Η Sony Ericsson ανακοίνωσε ότι από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει αναβάθμιση των smartphones XPERIA Arc και XPERIA Play στην έκδοση Android 2.3.3. Αύτη θα διoρθώσει bugs αλλά και θα προσθέσει τη λειτούργια Facebook inside Xperia που γνωρίσαμε στα νέα μικρά της εταιρίας XPERIA mini και mini pro. Με τη λειτουργία Facebook inside Xperia ο […]
5 σημάδια στην οθόνη του κινητού που δεν πρέπει να αγνοήσεις ποτέ
Ghost touch, φουσκωμένη μπαταρία, πράσινες γραμμές και OLED rot: 5 προβλήματα οθόνης κινητού που χειροτερεύουν αν τα αγνοήσεις.
Αυτή τη στιγμή οι πληροφορίες μιλάνε συγκεκριμένα για τα XPERIA Arc και Play. Λογικά και το Neo και το Pro θα πάρουν την αναβάθμιση.
Για το Χ10 σε android 2.3 δεν ειπανε τιποτα? =/
“Facebook Inside” θα έχουν ολα τα μοντέλα που αναφέρθηκαν πιο πάνω!
http://www.sonyericsson.com/cws/products/services/facebook-inside/overview?cc=gr&lc=el
Εγώ θα προτιμούσα το mini pro!Γιατί έχει πληκτρολόγιο!Μπορεί να μην έχει 3,7 ίντσες αλλα με τις γωνίες “widget” αξιοποιή πολύ καλά την οθόνη!Επίσης είναι “μικρό” και “βολικό” (my opinion)!
φιλε hari νεο με τα χιλια