροφή φέρνει.

    Καταντήσαμε να πιστεύουμε τον τρελό του χωριού…

  77. Ο/Η abc λέει:

    Α, και κατι αλλο… Black Mirror ξαναλεω.
    Ρε μπας και τα έχει γράψει προφήτης που θα τον προσκυνάνε μετά από 500 χρόνια, γιατί “τα είχε πει πριν 500 χρόνια”;;

  78. Ο/Η Vendetta λέει:

    @Αλέξανδρε πρέπει να κατανοήσεις ένα μικρό πράγμα που σου διαφεύγει. Δεν είμαι υπέρμαχος της χρησιμοποίησης του τσιπ. Εναντιώνομαι σε εσάς του συγκεκριμένου club που είστε κατά του με τέτοια επιχειρήματα. Γι αυτό το λόγο εάν δεις όλα μου τα σχόλια είναι απάντηση/ εναντίωση στα επιχειρήματά σας. Δεν είναι όμως μόνο το επιχείρημα. Είναι ότι πιστεύετε σε πράγματα τα οποία είναι εξωπραγματικά. Η δική σου περίπτωση λοιπόν.
    Έτσι λοιπόν από την πρώτη παράγραφο (δεν χρειάστηκε να διαβάσω παρακάτω) μου δείχνεις ότι είσαι φάουλ. Είσαι σαν τους φανατικούς ισλαμιστές που έχουν πάρει μέρος από το Κοράνι (εάν δεν κάνω λάθος) και το έχουν παρερμηνεύσει προς το δικό τους σκοπό. Το ίδιο έγινε και με αυτούς που θεωρούν ότι ο Αϊνστάιν πίστευε στο Θεό χρησιμοποιώντας τη φράση του “Ο Θεός δεν παίζει ζάρια”. Το ίδιο κάνεις και παρακάτω αλλά τέσπα (παίρνεις δικές μου εκφράσεις και τις παρερμηνεύεις).
    Κάτι τελευταίο. Η ικανότητα να ξέρεις να αλλάξεις έναν ρελέ ή πυκνωτή δεν σε κάνει γνώστη της τεχνολογίας. Και αντίστροφα. Η έλλειψη αυτής της ικανότητας δεν σε κάνει μη γνώστη της τεχνολογίας. Ελεύθερος επαγγελματίας είμαι και εγώ με επιχείρηση που ασχολείται άμεσα με την πληροφορική και το διαδίκτυο!!! Δεν ξέρω να αλλάζω ρελέ ή πυκνωτή αλλά ξέρω να γράφω κώδικα, να φτιάχνω εφαρμογές και να πουλάω!!!
    ΥΓ_1: να κάνω και εγώ μία προφητεία? το τσιπ δεν θα γίνει ποτέ υποχρεωτικό αλλά θα είναι επιλογή για το αν το χρησιμοποιήσεις ή όχι. Θα το χρησιμοποιείς εσύ και οι υπόλοιποι και στη συνέχεια θα γκρινιάζετε για άλλου είδους τεχνολογία/ καινοτομία.
    Το χρήμα θα γίνει πλαστικό και θα έχεις την επιλογή να επιλέξεις πως θα πληρώνεις. Με πιστωτική, με χρεωστική, με τσιπ ή με κάποιον άλλο τρόπο που δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα. Επίσης, με αυτό τον τρόπο θα μειωθεί η φοροδιαφυγή!!! Κάποια στιγμή θα βρεις ένα άρθρο για μία ομάδα hackers οι οποίοι παραβίασαν το τσιπ και έκλεψαν χρήματα από κάποια άτομα και θα το χλευάσεις.
    Τέλος, θα μπεις στο μέλλον στο Internet banking μιας τράπεζας (παράδειγμα είναι αυτό) και θα εντυπωσιαστείς με το γεγονός ότι όλες οι προσφορές που σου βγάζει θα είναι εξατομικευμένες σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Θα πεις ουάου!!! Και θα αγοράσεις το τραπεζικό προϊόν διότι σε καλύπτει!!! Αυτό θα έχει γίνει με A.I. Όμως θα μπεις στο techblog και θα καυτηριάσεις το ατύχημα που έγινε με αυτοκίνητο λόγω A.I. και ότι όλους μας ελέγχουν με αυτή την τεχνολογία (Vendetta, 2019 μ.Χ.)
    ΥΓ_2: Δεν μπορώ να σου βγάλω ψεύτη το πρότυπό σου Ρούσσο. Μου κάνει πολύ περίεργο όμως που τον χρησιμοποιείτε συνέχεια ενώ το βιογραφικό του δεν με γεμίζει και οι προβολές του στο youtube είναι λίγες!!! Τελικά, εσείς που τα πιστεύετε όλα αυτά είστε πλειοψηφία ή μειοψηφία? Και αν είστε μειοψηφία γιατί συμβαίνει αυτό?

  79. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    @Vendetta Το τσιπ δεν θα γίνει υποχρεωτικό ο π@π@ροπροφητης!!!! 😂😂😂😂😂 Η ηλεκτρονική ταυτότητα θα γίνει υποχρεωτική ναι ή όχι;;; Ασυναρτησίες του κ@λου…. Το ΕΝΦΙΑ τον πληρώνεις υποχρεωτικά ναι ή όχι;;;; Πόσοι εκεί έξω πάνε καλά λοιπόν;;; Τέλος πάντων, χαλασμένος είσαι δεν έχεις ελπίδες ούτως ή άλλως… Άντε γειά…. 😂😂😂😂😂😂😂😂
    Υ.Γ. Η αλήθεια είναι ότι το iq μου είναι πάνω από 500. Με έναν iq ραδικιού σαν εσένα πραγματικά απορώ γιατί ασχολήθηκα…!!! 😂😂😂😂😂😂

  80. Ο/Η ΚώσταςD. λέει:

    Δείτε το άρθρο του techblog μόλις το είδα τυχαία… Ευτυχώς δλδ.. “Τα κινητά με το μεγαλύτερο δείκτη SAR για το 2018” Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να πω για αυτόν…. Έχει πρόβλημα… μεγάλο….

  81. Ο/Η Vendetta λέει:

    ΚώσταςD. πρέπει να είναι μοναχικά εκεί πάνω με ένα τόσο αυξημένο iq. Άσε εμάς τους κοινούς θνητούς να γράφουμε και μπες σε κανα μπλογκ του MIT να συναντήσεις τα φιλαράκια σου.
    ΥΓ_1: σε κάθε σχόλιο σου όταν θα ξεφεύγεις από τη γραμμή της κοινής λογικής και του μέσου όρου των iq μας (βλέπεις εδώ ο μέσος όρος είναι αρκετά χαμηλός) τότε εδώ θα είμαι να σου υπενθυμίζω τις μπαρούφες, κοτσάνες, ηλιθιότητες, αυτοσαρκασμούς που λες και να σε προσγειώνω στην πραγματικότητα.
    ΥΓ_2: Ασχολείσαι ακόμα όμως!!! Με προβληματίζεις με το iq σου….αχαχαχαχαχαχαχαχαχα…τι μπετόστοκος….

  82. Ο/Η Vendetta λέει:

    Ξέρεις πότε θα το ευχαριστηθώ δεόντως; Σε κάποιο άρθρο θα κάνεις το λάθος και θα ξεφύγεις…θα αρχίσεις να μιλάς για θεωρίες συνωμοσίας πάλι…εκεί θα το αφήσω για λίγο….μέχρι κάποιος να πάρει πρέφα τις μπούρδες που λες και να σε αρχίσουν στο τρολλ (κάτι παρόμοιο με το 5G…ξέρεις εσύ…εκεί που σε άρχισαν να σου λένε ότι είσαι ψυχασθενής). Εκεί θα κάνω party!!!

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.