YouTube: Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που εκτοξεύουν τις προβολές

YouTube

Το Pew Research Center είναι ένα ινστιτούτο που παρέχει πληροφορίες για κοινωνικά θέμα και δημογραφικές τάσεις. Πριν συνεχίσουμε, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κι εμείς το σκεφτήκαμε, αλλά όχι δεν έχει κάποια σχέση με τον YouTuber PewDiePie. Το ινστιτούτο έκανε μία έρευνα αναλύοντας της τάσεις στο YouTube.

Η έρευνα ανέλυσε συνολικά 43.770 δημοφιλή YouTube κανάλια, τα οποία είχαν τουλάχιστον 250.000 συνδρομητές στα τέλη του 2018. Τα κανάλια αυτά δημοσίευσαν σχέδον 250.000 βίντεο την πρώτη εβδομάδα του 2019, με μέσο όρο διάρκειας τα 12 λεπτά. Συνολικά, μόνο τις επτά πρώτες ημέρες του έτους τα συγκεκριμένα κανάλια δημοσίευσαν 48.486 ώρες περιεχομένου, το οποίο συγκέντρωσε 14.2 δισ. προβολές.

YouTube

Κατά καιρός, αρκετοί YouTubers αναφέρουν ότι οι προβολές στον ιστότοπο επηρεάζονται από τον αλγόριθμο, ή έχει σημασία πόσο θα τραβάει την προσοχή του χρήστη το thumbnail που έχει χρησιμοποιηθεί στο βίντεο.

Ωστόσο, η έρευνα βρήκε ότι τίτλοι βίντεο που περιέχουν λέξεις κλειδιά όπως “Fortnite” και “prank” κάνουν κατά μέσο όρο πέντε φορές περισσότερες προβολές, σε σύγκριση με αυτά που δεν περιέχουν τις παραπάνω λέξεις.

YouTube

Συγκεκριμένα, το 15% των βίντεο στην κατηγορία Gaming αφορούν το Fortnite. Τα βίντεο αυτά έχουν μεγαλύτερη αύξηση προβολών σε σχέση με βίντεο που αφορούν άλλα θέματα.

Πέρα από το Fortnite, οι χρήστες φαίνεται να προτιμούν gaming video που αφορούν το FIFA, το Roblox και το PUBG. Ενώ, βίντεο σε αυτή τη κατηγορία με λέξεις κλειδιά όπως “moment” και “funny” έχουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις.

YouTube

Γενικά, βίντεο που αφορούν το gaming, παιδιά, ή εμφανίζονται παιδιά κάτω των 13 ετών έχουν τις περισσότερες προβολές στο YouTube. Οι λέξεις κλειδιά στις γενικές κατηγορίες που συγκεντρώνουν περισσότερες προβολές είναι “ASMR”, “challenge”, “superhero” και “box”. Αντίστοιχα, η χρήση clickbait τίτλων φαίνεται να είναι ακόμη trending αφού οι λέξεις κλειδιά “ultimate”, “insane” και “worst”, συγκεντρώνουν περισσότερες προβολές.

Τέλος, στις κατηγορίες beauty, how-to και children, περισσότερες προβολές συγκεντρώνουν βίντεο με λέξεις κλειδιά όπως “makeup”, “DIY”, “easy”, “slime”, “rainbow”. Ενώ στην κατηγορία των ειδήσεων, τις περισσότερες προβολές συγκεντρώνουν οι λέξεις “Trump” και “president”.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Tech Podcast

Tech Podcast: 3G, Apple event, Samsung – Olympus, Audi, PC market, Bitcoin [S01E30 – 15/04/2021]

Σε αυτή την εκπομπή συζητάμε την 3G, Apple event, συνεργασία Samsung με Olympus, Audi Q4 e-tron, αγορά PC, πειρατικό λογισμικό, Bitcoin και επίθεση χάκερς σε πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν.

Internet COSMOTE 5G

Αυλαία για το 3G δίκτυο της COSMOTE, τι θα γίνει με τις κάρτες SIM

Η κατάργηση του 3G δικτύου δεν επηρεάζει τις υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων (SMS), οι οποίες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κανονικά.

Internet featured

Πάροχος Internet στις ΗΠΑ ξεγέλασε υποψήφιους πελάτες του

Η Charter Communications στις ΗΠΑ προσπάθησε να ξεγελάσει τους πελάτες άλλης εταιρείας ότι θα χάσουν την πρόσβαση στο Internet.

Internet Facebook

To Facebook δεν έκανε τα πάντα εναντίον της παραπληροφόρησης

Το Facebook έχει γίνει αυτό το κάτι που όλοι αγαπάμε να… μισούμε και τώρα υπάρχει ακόμα ένας λόγος για αυτό.