Πέμπτη
24/05/2018

Η Apple γνώριζε από την αρχή για το bendgate και το πρόβλημα με την οθόνη αφής στα iPhone 6 και 6 Plus

iPhone 6 and iPhone 6 plus

Στα πλαίσια της δικαστικής διαμάχης της Apple σχετικά με το λύγισμα των iPhone 6 και 6 Plus αλλά και το πρόβλημα με την οθόνη αφής, η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να παρέχει έγγραφα από τις δοκιμές που έκανε, αποδεικνύοντας πως γνώριζε τα προβλήματα από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας των iPhone.

Δεν είναι και ό,τι καλύτερο για μια εταιρεία να γνωρίζει πως οι συσκευές που θα κυκλοφορήσει θα εμφανίσουν προβλήματα τα οποία έχει εντοπίσει η ίδια, και προσφέροντας στους καταναλωτές συσκευές που σε βάθος χρόνου θα εμφάνιζαν προβλήματα.

Πιο συγκεκριμένα, η Apple γνώριζε πως το iPhone 6 είχε 3.3 φορές περισσότερες πιθανότητες ενώ το iPhone 6 Plus είχε 7.2 φορές περισσότερες πιθανότητες να λυγίσει σε σύγκριση με το iPhone 5s, και ήταν κάτι που η εταιρεία το γνώριζε πριν ακόμα κυκλοφορήσει τα iPhone στην αγορά. Αυτό που είχε δηλώσει τότε η Apple ήταν απλά πως οι δύο συσκευές είχαν ελεγθεί διεξοδικά σε θέματα αντοχής και άσκησης δύναμης επάνω τους, με το πρόβλημα να εμφανίζεται μόνο σε ένα μικρό αριθμό συσκευών.

Επίσης, όσον αφορά το πρόβλημα με την οθόνη αφής, οι ρίζες του βρίσκονται στο ότι το “σασί” των iPhone 6 και iPhone 6 Plus δεν ήταν ανθεκτικό όσο θα έπρεπε, και για αυτό το λόγο οι συσκευές λυγίζανε. Το πρόβλημα με την οθόνη αφής εκδηλωνόταν όταν το chip που ανιχνεύει την αφή “ξεκόλλαγε” από την πλακέτα της συσκευής όταν λύγιζε η συσκευή, τη στιγμή που η Apple ανέφερε πως το πρόβλημα προερχόταν από τις πολλαπλές πτώσεις της συσκευής.

Η Apple δεν έκανε κάποια ενέργεια για να αλλάξει αυτό το κατασκευαστικό πρόβλημα παρά μόνο όταν το πρόβλημα άρχισε να γίνεται πιο έντονο και οι αναφορές από τους χρήστες ακόμα πιο πολλές. Το πρόβλημα είχε να κάνει με το “υγρό” (underfill) το οποίο στην ουσία κάνει τα κυκλώματα πιο σταθερά και σε περίπτωση που εκδηλώνεται πίεση, το “underfill” δεν τους επιτρέπει να αποκολληθούν. Η Apple δε χρησιμοποίησε το υλικό αυτό στα iPhone 6 και 6 Plus με τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν να είναι αυτά που γνωρίζουμε.

Έτσι, η Apple ζήτησε από τους χρήστες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αυτό, να επιστρέψουν τις συσκευές τους και να τους δοθούν νέες συσκευές προς 149 δολάρια εαν η συσκευή βρισκόταν εντός εγγύησης και 329 δολάρια εαν ήταν εκτός.

Πηγή

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .

15 Σχόλια

  1. Ο/Η Giannisanag λέει:

    Ποπκορν, τσιπς, αναψυκτικααααααα

  2. Ο/Η Christos λέει:

    Αυτό έλλειπε να μην ήξερε. Π…….νες εταιρείες για τα λεφτά όλα. Κάτοχος iPhone 6 Plus από το 2014 (ακόμα καθημερινή χρήση) δεν έχω καθόλου προβλήματα με το bend.

  3. Ο/Η giorgosgek λέει:

    Ενταξει τα εχουμε ξαναπει αυτα . Μονο και μονο που διαφημιζε στο 6s το νεο ανθεκτικο μεταλλο , το ειχε παραδεχτει….

  4. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    Κάτι που το 6 και το 6 plus ήταν σανίδες (σε σχέση με το 5S)…κάτι το αλουμίνιο ήρθε και έδεσε!
    Πάντως θα μπορούσε να βάλει πλαίσιο από ατσάλι όπως στα 4/4s/X να γλυτώσει από το λύγισμα του αλουμινίου.

  5. Ο/Η χρηστος λέει:

    Η Apple υποτιθεται εχει την φημη των ποιοτικων προϊοντων, ωστοσο ηξερε τ προβλημα και δεν εκανε τπτ. Οταν ομως η Samsung ειδε το προβλημα με τα Note, ακυρωσε ολη την παραγωγη, εδωσε δωροεπιταγες, επιστροφες κτλ. Απλα η Apple ξερει το κοινο της..

  6. Ο/Η Agnostos13 λέει:

    @χρηστος:
    Η Samsung ήθελε να γλυτώσει τις αποζημιώσεις από σωματικές βλάβες και ψυχική οδύνη…
    Δεν είναι και ακριβώς το ίδιο!

  7. Ο/Η Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš λέει:

    εδω η λέρα lg ήξερε για bootloop στο g4 και αντι να πάρει μετρα εβγαζε και τα επομενα με την ιδια σαπια πλακετα (flex2, v10, g5, v20)!!!

    η μηπως όσες πολυεθνικες μας γεμίζουν με ραδιενεργιες στα φαγητά νομίζετε εχουν άγνοια!??

    μη πατε μακρια… το κινητό, το τσιγάρο παλιότερα ει
    ναι επιβλαβή κ ομως δεν αφήνουν να κοινοποιηθεί καμια ενοχοποιητικη γι αυτές έρευνα.

  8. Ο/Η Παπαροκας tiamat - Enûma Eliš λέει:

    ο μόνος κοινος τους θεος ειναι το χρήμα. παντα ετσι ηταν. είναι ο πιθηκανθρωπος ετσι απο τη φύση του

    απληστος, ματαιοδοξος, αλαζόνας

  9. Ο/Η Vaggos λέει:

    Και δαρμενος και γδαρμενος απατεώνες της αππλ

  10. Ο/Η ΝΙΚΟΣ λέει:

    Με οπαδούς,-πελάτες σαν τους γνωστούς περιφερόμενους τυμπανιστές ,αναμενόμενο.
    Πετάει ο γάιδαρος ?
    Ου μέχρι στρατόσφαιρα φτάνει!

  11. Ο/Η forneverarrow λέει:

    Το γεγονός ότι το ήξερε τι σημαίνει δηλαδή? Υπάρχει λογικός άνθρωπος που θα έβαζε ένα iPhone στην πίσω τσέπη και θα καθόταν και πάνω του ή ακόμα και σε μπροστινή τσέπη χωρίς θήκη? Ίσως να είμαι από τους λίγους που προσέχουν το κινητό σαν τα μάτια τους, αλλά ακόμα και όταν είχα συσκευές των 200€ τις έβγαζα από τις τσέπες όταν ήταν να κάτσω κάπου. Το κινητό είναι εργαλείο δουλειάς (για εμένα και πολλούς άλλους) και χρειάζεται λογική μεταχείριση. Αν θες συσκευή για συνεργείο ή τα δημόσια έργα υπάρχει και το CAT. Για δοκιμάστε να βάλετε κανένα S9 ή P20 που είναι μακρινάρια στην τσέπη ενώ κάθεστε και θα δούμε ποιος λυγίζει…

  12. Ο/Η Kostas λέει:

    @χρηστος η διαφορά είναι ότι το Νote θα σκότωνε εσένα, ενώ το iphone το πρεστίζ σου.
    Συχαίνομαι την υστερία και για τις δύο πλευρές αλλά το ένα είναι έγκλημα, το άλλο κακός σχεδιασμός…καμιά σχέση

  13. Ο/Η techgeek λέει:

    Πιθανόν η χειρότερη εταιρία τεχνολογίας στην ιστορία της ανθρωπότητας. Από κακά σχεδιασμένα macbooks, κακά σχεδιασμένα iPhones, καθόλου παραδοχή για κανένα λάθος της, με νύχια και με δόντια να βρίσκει τρόπους να μην πληρώσει ούτε ένα σέντς σε προβληματικά της προϊόντα, βγάζοντας ηλίθιους τους χρηστες της με το antenna gate, και άπειρα αλλα. Το χειρότερο είναι ότι όλα αυτά τα περιμένεις από μια Κινεζικη εταιρία με φθηνά προϊόντα. Όχι όμως, είναι από μια Αμερικανικη με σχεδόν 1 τρισεκατομμύριο αξια.

    Να την χαίρεστε.

  14. Ο/Η techgeek λέει:

    @Kostas Η διαφορα είναι ότι η Samsung παραδέχτηκε το λάθος της, ολόκληρος CEO το είπε μάλιστα. Ποτε ακούσαμε την Apple να λέει συγγνώμη για κάτι? Αν μη τι άλλο έβγαλε τους χρηστες της βλάκες επειδή το κινητό της είχε πρόβλημα με το σήμα του τηλεφώνου. Δεν δικαιολογώ την Samsung, το λάθος της τεράστιο και επικίνδυνο, αλλα τουλάχιστον το αναγνώρισε και έκανε το παν για να το διορθώσει.

  15. Ο/Η Μπρουνίλντα λέει:

    Κι εγώ έχω πάρει το iPhone 6 με 800€ και μετά από ένα χρόνο με εγγύηση μου εμφάνισε κι εμένα πρόβλημα , διότι λόγο της χαλασμενης πλακέτας , η πλακέτα καίει όλες τις οθόνες που του αλλάζω . Και το σωστό είναι να μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω μιας και ξέρανε από την αρχή για το πρόβλημα που έχει…

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.