Τρόπους να αφαιρέσει εντελώς τα μέρη της Qualcomm φέρεται να ψάχνει η Apple, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το The Wall Street Journal. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Apple, η οποία βρίσκεται εδώ και κάποιο καιρό σε νομική διαμάχη με την Qualcomm, σκέφτεται να αντικαταστήσει τα τσιπ για τα μόντεμ της από την Intel ή […]
Τρόπους να αφαιρέσει εντελώς τα μέρη της Qualcomm φέρεται να ψάχνει η Apple, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το The Wall Street Journal.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Apple, η οποία βρίσκεται εδώ και κάποιο καιρό σε νομική διαμάχη με την Qualcomm, σκέφτεται να αντικαταστήσει τα τσιπ για τα μόντεμ της από την Intel ή και τη MediaTek.
Να υπενθυμιστεί ότι η Qualcomm βρίσκεται εδώ και καιρό σε μια νομική διαμάχη για τις πατέντες. Πιο συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο, η Apple άσκησε αγωγή εναντίον της Qualcomm ζητώντας περίπου 1 δισ. δολάρια, ισχυριζόμενη ότι οι όροι αδειοδότησης της Qualcomm δεν είναι δίκαιοι και θα πρέπει να πληρώνει λιγότερα για να χρησιμοποιεί την τεχνολογία της. Η Qualcomm απάντησε με νέα αγωγή κατηγορώντας την Apple για παραβίαση των ευρεσιτεχνιών της και ζητώντας απαγόρευση στις πωλήσεις των iPhone.
Η Qualcomm αποτελεί βασικό προμηθευτή των Apple, Samsung και άλλων κατασκευαστριών, παρέχοντάς τους μεταξύ άλλων τα μόντεμ για τα smartphone. Η Apple παρά το γεγονός ότι κατασκευάζει τον δικό της επεξεργαστή, για τη σύνδεση στο διαδίκτυο βασίζεται στην Qualcomm.
Σύμφωνα με την Research and Markets, το περασμένο έτος, το 59% των μόντεμ των smartphone προήλθαν από την Qualcomm και ακολουθούσε η MediaTek με 23%.
Μέχρι στιγμής, καμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει σχολιάσει το δημοσίευμα.
Η J.P. Morgan προβλέπει αύξηση το πολύ 50 δολαρίων στα iPhone 18 Pro, πολύ κάτω από τα 300 δολάρια που φοβόμασταν. Δες τι κρύβει η στρατηγική του Tim Cook.
Pixel 6, Moto G Stylus, OnePlus 10T, Xperia 5 V και Motorola Edge σταματούν να παίρνουν ενημερώσεις το 2026. Δες πότε λήγει το καθένα και τι να πάρεις.
Αν υιοθετησει Mediatek σωθηκε..
Θεωρώ ότι θα ακολουθήσει μια ενδιάμεση κατάσταση μέχρι να αρχίσει να σχεδιάζει τα δικά της modem.
Να φύγετε.. να πάτε αλλού.. 🍦