iPhone 15: Νέα διαφήμιση αναδεικνύει τη χρησιμότητα του Check In

iPhone 15, iPhone 15: Νέα διαφήμιση αναδεικνύει τη χρησιμότητα του Check In

Η Apple παρουσίασε για πρώτη φορά τη νέα της διαφήμιση για το iPhone 15 με τίτλο “New Driver” στο κανάλι της στο YouTube, χρησιμοποιώντας το άγχος του να είσαι γονέας ενός νέου οδηγού για να τονίσει τη δυνατότητα Check In της εφαρμογής Messages στο iOS 17.

Το Check In σάς επιτρέπει να ειδοποιείτε αυτόματα έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας όταν φτάσετε στον προορισμό σας, καθησυχάζοντάς τους για την ασφάλειά σας. Στη νέα διαφήμιση, ένας ανήσυχος πατέρας παρακολουθεί την κόρη του να οδηγεί άτσαλα το αυτοκίνητο της οικογένειας ξεπαρκάροντας και βγαίνοντας στο δρόμο, έχοντας χτυπήσει ένα skateboard και έναν σκουπιδοτενεκέ στο διάβα της.

Στη συνέχεια, η σκηνή αλλάζει και βλέπουμε τον πατέρα που κάθεται γεμάτος άγχος στο τραπέζι της τραπεζαρίας της οικογένειας. Κάποια στιγμή παίρνει μια ειδοποίηση Check In που τον ενημερώνει ότι η κόρη του έφτασε στο σχολείο και αναπνέει ανακουφισμένος καθώς το tagline “Relax, it’s iPhone” εμφανίζεται στην οθόνη.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Δημητρης

Ναι αλλά δεν τον ενημέρωσε πως έχει ήδη φάει μια γριούλα και έχει σπάσει μια τζαμαρία 😛

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Apple featured iOS

iOS 17.4: Θα μπορείτε να ελέγχετε την υγεία της μπαταρίας του iPhone 15 με μια ματιά

Με το iOS 17.4, η Apple αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αναφέρεται η υγεία της μπαταρίας στους χρήστες του iPhone 15.

Smartphones Android Smartphones Apple featured

Οι διάσημοι προτιμούν iPhone αλλά οι δισεκατομμυριούχοι Android – Aυτά είναι τα κινητά του 1%

Η Apple είναι μια εταιρεία που αδιαμφισβήτητα είναι ιδιοφυΐα στο μάρκετινγκ και έχει καθιερωθεί ως μάρκα πολυτελείας.

Smartphones Apple iPhone

Η Apple προειδοποιεί: Μη βάζετε το βρεγμένο σας iPhone σε ρύζι

Ένα από τα πιο διαδεδομένα hacks που κυκλοφορούν για το τι να κάνεις αν το κινητό σου βραχεί, είναι να το βάλεις σε ένα μπολ με ρύζι.

Gear Apple featured VR headset

Apple Vision Pro 2: Δεν θα ανανεώνεται κάθε χρόνο όπως τα iPhone

Το Vision Pro headset δεύτερης γενιάς της Apple θα έρθει το νωρίτερο σε 18 μήνες, σύμφωνα με τον αξιόπιστο αναλυτή του Bloomberg, Mark Gurman.