EcoFlow

YouTube: Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που εκτοξεύουν τις προβολές

YouTube, YouTube: Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που εκτοξεύουν τις προβολές

Το Pew Research Center είναι ένα ινστιτούτο που παρέχει πληροφορίες για κοινωνικά θέμα και δημογραφικές τάσεις. Πριν συνεχίσουμε, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κι εμείς το σκεφτήκαμε, αλλά όχι δεν έχει κάποια σχέση με τον YouTuber PewDiePie. Το ινστιτούτο έκανε μία έρευνα αναλύοντας της τάσεις στο YouTube.

Η έρευνα ανέλυσε συνολικά 43.770 δημοφιλή YouTube κανάλια, τα οποία είχαν τουλάχιστον 250.000 συνδρομητές στα τέλη του 2018. Τα κανάλια αυτά δημοσίευσαν σχέδον 250.000 βίντεο την πρώτη εβδομάδα του 2019, με μέσο όρο διάρκειας τα 12 λεπτά. Συνολικά, μόνο τις επτά πρώτες ημέρες του έτους τα συγκεκριμένα κανάλια δημοσίευσαν 48.486 ώρες περιεχομένου, το οποίο συγκέντρωσε 14.2 δισ. προβολές.

YouTube, YouTube: Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που εκτοξεύουν τις προβολές

Κατά καιρός, αρκετοί YouTubers αναφέρουν ότι οι προβολές στον ιστότοπο επηρεάζονται από τον αλγόριθμο, ή έχει σημασία πόσο θα τραβάει την προσοχή του χρήστη το thumbnail που έχει χρησιμοποιηθεί στο βίντεο.

Ωστόσο, η έρευνα βρήκε ότι τίτλοι βίντεο που περιέχουν λέξεις κλειδιά όπως “Fortnite” και “prank” κάνουν κατά μέσο όρο πέντε φορές περισσότερες προβολές, σε σύγκριση με αυτά που δεν περιέχουν τις παραπάνω λέξεις.

YouTube, YouTube: Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που εκτοξεύουν τις προβολές

Συγκεκριμένα, το 15% των βίντεο στην κατηγορία Gaming αφορούν το Fortnite. Τα βίντεο αυτά έχουν μεγαλύτερη αύξηση προβολών σε σχέση με βίντεο που αφορούν άλλα θέματα.

Πέρα από το Fortnite, οι χρήστες φαίνεται να προτιμούν gaming video που αφορούν το FIFA, το Roblox και το PUBG. Ενώ, βίντεο σε αυτή τη κατηγορία με λέξεις κλειδιά όπως “moment” και “funny” έχουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις.

YouTube, YouTube: Αυτές είναι οι λέξεις κλειδιά που εκτοξεύουν τις προβολές

Γενικά, βίντεο που αφορούν το gaming, παιδιά, ή εμφανίζονται παιδιά κάτω των 13 ετών έχουν τις περισσότερες προβολές στο YouTube. Οι λέξεις κλειδιά στις γενικές κατηγορίες που συγκεντρώνουν περισσότερες προβολές είναι “ASMR”, “challenge”, “superhero” και “box”. Αντίστοιχα, η χρήση clickbait τίτλων φαίνεται να είναι ακόμη trending αφού οι λέξεις κλειδιά “ultimate”, “insane” και “worst”, συγκεντρώνουν περισσότερες προβολές.

Τέλος, στις κατηγορίες beauty, how-to και children, περισσότερες προβολές συγκεντρώνουν βίντεο με λέξεις κλειδιά όπως “makeup”, “DIY”, “easy”, “slime”, “rainbow”. Ενώ στην κατηγορία των ειδήσεων, τις περισσότερες προβολές συγκεντρώνουν οι λέξεις “Trump” και “president”.

Πηγή

Ο Χάρης Αναγνωστόπουλος είναι τρελαμένος με την τεχνολογία από την ημέρα που μπορεί να θυμάται τον εαυτό του. Είναι τελειομανής και ψυχαναγκαστικός. Τεράστιο ψώνιο για αυτό και κάνει ανακύκλωση στις σακούλες και άλλα τέτοια είδη, άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος. "Αν έχεις χιούμορ γέλασε και περιέργεια ψάξε".

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software YouTube

YouTube: Έρχεται το “Most Replayed” – Βρίσκει τα πιο δημοφιλή μέρη των βίντεο

Η δυνατότητα “Most Replayed” ήταν αρχικά διαθέσιμη στους συνδρομητές του Youtube Premium, αλλά πλέον μπορούν όλοι να τη χρησιμοποιήσουν.

Software Google YouTube

To YouTube Go θα… φύγει μέχρι τον Αύγουστο

Μετά την κατάργηση του Chrome Lite νωρίτερα φέτος, η Google ετοιμάζεται να αφαιρέσει μία ακόμα “ελαφριά” εφαρμογή, το Youtube Go.

Internet YouTube

YouTube TV: To picture-in-picture διαθέσιμο σε όλους εντός ημερών

Οι χρήστες θα μπορούν να κλείσουν την εφαρμογή και να συνεχίσουν να παρακολουθούν το βίντεό τους στο μικρό αναδυόμενο παράθυρο.

Software YouTube

Snapchat: Πλέον μπορείτε να μοιράζεστε βίντεο από το YouTube σαν sticker στο snap σας

Το Snapchat διευκολύνει πλέον το share ενός βίντεο από το YouTube σε snap ή story, καθώς δε χρειάζεται copy/paste και επισύναψη του βίντεο σαν link.