H Huawei παραμένει στην κορυφή της αγοράς smartphone στην Κίνα

smartphone Κίνα, H Huawei παραμένει στην κορυφή της αγοράς smartphone στην Κίνα

Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο η Huawei αναδείχτηκε κορυφαία στις πωλήσεις smartphone στην Κίνα, σύμφωνα με έκθεση της Canalys Research.

Ύστερα από έξι μήνες συνεχούς ανάπτυξης, οι πωλήσεις smartphone στην αγορά της Κίνας στο β΄τρίμηνο κατέγραψαν μείωση 3% στις 113 εκατ. συσκευές. Η Huawei βρέθηκε στην πρώτη θέση, έχοντας αποστείλει παραπάνω από 23 εκατ. συσκευές. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Oppo με 21 εκατ. συσκευές, σημειώνοντας αύξηση 37% σε ετήσιο επίπεδο.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Vivo με 16 εκατ. συσκευές. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Xiaomi ξεπερνώντας την Apple, με περίπου 15 εκατ. συσκευές.

Ο Lucio Chen, αναλυτής της Canalys Research ανέφερε ότι η Xiaomi εξακολουθεί να αποτελεί την προτιμητέα επιλογή όσων επιθυμούν οικονομικές συσκευές.

Στην πέμπτη θέση, όπως ήδη αναφέρθηκε βρίσκεται η Apple ακολουθούμενη από τη Samsung και τη Meizu.

Οι πέντε πρώτες εταιρείες στην ουσία έχουν κάνει περίπου το 75% των πωλήσεων στην Κίνα.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Xiaomi

Xiaomi 13/13 Pro ίσως έρθουν νωρίτερα από ότι περιμένουμε

Μια ανακάλυψη από την Xiaomiui ίσως δείχνει ότι τα Xiaomi 13 και 13 Pro θα έρθουν γρηγορότερα από το αναμενόμενο.

Smartphones Xiaomi 12

Διέρρευσε το Xiaomi 12S με την επωνυμία Leica

Πριν την ανακοίνωσή του, διέρρευσε μια νέα εικόνα που φέρεται να δείχνει το Xiaomi 12S με το σήμα της Leica δίπλα από τo camera set.

Smartphones featured Redmi Note 11 Xiaomi

Xiaomi Redmi Note 11T Pro/Pro+ αποκαλύφθηκαν στην Κίνα

Τα Redmi Note 11T Pro και Pro+ φέρουν τις ίδιες βασικές προδιαγραφές με οθόνες μεταβλητού ρυθμού ανανέωσης 6,6″, chipsets MediaTek Dimensity 8100 και κύριες κάμερες 64 MP.

Gear Xiaomi

Xiaomi Mi Band 7: Επίσημο με μεγαλύτερη οθόνη, νέα χαρακτηριστικά, ίδια φθηνή τιμή

Είναι πλέον διαθέσιμο για κράτηση στην Κίνα και μπορούμε να δούμε πως έχει εξελιχθεί πολύ από το -χωρίς οθόνη- μοντέλο του 2014.