Το YouTube επιδιώκει να ανταγωνιστεί άμεσα την εφαρμογή TikTok, και αναπτύσσει το Shorts που θα επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν σύντομα βίντεο έχοντας την δυνατότητα να χρησιμοποιούν τη μουσική με άδεια χρήσης που έχει το YouTube Music.
Η εφαρμογή TikTok παρουσίασε αύξηση άνω του 125% τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα report της εταιρείας App Annie και έχει εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες. Αυτα τα νούμερα κάνουν το YouTube να θέλει να εισέλθει στην συγκεκριμένη κατηγορία apps με ένα ανταγωνιστικό προϊόν.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς εξελιχθεί αυτή η μάχη. Το YouTube Shorts λέγεται ότι θα παρουσιαστεί μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, αλλά εάν το YouTube θέλει να σταματήσει την ορμή του TikTok – ειδικά τώρα που οι άνθρωποι είναι κλεισμένοι στο σπίτι λόγω καραντίνας – πιθανότατα να το παρουσιάσουν νωρίτερα.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ