Ανακοινώθηκε επίσημα το BlackBerry Aurora, το πρώτο smartphone της εταιρείας που έχει dual-SIM λειτουργία. Επίσης είναι και το πρώτο smartphone που κατασκευάζεται στην Ινδονησία, όπου και θα διατεθεί. Πρόκειται για μεσαίας κατηγορίας smartphone με επεξεργαστή Snapdragon 425 και οθόνη 5.5 ιντσών ανάλυσης HD (720p). Η μνήμη RAM είναι 4GB, η ενσωματωμένη μνήμη 32GB, διαθέτει κάμερα […]
5 γνωστά Android κινητά που σταματούν να παίρνουν ενημερώσεις φέτος
Pixel 6, Moto G Stylus, OnePlus 10T, Xperia 5 V και Motorola Edge σταματούν να παίρνουν ενημερώσεις το 2026. Δες πότε λήγει το καθένα και τι να πάρεις.
Ευρώπη δεν θα έρθει;
@Mpampis13 Ακόμη δεν έχει δοθεί κάποια πληροφορία.
Σαν το Key One δεν έχει. Και νομίζω ότι τη BlackBerry την έχουμε συνδέσει με φυσικό πληκτρολόγιο και τα συναφή. Λίγο άχαρο είναι με σκέτη οθόνη. Επίσης απαράδεκτη η ανάλυση με 5.5 ίντσες. Έπρεπε να βάλουν FullHD.
Νομίζω πως είναι μόνο για την αγορά της Ινδονησίας διότι δεν το κατασκευάζει η TCL, αλλά μια εταιρία από την Ινδονησία.
Η TCL έχει αναλάβει το global κομμάτι.
Εγώ το βρίσκω πάρα πολύ καλό! Για τον επεξεργαστή μόνο ίσως ενίσταμαι, καθώς θα ήθελα λίγο καλύτερο! Καλή τιμή όμως για blackberry και επιτέλους dual sim! Όσο για την ανάλυση, επειδή έχω 6”ιντσο τηλέφωνο με τέτοια ανάλυση, προσωπικά την βρίσκω επαρκέστατη για 5.5”. Μακάρι να έρθει και Ευρώπη να το δούμε από κοντά!!
Ξερει κανεις αν ερχόται τα blackberry επισημα ελλαδα η αν θα ερθουν?
Απαράδεκτη ανάλυση το 720p σε τέτοια τιμή… Κατά τα άλλα μια χαρά.
Καλυτερα το ΝΟΚΙΑ 6 σε αυτη την τιμη
Αδιάφορο για μένα.
Ελλάδα θα έρθει;