Apple: Δωρεάν επισκευή για iPhone 6S και 6S Plus αν δεν ανοίγουν

1

Τα iPhone 6S και 6S Plus τα οποία αποκαλύφθηκαν το 2015 και κυκλοφόρησαν στις 25 Σεπτεμβρίου εκείνου του χρόνου παρουσίασαν ένα πρόβλημα και τώρα η Apple προσφέρει δωρεάν επισκευή.

Ο Αμερικανικός κολοσσός παραδέχτηκε ότι ένα εξάρτημα αυτών των δύο iPhone δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση του τηλεφώνου. Αυτό το πρόβλημα επηρεάζει τα smartphone που κατασκευάστηκαν από τον Οκτώβριο του 2018 έως και τον Αύγουστο του 2019.

Στο support page της Apple δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες για ποιο ακριβώς εξάρτημα προκαλεί το πρόβλημα και δίνεται η δυνατότητα ο χρήστης να κάνει αναζήτηση με το serial number του smartphone ώστε να βεβαιωθεί ότι το τηλέφωνο του ανήκει σε αυτήν την κατηγορία για να το επιστρέψει.

Επιπλέον, η Apple θα επιστρέψει τα χρήματα σε όσους πλήρωσαν για να επισκευάσουν την συσκευή τους παλαιότερα με αφορμή αυτό το πρόβλημα.

Πηγή

1
Σχόλια

avatar
1 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
1 Σχολιαστές
Greg Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο
Να ειδοποιηθώ όταν
Greg
Επισκέπτης
Greg

Αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς σαν καταναλωτές δεν είναι απλός η δωρεάν επισκευή ενός εργοστασιακού ελαττώματος αλλά ότι ενώ πληρώσαμε τα χρήματα που ζητούν για την αγορά του προϊόντος που μας διαφήμιζαν ως κορυφαίο τώρα καλούμαστε να μείνουμε χωρίς αυτό για μέρες εως ότου επισκευαστεί και φυσικά να νιώσουμε σαν κορόιδα και πως μας δουλεύουν ψιλό γαζί όταν τους πιστεύουμε πως δώσαμε πολλά χρήματα για να πάρουμε ένα κορυφαίο προϊόν αλλά μάλλον τελικά δεν ήταν και τόσο κορυφαίο. Νομίζω πως πλέον μετά από της εκατομμύρια ανακλήσεις που βγαίνουν κάθε χρόνο σε διάφορα προϊόντα οι οργανισμοί που ορίζουν την προστασία του καταναλωτή θα πρέπει να γίνουν ποιο αυστηροί ως προς της εταιρίες, καλό να είναι νομικά αναγκασμένες οι εταιρίες να σου επισκευάζουν δωρεάν το ελαττωματικό προϊόν τους αλλά πλέον ίσως θα πρέπει να μπουν και νέοι κανονισμοί, πχ η άμεση αντικατάσταση του προϊόντος με νέο και όχι η επισκευή του ελαττωματικού ή και η αποζημίωση με μορφή επιστροφής χρηματικού ποσού στον αγοραστή για το προϊόν που αγόρασε και βγήκε ελαττωματικό, και πριν βιαστεί κανείς δεν μιλάω για προϊόντα των 50€-100€ αλλά σκεφτείτε αυτόν που έδωσε 1.700€ για ένα Smartphone, αυτόν που έδωσε 2.500€ για μια Smart TV, αυτόν που έδωσε 12.000€… Συνέχεια »

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα