Τετάρτη
19/02/2014

Apple, Αύξησε το μερίδιο αγοράς στην Κίνα με το iPhone 5s

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τρίμηνου του 2013, η Apple αύξησε το μερίδιο αγοράς της στην Κίνα στο 7%, με την αύξηση να οφείλεται στη μεγάλη ζήτηση του iPhone 5s, αλλά παρά την αύξηση αυτή δεν κατάφερε να “σκαρφαλώσει” πιο πάνω από την πέμπτη θέση στην αγορά της Κίνας, μένοντας πίσω από εταιρείες που είχαν σαφώς φτηνότερες προτάσεις συσκευών για το αγοραστικό κοινό της Κίνας.

Οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από την εταιρεία ερευνών IDC, με τα στατιστικά να δείχνουν αύξηση του μεριδίου αγοράς της Apple από το 6% στο 7% μέσα σε ένα τρίμηνο, χωρίς να συμπεριληφθούν οι πωλήσεις των iPhone, ειδικά αυτές του iPhone 5s, από τη συνεργασία της Apple με την China Mobile με την οποία είχε συνάψει συμφωνία στα τέλη Δεκεμβρίου, με τα iPhone να γίνονται διαθέσιμα στους συνδρομητές της εταιρείας στις 17 Ιανουαρίου.

Όσον αφορά τις εταιρείες που κατέλαβαν τις θέσεις πάνω από την Apple, έχουμε τη Samsung στην πρώτη θέση με 19% του μεριδίου αγοράς της Κίνας, πάντα για το τελευταίο τρίμηνο του 2013, με τη Lenovo να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με 13% της αγοράς, την Coolpad στην τρίτη θέση με 11% και τη Huawei στην τέταρτη με 10%. Κοντά στην Apple βρίσκεται η Xiaomi με μερίδιο αγοράς στο 6% κάτι αξιοσημείωτο μιας και η εταιρεία κυκλοφόρησε την πρώτη της συσκευή μόλις 3 χρόνια πριν.

Η Κίνα, όπως ο ίδιος ο Tim Cook έχει πολλάκις αναφέρει, αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά για την Apple και η συνεργασία αυτή είναι μια ευκαιρία για τους συνρομητές του μεγαλύτερου δικτύου κινητής τηλεφωνίας, σε παγκόσμιο επίπεδο, να αποκτήσουν το iPhone. Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι άκρως ενθαρρυντικά, παρόλο που δεν έχουν συμπεριληφθεί οι πωλήσεις μέσω της China Mobile, με την Apple να σημειώνει τη μεγαλύτερη και με θετικό πρόσημο (χρόνο με το χρόνο) αλλαγή, στο μερίδιο αγοράς της Κίνας.

iPhone 5S

Πηγή

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.