Huawei P30 Pro: Ξεκίνησε η αναβάθμιση σε EMUI 11 στο Android 10 στην Ευρώπη
Πέμπτη, 25/02/2021 · Κώστας Βλαχάκης
Ξεκίνησε η αναβάθμιση σε EMUI 11 για το Huawei P30 Pro αλλά και το Huawei P30 στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα στη Γαλλία.
Πέμπτη, 07/11/2013 · Τάσος Βαρνάβας
Η comScore έδωσε στην δημοσιότητα την μηνιαία έκθεση της για την κατάσταση στην αγορά των smartphones στις ΗΠΑ. Η έκθεση της comScore δείχνει μικρή μείωση για το Android τον Σεπτέμβριο του 2013, και πιο συγκεκριμένα κατά 0,2%. Το Android κατέχει ποσοστό 51,8% στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών ενώ η Apple κρατάει την δεύτερη θέση με ποσοστό 40,6% της αγοράς. Οι BlackBerry και Microsoft έρχονται στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.
Όσο αφορά στους κατασκευαστές, η Apple βρίσκεται στην κορυφή με ποσοστό 40,6%, το οποίο είναι αυξημένο κατά 0,7%. Η Samsung βρίσκεται στην δεύτερη θέση με 24,9%, το οποίο παρουσιάζεται αυξημένο κατά 1,2%. Η HTC κατέχει ποσοστό 7,1%, το οποίο είναι μειωμένο κατά 1,4% και βρίσκεται στην τρίτη θέση ενώ οι Motorola και LG με ποσοστά 6,8% και 6,6% αντίστοιχα βρίσκονται στην τέταρτη και πέμπτη θέση.
Πέμπτη, 25/02/2021 · Κώστας Βλαχάκης
Ξεκίνησε η αναβάθμιση σε EMUI 11 για το Huawei P30 Pro αλλά και το Huawei P30 στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα στη Γαλλία.
Πέμπτη, 25/02/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
Η Samsung θα αναλάβει να προμηθεύσει τις Google, Oppo και Xiaomi με αναδιπλούμενες οθόνες για τα μελλοντικά smartphones τους.
Τετάρτη, 24/02/2021 · Αλέξανδρος Παππάς
Τα προϊόντα Galaxy που διατίθενται από το 2019, συμπεριλαμβανομένων των σειρών Z, S, Note, A, M, XCover και Tab, θα λαμβάνουν πλέον ενημερώσεις ασφαλείας για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια.
Τετάρτη, 24/02/2021 · Νίκος Καϊμακάμης
To μοντέλο Lite θα είναι μία υποδεέστερη έκδοση του Mi 11 το οποίο σύντομα θα παρουσιαστεί επίσημα.
Η sony πουθενα ?
Η σονυ έχει αποσυρθεί από τις ΗΠΑ! Όσο αφορά τα στοιχεία, τι να πω καλύτερα Lg και ms να τα κλείσουν τα μαγαζάκια τους αφού τους περνάνε ανύπαρκτες εταιρείες,και μιλάω για Motorola και BlackBerry αντίστοιχα και για την BlackBerry το λέω κυρίως γιατί έχει οικονομικά προβλήματα και όχι για τα προϊόντα της.
Άραγε αν το iOS ‘έτρεχε’ και σε άλλα brands πλην του iPhone θα εξακολουθούσε να καταλαμβάνει το 40,8%;… η απάντηση αυτονόητη!