Πέμπτη
31/08/2017

Η Essential παραδέχεται ότι μοιράστηκε στοιχεία χρηστών με τρίτους

essential-phone-revealed-572

Ο Andy Rubin παραδέχτηκε ότι κατά λάθος η Essential μοιράστηκε προσωπικά στοιχεία αγοραστών του Essential Phone με άλλους πελάτες.

Πιο συγκεκριμένα, χτες κάποιοι αγοραστές, οι οποίοι είχαν παραγγείλει το Essential Phone έλαβαν ένα email που τους ζήταγε έγγραφα για να πιστοποιήσουν την ταυτότητά τους, όπως για παράδειγμα η ταυτότητα ή το δίπλωμα οδήγησής τους.

Εν αρχή, πολλοί από αυτούς θεώρησαν ότι πρόκειται για κάποιο phishing scam που ήθελε να εκμεταλλευτεί το γεγονός αγοράς του Essential για να κλέψει τα στοιχεία τους.

Ωστόσο, λίγο αργότερα, ο CEO της Essential, σε ανακοίνωσή του παραδέχτηκε ότι επρόκειτο για λάθος της εταιρείας και ζήτησε συγγνώμη.

“Χτες κάναμε λάθος στη λειτουργία της εξυπηρέτησης πελατών, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα προσωπικά στοιχεία περίπου 70 πελατών να μοιραστούν με μια μικρή ομάδα άλλων πελατών. Έχουμε απενεργοποιήσει τον εσφαλμένο λογαριασμό και έχουμε προβεί στις απαραίτητες πράξεις προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί στο μέλλον. Ειλικρινά απολογούμαστε για το λάθος μας”.

Οι αγοραστές που επηρεάστηκαν από το λάθος της εταιρείας θα λάβουν δωρεάν για ένα χρόνο το LifeLock, μια υπηρεσία προστασίας από υποκλοπή ταυτότητας.

Πάντως ακόμη υπάρχουν αναφορές ότι συνεχίζονται να στέλνονται email που τους ζητάνε στοιχεία ταυτοποίησης.

Πηγή

Μάθε για: , , ,

Συντάκτης: .

4 Σχόλια

  1. Ο/Η Τάκης λέει:

    Όλα κατά λάθος γίνονται..

  2. Ο/Η γιώργος λέει:

    ωραίο δώρο τους έκανε μετά….

  3. Ο/Η ΝΙΚΟΣ λέει:

    Άστο Andy, ΠΑΡΑΤΑΤΟ!

  4. Ο/Η NikosAr λέει:

    Και ακόμα δεν ξεκίνησε να πουλάει ;;
    Φαντάσου τι γίνετε με τα μεγάλα “ονόματα ” !!

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.