Yahoo: Περιορισμός σύνδεσης με Ad-Blocker στις Η.Π.Α.

Σε μία πολύ αυστηρή πολιτική προχώρησε η Yahoo US. Οι χρήστες των υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της, αν χρησιμοποιούν Ad-Blocker, δε θα έχουν τη δυνατότητα να εισέρθουν στο λογαριασμό τους και να ελέγξουν τα mail τους κανονικά, αλλά θα πρέπει να το απενεργοποιήσουν πρώτα.

Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι η τηλεόραση και το ράδιο σιγά σιγά παίρνουν την κατιούσα, όχι μόνο σε ποιότητα και περιεχόμενο, αλλά και σε εμπορευματοποίηση. Αρκετές εταιρείες επιλέγουν να διαφημιστούν ηλεκτρονικά όπου άπαξ και δει κάποιος τη διαφήμιση, δεν μπορεί να την κλείσει ή να την παραβλέψει, πέραν από εξαιρέσεις pop-up, ενώ με την τηλεόραση το να αλλάξεις κανάλι γίνεται με ένα κλικ.

Επομένως, λόγω ότι αρκετές διαφημίσεις είναι ενοχλητικές, επιθετικές και μερικές βλαβερές, δημιουργήθηκε η ανάγκη για ένα third-party πρόγραμμα, όπως το Ad-Block, το οποίο κλείνει όλες τις διαφημίσεις (σχεδόν) και προσπερνά στο youtube και τις ενδιάμεσες διαφημίσεις σε μορφή βίντεο. Το ίδιο συμβαίνει με κάποια extension του Ad-Block Plus που κλείνουν διαφημίσεις σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως το facebook.

Το third party πρόγραμμα αυτό είναι διαθέσιμο σε όλους τους δημοφιλείς περιηγητές ίντερνετ εκτός του edge που θα είναι διαθέσιμο, σύμφωνα με φήμες, το 2016. Μάλιστα, ένας ειδικός Ad-Block browser κυκλοφορεί στην πλατφόρμα android για την αποφυγή διαφημίσεων και στις φορητές συσκευές.

Πηγαίνοντας στη σελίδα του Yahoo, προσπαθώντας να εισέρθετε στο λογαριασμό σας θα προσέξετε ένα μήνυμα που λέει “Ωχ, δεν μπορείτε να δείτε το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Yahoo”. Αν απενεργοποιήσετε το Ad-Block ή δηλώσετε τη σελίδα για προσπέλαση στο πρόγραμμα, τότε οι επιλογές εισόδου στο λογαριασμό σας θα είναι ξανά διαθέσιμες.

Προβλέπεται αρκετός κόσμος του καταναλωτικού κοινού, δύσκολα για τις επιχειρήσεις, να καταφύγουν σε άλλες λύσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που δεν αναγκάζουν τους χρήστες να δουν όλες τις διαφημίσεις που δεν επιθυμούν. Ελπίζουμε να αλλάξει προτού έρθει και στην Ευρώπη και την Ελλάδα αυτός ο περιορισμός.

yahoo-ss

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Nikos

Και καπως ετσι ηρθε το τελος για την Yahoo

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: Buy&Try, Sir Clive Sinclair, Surface Event, Windows 11 [S02E02 – 23/09/2021]

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε για τον αισθητήρα 200 Megapixel της Samsung, την απώλεια του κατασκευαστή της σειράς υπολογιστών Spectrum ZX, τα νέα μοντέλα της Microsoft από πρόσφατο το Surface Event και άλλα.

Internet Facebook

Facebook: Επιχειρεί αλλαγή εικόνας μέσω… news feed

To ισχυρότερο εργαλείο του, το News Feed, χρησιμοποιεί το Facebook προκειμένου να επηρεάσει θετικά την κοινή γνώμη των χρηστών του.

Internet Bitcoin

Bitcoin: Μεγάλη πτώση σε ένα 24ωρο λόγω Κίνας

Οι φόβοι εμφάνισης μίας χρηματοπιστωτικής κρίσης στην Κίνα συμπαρασύρουν την αξία του Bitcoin και άλλων κρυπτονομισμάτων.

Internet Netflix

Netflix: Παρουσιάζει δωρεάν εκδοχή του στην Κένυα

Το Netflix, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει κοινό σε νέες αγορές, προσφέρει τις υπηρεσίες του δωρεάν στην Κένυα.