Για να αλλάξει ελαττωματικό S7 edge, η Samsung ζήτησε σύμφωνο εχεμύθειας

16

galaxy s7 edge nda

Ένας άνδρας από τη Σιγκαπούρη έξι μέρες μετά την αγορά του Samsung Galaxy S7 edge είδε το κινητό του να υπερθερμαίνεται και να βγαίνει εκτός λειτουργίας. Η συσκευή ήταν φυσικά εντός εγγύησης και ζήτησε αντικατάσταση από τη Samsung.

Ωστόσο, τα πραγματα δεν ήταν τόσο απλά, μιας και η Samsung για να προχωρήσει στην αντικατάσταση του Galaxy S7 edge φέρεται να του ζήτησε την υπογραφή συμφώνου εχεμύθειας. Μετά την όλη υπόθεση του Samsung Galaxy Note 7, η Samsung θέλει να αποφύγει την δημοσιοποίηση τέτοιων θεμάτων στα media.

Αυτό σημαίνει ότι θα έπρεπε να αποποιηθεί το δικαίωμα του να ασκήσει δημόσια κριτική στη Samsung. Δεν θα μπορούσε να ποστάρει παράπονα σε social media κλπ.

Το χαρτί που κλήθηκε να υπογράψει έγραφε χαρακτηριστικά: “By accepting the Mobile Device, you agree not to directly or indirectly (including anonymously or by pseudonym) make, issue, release, disseminate, publish or re-publish to the media (including without limitation, Facebook, Twitter, or in any other way on the internet) or to any person or entity any statement, comment or remark that would tend to disparage, derogate, criticize, embarrass or humiliate Samsung (including, Samsung products, services, employees, agents or executives)”.

H όλη ιστορία ξεκίνησε στις 23 Φεβρουαρίου και ο άνδρας αρνήθηκε να υπογράψει το παραπάνω σύμφωνο. Ο ίδιος απευθύνθηκε στη Samsung μέσω email, πήρε την απάντηση ότι το θέμα θα διερευνηθεί, αλλά δεν έλαβε ποτέ δεύτερο email. Έναν μήνα αργότερα, στις 24 Μαρτίου, έγραψε στην σελίδα της Samsung Mobile Singapore στο Facebook, όπου πήρε την απάντηση ότι το σύμφωνο είναι “standard” μεταξύ της Samsung και των πελατών της.

galaxy s7 edge nda

galaxy s7 edge nda

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
16 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
NikosAr

Μόνο μια λέξη … ΝΤΡΟΠΗ …

One

Τι λενε ρε τα ζωα, δε ντρέπονται λιγο. Η Βορεια Κορεα είναι παράδεισος μπροστα τους…

Σε λιγο θα βαζουν τους πελάτες τους να υπογράφουν αν θα πρέπει να αναπνεύουν…

Πέτρος Π

Απαράδεκτοι… H Samsung ήδη από πέρσι με τις βλακείες του Note έχει πέσει πολύ στα μάτια των καταναλωτών… Τα πάντα για το κέρδος και τίποτα άλλο… Εδώ πέρσι ξανακυκλοφόρησαν το Note χωρίς να έχουν βρει τι φταίει, και χωρίς να έχουν διορθώσει το πρόβλημα!! Κι όμως υπάρχουν εδώ άτομα που την εκθειάζουν, και λένε για το “απόλυτο εργαλείο το Note” και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες… Ακόμα και χρήστες με nicks S6, S7 και τέτοια υπάρχουν… τραγικό…

Mary

Και δεν είναι η πρώτη φορά που το έχει κάνει…

armageddon

Συγχαρητήρια samsung και είς ανώτερα…πραγματικά τίποτε άλλο το άρθρο τα λέει όλα. Ξεφτίλα μεγατόνων.

Chris_BMW

Αποκλείεται ! Σκευωρία της Apple θα είναι …
Η Samsung σέβεται τον καταναλωτή ….
😂😂😂

John

@Πέτρος
To Note 7 ήταν όντως το απόλυτο κινητό , αν ήθελες θα μπορούσες να διαβάσεις ή να βρεις στο youtube τις κριτικές απο έγκυρα site (gsmarena , phonearena , cnet κτλ) που 9/10 έλεγαν ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφόρησε ποτέ. Βέβαια έβγαλε το γνωστό πρόβλημα με τις μπαταρίες και όλη η προσπάθεια πήγε στράφι.
Το S6 και το S7 δεν είχαν κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα και ήταν στο top 3 των κινητών (αν όχι και τα καλύτερα συνολικά) τις χρονιές που παρουσιάστηκαν.
ΥΓ. Αν θέλει κάποιος να βάλει S7 ή S6 ή οτιδήποτε άλλο δεν χρειάζεται άδεια από κανένα Πέτρο.

Πέτρος Π

@John : “Το απόλυτο κινητό” και άλλα τέτοια προσωπικά μου φαίνονται ανοησίες… Όλα αυτά είναι τελείως υποκειμενικά… Επίσης σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να πεις απόλυτη μια συσκευή που παίρνει φωτιά στα καλά καθούμενα… μόνο απόλυτη πατάτα θα μπορούσε να το πει κάποιος! Νομίζω ότι πλέον έχει πιάσει πάτο από κάθε άποψη…

Υ.Γ. Δεν είπα εγώ ότι θα δώσω σε κανέναν άδεια, απλά μου φαίνεται τραγικό να κάθεται ο άλλος και να υποστηρίζει μια εταιρεία που εφαρμόζει πρακτικές εκφοβισμού για να αλλάζει ελαττωματικές συσκευές! Δηλαδή τι στο καλό, ούτε μετοχές να είχαν κάποιοι εδώ μέσα…

Michail

Διαβάστε καλύτερα: “…that would tend to disparage, derogate, criticize, embarrass or humiliate Samsung…”

Στην ουσία δεν αποδέχεται ‘να μην δημοσιοποιήσε το γεγονός’…απλά να μη κάνει άχημα σχόλια 🙂

Simon

Πραγματικά ντροπή. Μακάρι να μην έχω θέμα με το s7 edge μου. Μ αρέσει και είμαι ικανοποιημένος από αυτό το κινητό. Απλά η εταιρία κάνει συνεχώς κάποια φάουλ και χαλαειψτο θέμα της αξιοπιστίας.

NtinosMD

Μας προτιμησες , εσκασες ενα καρο λεφτα για τη τελευταια και πιο ακριβη μας ναυαρχιδα και σου χαλασε εντος εγγυσης. Βεβαια εχεις καθε δικαιωμα αντικαταστασης με καινουριο αρκει να μην το πεις πουθενα οτι σου χαλασε ( στον παπα αραγε γινεται ? δεν το συμπεριελαβαν στους ορους )… or else i will find you and i will kill you, καταναλωτικο ΣΚΟΥΛΗΚΙ, ΑΛΗΤΗ !!!!!!

Γιώργος Κ.

Τρέξτε όλοι να πάρετε τον νέο υπερθερμαντήρα με την φοβερή εγγύηση και πολιτική της σαμσουνγκ s8 και το + για να σας μπεί καλύτερα στο…καλοκαίρι.

giannis

Σκεφτείται μόνο πόσα έχουν αποσιωπηθεί τελικά από την samsung. Είμαι βέβαιος ότι και στην περίπτωση του note7 ήταν πολλά περισσότερα τα περιστατικά και καλύφθηκαν. Τελικά εκεί στην apple είναι χαζοί. Do it like samsung να φτάσετε το τρισεκατομμύριο.

Kostas

@John απόλυτο κινητό και οριστική ανάκληση δεν πάνε μαζί. Ότι δυνατότητες κι αν είχε, όσο καλές κριτικες/αναλύσεις κι αν απέσπασε στο ξεκίνημα, από την στιγμή που ήρθε το γνωστό τραγικό του τέλος δεν μπορούμε να μιλάμε για απόλυτο κινητό αλλά για απόλυτη καταστροφή.
Κάτοχος s7 edge

Γιάννος

Έρχεται η ώρα σου κυρία Samsung, θα γκρεμιστείς απ την κορυφή. Με τιμές εφάμιλλες της Apple πλέον, ο κόσμος που είναι διαθέσιμος να δώσει 800+ ευρώ για κινητό, θα πάει σε IOS, όχι σε σένα.
Με περιστατικά εκρήξεων και τιμές υπερβολικές για Android, βλέπω σταδιακά την Huawei να σου τρώει την πρωτιά.

Φωτης

Htc 10..Ποιότητα κ σταθερότητα ειναι εγγύηση!!!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα