Οι αποστολές tablet παγκοσμίως την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου ανήλθαν συνολικά σε 34,4 εκατομμύρια αποστολές που αντιπροσωπεύουν ετήσια αύξηση 22,1%.
Τα επίπεδα αποστολής είναι συγκρίσιμα με τις τιμές πριν από την πανδημία, κάτι που δείχνει ότι η ζήτηση για tablet έχει πλέον ανακάμψει με επιτυχία.
Η Apple παρέδωσε 12,3 εκατομμύρια iPad το δεύτερο τρίμηνο, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της στο 35,8%. Η παρουσίαση των νέων μοντέλων iPad Air και iPad Pro 11″ και 13″ βοήθησε την Apple να αυξήσει το μερίδιο αγοράς σε όλο τον κόσμο.
Η Samsung ήρθε στη δεύτερη θέση με 6,9 εκατομμύρια αποστολές για την περίοδο, αυξάνοντας σε μερίδιο αγοράς 20,1%. Η Lenovo ήρθε στην τρίτη θέση με 2,5 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 7,3%. Η Huawei απέστειλε 2,3 εκατομμύρια tablet και κέρδισε μερίδιο αγοράς 6,8% που τροφοδοτείται από την έντονη ζήτηση για τις πρόσφατες συσκευές της σειράς MatePad.
Η Xiaomi ήταν ο πέμπτος κορυφαίος προμηθευτής με 2 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 5,8%. Είχε την υψηλότερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση με 94,7% με σημαντικά κέρδη σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ