Χρήστες των Xperia XZ1 και XZ2 αναφέρουν πρόβλημα με γραμμές στην οθόνη

20

Sony Xperia XZ2 black

Πολλοί είναι οι κάτοχοι των Xperia XZ1 και Xperia XZ2 που ανατρέχουν σε επίσημα forums της Sony για να αναφέρουν ένα πρόβλημα που εμφανίζεται στην οθόνη των smartphone τους, κατηγορώντας την εταιρεία ότι χρησιμοποιεί οθόνες χαμηλής ποιότητας στις ναυαρχίδες της.

Οι χρήστες των ναυαρχίδων της Sony αναζητούν βοήθεια στα forums των πελατών της σχετικά με την εμφάνιση οριζόντιων μπλε γραμμών στις LCD οθόνες των smartphone. Το πρόβλημα αυτό παρατηρείται μετά από μικρή χρονική περίοδο χρήσης των συσκευών όταν οι χρήστες αγγίζουν την οθόνη για να κάνουν swipe κατά μήκος της, ενώ ορισμένοι χρήστες έχουν απευθυνθεί στα σημεία επισκευών της Sony για να αντικαταστήσουν την οθόνη τους.

Η τοποθέτηση της Sony αναφέρει ότι αυτό που συμβαίνει δεν είναι κάποιο bug αλλά ένα είδος χαρακτηριστικού της οθόνης μιας και εξαιτίας της φύσης της ενδέχεται να παρουσιάζει τις γραμμές αυτές λόγω ηλεκτροστατικών επιδράσεων οι οποίες μόλις εξαφανιστούν, τότε η οθόνη επανέρχεται και οι οριζόντιες γραμμές εξαφανίζονται.

Το ηλεκτροστατικό φαινόμενο είναι κάτι συνηθισμένο για τις LCD οθόνες με τις γραμμές να εξαφανίζονται μετά από σχεδόν ένα λεπτό αφού αφήσουμε την οθόνη χωρίς άγγιγμα. Το πρόβλημα αυτό εμφανίζεται λιγότερο όταν χειριζόμαστε τη συσκευή μας για να δούμε φωτογραφίες μέσα σε κάποιο album, μιας και το πρόβλημα εμφανίζεται όταν η οθόνη απεικονίζει μονόχρωματικούς τόνους.

xz2xz1screenproblem

Πηγή

20
Σχόλια

avatar
20 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
13 Σχολιαστές
MikedjfapplesgiorgosgekNickcristos Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
Νίκος
Επισκέπτης
Νίκος

Πάντως στο XZ1 compact εμένα δεν το κάνει! Αν και δεν αναφέρουν για τα compact κάτι.

Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš
Επισκέπτης
Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš

ωχ την εβαψαν!!!

μη το πανε στο service καν…… θα τους το βγάλουν εκτός εγγύησης λογω υγρασίας 😂🤣😅

Mpampis13
Επισκέπτης
Mpampis13

Είπε ο παπαροκας tiamat…. Με τι ακαδημαϊκές γνώσεις και με τι βιογραφικό τοποθετήθηκε, μπορεί να μας πει?

Giorgos
Επισκέπτης

Εγώ δν έχω παρατηρήσει στο XZ1 μου αυτό το πρόβλημα μέχρι στιγμής

D. Stam Stam
Επισκέπτης
D. Stam Stam

Έχω 6 μήνες το xperia a1 plus, όλο κολλάει και λέει system does not work. Κάνω επανεκκίνηση αλλά μετά από λίγο πάλι τα ίδια. Οι διαφήμιση της εταιρείας είναι μουφα, μέτριες φώτο τις φτιάχνω με πρόγραμμα τής Google

One
Επισκέπτης
One

@Παπαροκας οι γραμμές στις LCD οθόνες μετα απο λίγο εξαφανίζονται, ενω οι γραμμές στις oled οθόνες συνεχίζουν να παραμένουν…

Impressive-Instant
Επισκέπτης
Impressive-Instant

Προς τι ή χαρά κάποιων εδώ μέσα;👎👎👎👎

cristos
Επισκέπτης
cristos

Κατοχος sony XA ultra κιτρινοπρασινη γραμμη στην οθονη αγορασμενο απο κωτσοβολο αλλαγη οθονης. Μετα απο 3 μηνες ξανα το ιδιο ο κωτσοBολος αρνηθηκε να μου δωσει αλλο τηλεφωνο.Επικοινωνησα με την sony και πηγα κωτσοβολο και μου εδωσαν καινουργιο..

Κώστας Ζ.
Επισκέπτης
Κώστας Ζ.

@cristos, αυτά είναι… Μπορείς, αν θέλεις, να μου πεις τι ακριβώς συζητησατε με τη sony? Γιατί εγώ είχα άψογη αντιμετώπιση, αλλά δεν έκαναν αντικατάσταση με την καμία

Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš
Επισκέπτης
Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš

χαχ μπαμπης ακυρος οσο δεν παει εισαι… δεν τοποθετηθηκα σε καποιο επιστημονικο θεμα αλλα εμπειρικά στη σχεση πελατών με το άθλιο service της sony arvato

Mpampis13
Επισκέπτης
Mpampis13

Παπαροκας tiamat άσε μας ρε τσομπανη , βλαχοgeek σε προηγούμενο θέμα με ρώτησες για το βιογραφικό μου και της ακαδημαϊκές μου γνώσεις, μπορεί και εγώ εμπειρικά να αναφερθηκα, άσχετα που σίγουρα εγώ περισσότερες ακαδημαϊκές γνώσεις και μεγαλύτερο βιογραφικό από σένα.

Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš
Επισκέπτης
Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš

mpampis πες μας ενα παίχτη της παε παναθηναϊκός που θες για μεταγραφή στον sporfm και λακησε απο δω γιατί δε το χεις

Κώστας Ζ.
Επισκέπτης
Κώστας Ζ.

@παπαροκας, 2 φορές που χρειάστηκα την Arvato στη Sony ήταν άψογη.

cristos
Επισκέπτης
cristos

Κώστα.Ζ εγώ πήγα στον κοτσωβολο το τηλέφωνο και ανέλαβαν αυτοί να το φτιάξουν μου άλλαξαν οθόνη 2 φορές και την τρίτη φορά ζήτησα να μου δώσουν αλλο τηλ.Τοτε πήρα στη sony επικοινώνησαν με τον κοτσωβολο και μου έδωσαν καινούργιο.

Mpampis13
Επισκέπτης
Mpampis13

Παπαροκας tiamat πες ένα παπαροκα απ το παλιό συγκρότημα των παπαροκαδων και στριβε από δω , γιατί εσύ το ξεκίνησες.

cristos
Επισκέπτης
cristos

Κώστα.Ζ στη sony τους είπα αυτά που έγραψα παραπάνω και ότι δεν μπορώ ανά 3 μήνες να αλλάζω οθονες και να μου κρατάνε το τηλ 15 μέρες την κάθε φορά και ζήτησα ή να το φτιάξουν ή να φτιάξουν και το δέχτηκαν.

Nick
Επισκέπτης
Nick

Χρησιμοποιώ Sony συσκευές από το 2012 όπου και έγινε η συγχώνευση της Ericsson με την μαμά εταιρεία και ιδρύθηκε η Sony Mobile. Ποτέ μα ποτέ μου δεν χρειάστηκα σερβις της Arvato όπως χρόνια διαβάζω εδώ στο techblog συνέχεια, ίσως επειδή είχα και έχω στην κατοχή μου την εκάστοτε ναυαρχίδα της Sony.

giorgosgek
Επισκέπτης
giorgosgek

Περα απο το απαραδεκτο προβλημα , ολοι εδω, fans και haters λενε πως τρεχουν συνεχεια στα service, ειτε αυτο ειναι καλο ειτε κακο , το θεμα ειναι να μην τρεχετε καν . Ποιοτητα η sony , ξερω απο πρωτο χερι οτι αργα η γρηγορα στο service θα καταληξεις . Σοβαρευτειτε. Κοντραρεστε με την LG στα αθλια θεματα.

djfapples
Επισκέπτης
djfapples

Ναυαρχίδα SONY πάντα κ είσαι κομπλέ 3ετια από την πρώτη ως την τελευταία μέρα

Mike
Επισκέπτης
Mike

Εμένα δεν το έκανε ποτέ.
Ρε παιδιά,
πήρα το Sony XZ1 και “βρήκα την υγειά μου”!
Όποιος δεν το χει δεν μπορεί να καταλάβει!
Προσωπική άποψη εκφράζω φυσικά.
Δέχομαι όλες τις απόψεις για τα κινητά άλλωστε ένα τηλέφωνο είναι και τίποτα παραπάνω.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα