Yahoo: Περιορισμός σύνδεσης με Ad-Blocker στις Η.Π.Α.

1

Σε μία πολύ αυστηρή πολιτική προχώρησε η Yahoo US. Οι χρήστες των υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της, αν χρησιμοποιούν Ad-Blocker, δε θα έχουν τη δυνατότητα να εισέρθουν στο λογαριασμό τους και να ελέγξουν τα mail τους κανονικά, αλλά θα πρέπει να το απενεργοποιήσουν πρώτα.

Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι η τηλεόραση και το ράδιο σιγά σιγά παίρνουν την κατιούσα, όχι μόνο σε ποιότητα και περιεχόμενο, αλλά και σε εμπορευματοποίηση. Αρκετές εταιρείες επιλέγουν να διαφημιστούν ηλεκτρονικά όπου άπαξ και δει κάποιος τη διαφήμιση, δεν μπορεί να την κλείσει ή να την παραβλέψει, πέραν από εξαιρέσεις pop-up, ενώ με την τηλεόραση το να αλλάξεις κανάλι γίνεται με ένα κλικ.

Επομένως, λόγω ότι αρκετές διαφημίσεις είναι ενοχλητικές, επιθετικές και μερικές βλαβερές, δημιουργήθηκε η ανάγκη για ένα third-party πρόγραμμα, όπως το Ad-Block, το οποίο κλείνει όλες τις διαφημίσεις (σχεδόν) και προσπερνά στο youtube και τις ενδιάμεσες διαφημίσεις σε μορφή βίντεο. Το ίδιο συμβαίνει με κάποια extension του Ad-Block Plus που κλείνουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως το facebook.

Το third party πρόγραμμα αυτό είναι διαθέσιμο σε όλους τους δημοφιλείς περιηγητές ίντερνετ εκτός του edge που θα είναι διαθέσιμο, σύμφωνα με φήμες, το 2016. Μάλιστα, ένας ειδικός Ad-Block browser κυκλοφορεί στην πλατφόρμα android για την αποφυγή διαφημίσεων και στις φορητές συσκευές.

Πηγαίνοντας στη σελίδα του Yahoo, προσπαθώντας να εισέρθετε στο λογαριασμό σας θα προσέξετε ένα μήνυμα που λέει “Ωχ, δεν μπορείτε να δείτε το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Yahoo”. Αν απενεργοποιήσετε το Ad-Block ή δηλώσετε τη σελίδα για προσπέλαση στο πρόγραμμα, τότε οι επιλογές εισόδου στο λογαριασμό σας θα είναι ξανά διαθέσιμες.

Προβλέπεται αρκετός κόσμος του καταναλωτικού κοινού, δύσκολα για τις επιχειρήσεις, να καταφύγουν σε άλλες λύσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που δεν αναγκάζουν τους χρήστες να δουν όλες τις διαφημίσεις που δεν επιθυμούν. Ελπίζουμε να αλλάξει προτού έρθει και στην Ευρώπη και την Ελλάδα αυτός ο περιορισμός.

yahoo-ss

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Nikos

Και καπως ετσι ηρθε το τελος για την Yahoo

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα